Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een heel slecht argument. Eigenlijk geen argument.
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
Het is al veel langer bekend maar de VVD had er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
Nou, ik denk dat labiele personen, en zo komt zo echt op mij over, wat sneller geneigd zijn te liegen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Inderdaad. Er werd de suggestie gewekt, dat het normaliter langer duurde, maar er werd helaas niet verder op ingegaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..
Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Bron:http://www.nu.nl/news/731(...)t_toch_staartje.htmlquote:Verleden van Hirsi Ali krijgt toch staartje
Uitgegeven: 12 mei 2006 18:37
DEN HAAG - Het verleden van VVD-prominent Ayaan Hirsi Ali lijkt alsnog een staartje te krijgen. Hoewel zij al jaren toegeeft dat zij heeft gelogen om een verblijfsvergunning in Nederland te krijgen, worden nu pas Kamervragen gesteld over de kwestie. Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen.
Maar asieladvocaten stellen dat wordt gemeten met twee maten: anderen worden wel uitgezet als later blijkt dat ze hebben gelogen.
Hét argument om het wél te doen is natuurlijk dat iedereen voor de wet gelijk is. Wanneer zij negen jaar na dato toch mag blijven, alhoewel haar leugens nu duidelijk weerlegd zijn, waarom mevrouw S. Matobuarè uit Almere niet? Enkel omdat das AHA-erlebnis tweede-kamerlid is?quote:Sinds de nieuwe Rijkswet op het Nederlanderschap uit 2003 is fraude een reden om de naturalisatie en vluchtelingenstatus ongedaan te maken. Dat kan tot twaalf jaar na de naturalisatie
Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil Gumuz terug
hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.
Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.
die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?
OK Nooit van gehoord. Ik had toen ook, dat hele gebeuren rond Gumus niet op de voet gevolgd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.
ik heb de maatregelen tegen gumus ook nooit ondersteund. gelukkig is verdonk wat milder en geeft vaker pardon dan haar voorgangers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Neemt niet weg dat Gumus hier ook al jaaaaaaaaren woonde, dus weg met Ayaan.
De zogenaamde witte illegaal. In Italie was een baan hebben genoieg om een verblijfsvergunning te krijgen en in Spanje deden ze ook niet moeilijk om 800.000 illegalen te legaliseren en bij ons moeten mensen die jaren hier legaal verblijven opsouten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Neemt niet weg dat Gumus hier ook al jaaaaaaaaren woonde, dus weg met Ayaan.
Bron:Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldigquote:'Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig'
Uitgegeven: 13 mei 2006 09:51
DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali raakt haar Nederlandse paspoort mogelijk kwijt. Uit eerdere uitspraken van de Hoge Raad, het hoogste Nederlandse rechtsorgaan, blijkt dat het Tweede-Kamerlid van de VVD waarschijnlijk ten onrechte het Nederlanderschap bezit. Dat meldt Trouw zaterdag. De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat een naturalisatiebesluit waarin valse persoonsgegevens zijn opgenomen niet rechtsgeldig is.(..)
Was een toffe kerel, die zich veel inzette voor goede doelen, blijkbaar. http://krant.telegraaf.nl(...)n.bram.vermogen.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |