quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik bedoel dat het dan ook daadwerkelijk fysiek gebeurt. Dus AHA-erlebnis in de boeien tussen twee marechaussee's in op het vliegtuig terug naar Somalië.
Zie jij het voor je?
Hetgeen al jaren bekend is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik stel voor dat we haar van nu af aan gewoon Ayaan Hirsi Magan gaan noemen, zo heet ze toch?
En vergelijken met die Iraakse familie. Mag dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef Gia het volgende:
Vergelijkingen met Pasic en gumus slaan dus nergens op. Zij waren geen Nederlanders toen ze werden uitgezet.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Das AHA-erlebnis over een jaartje of 10?
![]()
Kun je even een linkje vinden waar ik het verhaal over dat gezin kan vinden, want googlen op die naam levert niks op. Googlen op Iraaks gezin Almere levert heel andere gezinnen op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
En vergelijken met die Iraakse familie. Mag dat?![]()
Dat bedoel ik!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat ze ook AHM heten natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Kun je even een linkje vinden waar ik het verhaal over dat gezin kan vinden, want googlen op die naam levert niks op. Googlen op Iraaks gezin Almere levert heel andere gezinnen op.
Of misschien kun je zelf even vertellen wat het verhaal is?
Zijn zij dan wel Nederlands? Net als Ayaan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bron:Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig
Ik kan me niet voorstellen dat het AHA-erlebnis werkelijk haar Nederlanderschap zou kwijtraken, en daarmee zelfs mogelijk uitgezet zou worden!![]()
De VVD (Verdonk) zou zoiets OSM toch nooit aandoen!!
quote:*** Kamerleden willen onderzoek Hirsi Ali ***
Minister Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken moet het VVD-Kamerlid Hirsi Ali het land uitzetten. Dit zegt het Kamerlid Nawijn, die directeur van de immigratiedienst IND was toen Hirsi Ali asiel vroeg in Nederland....
http://www.volkskrant.nl/(...)_onderzoek_Hirsi_Ali
Kewl! Rita 'ik-voer-alleen-de-wet-uit' Verdonk ook gelijk een imagodeukje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
"Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen."
Rita heeft wel meer deukjes opgelopen de afgelopen jaren, maar vreemdgenoeg vind de coalitie het geen probleem.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kewl! Rita 'ik-voer-alleen-de-wet-uit' Verdonk ook gelijk een imagodeukje.![]()
![]()
Merkwaardig dat er nu zo'n ophef over wordt gemaakt terwijl dit allemaal al jaren bekent was.quote:
Dit was helmaal niet zo gedetailleerd bekend. Als het al jaren bekend is waarom is er dan jaren terug niet op gereageerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef basilisk het volgende:
[..]
Merkwaardig dat er nu zo'n ophef over wordt gemaakt terwijl dit allemaal al jaren bekent was.
Als de wet dat voorschrijft zal dat moeten gebeuren. Of je nou wel of niet Ayaan heet doet er niet toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:58 schreef Gia het volgende:
Als van zomaar een zwarte hardwerkende, goed geïntegreerde genaturaliseerde man wordt ontdekt dat hij ten onrechte het Nederlanderschap heeft gekregen, omdat hij eerst in Duitsland is geweest en eigenlijk al vluchtelingenstatus in Kenya had, roept iedereen hier dan ook 'Uitzetten!' of doen we dat alleen maar bij Ayaan?
Blijkbaar was het nog niet tot iedereen doorgedrongen. Ik denk dat Nawijn als minister van vreemdelingenzaken in z'n lpf kabinet hier de sier mee had willen maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef basilisk het volgende:
[..]
Merkwaardig dat er nu zo'n ophef over wordt gemaakt terwijl dit allemaal al jaren bekent was.
Dus, als bij onderzoek blijkt dat haar echte naam en geboortedatum al bekend waren bij aanvraag van het Nederlanderschap, dan is er niets aan de hand?quote:
Nee, klopt, maar dan moet men dit dus wel consequent gaan toepassen op iedereen die hier onder valse voorwendselen is gekomen. En dat zijn er nogal wat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als de wet dat voorschrijft zal dat moeten gebeuren. Of je nou wel of niet Ayaan heet doet er niet toe.
Grappig dat je dat nu zegt want dit is van Ayaan allang bekend maar heb je er nog nooit over gehoord.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dan moet men dit dus wel consequent gaan toepassen op iedereen die hier onder valse voorwendselen is gekomen. En dat zijn er nogal wat.
Denk dat Verdonk de tijd van haar leven gaat krijgen als men dit door gaat zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |