Vind ik ook ze moet lekker naar de VS.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
Je zou toch kunnen zeggen dat iemand die persoonlijk verantwoordelijk is voor hetzevorming jegens de Islam en haar volgelingen.; die zich met name heeft ingezet voor de verwijdering tussen Islamieten en de Westerse wereld onder het mom van een verzonnen traumatisch jeugd cq achtergrond; die haar niet bestaande ervaringsdeskundigheid heeft ingezet voor het laten maken van een film welke uiteindelijk heeft geresulteerd in de dood van de maker de commotie waard is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dit ook weer niet heeft verdiend en snap de commotie niet zo goed.
Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ik vond haar altijd al een beetje labiel overkomen, dus dat ze een heel verhaal verzonnen heeft om illegaal een rijk, Westers land binnen te komen, verbaast mij niets. Maar of het waar is...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Als laatste zou ik wensen dat mensen in het algemeen eens wat meer constructief gingen nadenken over hoe de binnenlandse problemen rondom afkomst en/of religie op te lossen.....ik vrees alleen dat dat laatste ijdele hoop zal blijken te zijn. Kennelijk ligt het in de mensheid besloten om problemen van welke aard dan ook eerstens aan anderen/andersdenkenden toe te kennen.
Kerel, dit is 14 jaar terug.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef TJDoornbos het volgende:
liegen = eruit
was bij Taida ook dus Verdonk toon je rechtlijnigheid en mik Hirsi eruit
Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een heel slecht argument. Eigenlijk geen argument.
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
Het is al veel langer bekend maar de VVD had er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
Nou, ik denk dat labiele personen, en zo komt zo echt op mij over, wat sneller geneigd zijn te liegen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Inderdaad. Er werd de suggestie gewekt, dat het normaliter langer duurde, maar er werd helaas niet verder op ingegaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..
Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Bron:http://www.nu.nl/news/731(...)t_toch_staartje.htmlquote:Verleden van Hirsi Ali krijgt toch staartje
Uitgegeven: 12 mei 2006 18:37
DEN HAAG - Het verleden van VVD-prominent Ayaan Hirsi Ali lijkt alsnog een staartje te krijgen. Hoewel zij al jaren toegeeft dat zij heeft gelogen om een verblijfsvergunning in Nederland te krijgen, worden nu pas Kamervragen gesteld over de kwestie. Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen.
Maar asieladvocaten stellen dat wordt gemeten met twee maten: anderen worden wel uitgezet als later blijkt dat ze hebben gelogen.
Hét argument om het wél te doen is natuurlijk dat iedereen voor de wet gelijk is. Wanneer zij negen jaar na dato toch mag blijven, alhoewel haar leugens nu duidelijk weerlegd zijn, waarom mevrouw S. Matobuarè uit Almere niet? Enkel omdat das AHA-erlebnis tweede-kamerlid is?quote:Sinds de nieuwe Rijkswet op het Nederlanderschap uit 2003 is fraude een reden om de naturalisatie en vluchtelingenstatus ongedaan te maken. Dat kan tot twaalf jaar na de naturalisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |