Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil Gumuz terug
hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.
Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.
die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?
OK Nooit van gehoord. Ik had toen ook, dat hele gebeuren rond Gumus niet op de voet gevolgd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.
ik heb de maatregelen tegen gumus ook nooit ondersteund. gelukkig is verdonk wat milder en geeft vaker pardon dan haar voorgangers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Neemt niet weg dat Gumus hier ook al jaaaaaaaaren woonde, dus weg met Ayaan.
De zogenaamde witte illegaal. In Italie was een baan hebben genoieg om een verblijfsvergunning te krijgen en in Spanje deden ze ook niet moeilijk om 800.000 illegalen te legaliseren en bij ons moeten mensen die jaren hier legaal verblijven opsouten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Neemt niet weg dat Gumus hier ook al jaaaaaaaaren woonde, dus weg met Ayaan.
Bron:Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldigquote:'Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig'
Uitgegeven: 13 mei 2006 09:51
DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali raakt haar Nederlandse paspoort mogelijk kwijt. Uit eerdere uitspraken van de Hoge Raad, het hoogste Nederlandse rechtsorgaan, blijkt dat het Tweede-Kamerlid van de VVD waarschijnlijk ten onrechte het Nederlanderschap bezit. Dat meldt Trouw zaterdag. De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat een naturalisatiebesluit waarin valse persoonsgegevens zijn opgenomen niet rechtsgeldig is.(..)
Was een toffe kerel, die zich veel inzette voor goede doelen, blijkbaar. http://krant.telegraaf.nl(...)n.bram.vermogen.htmlquote:
Nu hij genoeg vermogen vergaard had, was mensen helpen zijn voornaamste reden tot bestaan. Eerlijk, integer en oprecht!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Was een toffe kerel, die zich veel inzette voor goede doelen, blijkbaar. http://krant.telegraaf.nl(...)n.bram.vermogen.html
Als het geldt voor die Iraakse gezien, die liegt over naam en geboorte datum en daardoor wirdt uitgezet waarom zou dat niet gelden voor AHM.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bron:Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig
Ik kan me niet voorstellen dat het AHA-erlebnis werkelijk haar Nederlanderschap zou kwijtraken, en daarmee zelfs mogelijk uitgezet zou worden!![]()
De VVD (Verdonk) zou zoiets OSM toch nooit aandoen!!
Natuurlijk. Maar ik bedoel dat het dan ook daadwerkelijk fysiek gebeurt. Dus das AHA-erlebnis in de boeien, tussen twee marechaussee's in, op het vliegtuig terug naar Somalië.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als het geldt voor die Iraakse gezien, die liegt over naam en geboorte datum en daardoor wirdt uitgezet waarom zou dat niet gelden voor AHM.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
En de vosseholletjes van jonge Thaise knapen sodomiseren natuurlijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |