abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37767681
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dit ook weer niet heeft verdiend en snap de commotie niet zo goed.

Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
pi_37767824
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
Vind ik ook ze moet lekker naar de VS.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:54:22 #243
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_37768267
liegen = eruit

was bij Taida ook dus Verdonk toon je rechtlijnigheid en mik Hirsi eruit
pi_37769251
Ik ben absoluut niet een fan van Ayaan Hirsi Ali en snap ook niet waarom ze bij de VVD zit. Uitzetten wordt denk ik onmogelijk (al zou ik het niet erg vinden), maar uit de partij zetten is toch wel verdiend (al hadden ze haar nooit toe moeten laten, dat vond ik toen ook al).
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:31:54 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_37769259
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dit ook weer niet heeft verdiend en snap de commotie niet zo goed.

Je zou toch kunnen zeggen dat iemand die persoonlijk verantwoordelijk is voor hetzevorming jegens de Islam en haar volgelingen.; die zich met name heeft ingezet voor de verwijdering tussen Islamieten en de Westerse wereld onder het mom van een verzonnen traumatisch jeugd cq achtergrond; die haar niet bestaande ervaringsdeskundigheid heeft ingezet voor het laten maken van een film welke uiteindelijk heeft geresulteerd in de dood van de maker de commotie waard is.

Ik persoonlijk heb niet zo veel moeite met haar leugens en bedrog waar het haar eigen gewin betreft (lees nederlands staatsburgerschap verkrijgen) , maar heb des te meer moeite met het eenzijdige beeld van de Islam welke zij heeft kunnen neerzetten door het podium wat haar door de politiek werd geboden.

Ik heb er dan ook geen moeite mee dat zij gewoon hier in Nederland zou kunnen leven/werken en wonen, maar zou graag zien dat haar de toegang tot de politiek (anders dan stemrecht) werd ontnomen.

Wat ik verder graag zou zien is dat de VVD op de een of andere manier haar verantwoording ten opzichte van het in de partij opnemen en podium bieden voor deze mevrouw en haar uitlatingen zou nemen.

Als laatste zou ik wensen dat mensen in het algemeen eens wat meer constructief gingen nadenken over hoe de binnenlandse problemen rondom afkomst en/of religie op te lossen.....ik vrees alleen dat dat laatste ijdele hoop zal blijken te zijn. Kennelijk ligt het in de mensheid besloten om problemen van welke aard dan ook eerstens aan anderen/andersdenkenden toe te kennen.

Mevrouw Hirschi Ali is daar in ieder geval een stuitend voorbeeld van.
pi_37769470
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ik vond haar altijd al een beetje labiel overkomen, dus dat ze een heel verhaal verzonnen heeft om illegaal een rijk, Westers land binnen te komen, verbaast mij niets. Maar of het waar is...
Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.
pi_37769773
Ach, een leugentje meer of minder op haar waslijst vol leugens maakt ook niet veel meer uit natuurlijk

- Ze woont in een riant appartement. Geheel op kosten van de staat
- Ze heeft heel wat boeken in landen verkocht, waar boeken over moslimhaat als zoete broodjes over de toonbank gaan. Natuurlijk hoeft de fiscus daar niets over te weten, want het waren er maar een 'paar'. Waarom zou je je neveninkomsten dan vermelden, niet waar?
- Ze heeft haar islamhaat propagandafilmpje aan een aantal landen verkocht waar ze ook veel geld voor kreeg. Maar dat mag ook niets voorstellen en hoeft dus niet als neveninkomsten worden vermeld.
- Ze zal onderhand een jaarinkomen hebben gelijk aan het veelvuldige jaarinkomen van de premier.

Toch goed voor een 'vluchteling'

Kijken hoe snel die andere 'vluchteling' Ellian wordt ontmaskerd.
pi_37769844
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Als laatste zou ik wensen dat mensen in het algemeen eens wat meer constructief gingen nadenken over hoe de binnenlandse problemen rondom afkomst en/of religie op te lossen.....ik vrees alleen dat dat laatste ijdele hoop zal blijken te zijn. Kennelijk ligt het in de mensheid besloten om problemen van welke aard dan ook eerstens aan anderen/andersdenkenden toe te kennen.
Kom hier maar wat vaker posten.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:05:21 #249
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37770120
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef TJDoornbos het volgende:
liegen = eruit

was bij Taida ook dus Verdonk toon je rechtlijnigheid en mik Hirsi eruit
Kerel, dit is 14 jaar terug.
pi_37770149
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kerel, dit is 14 jaar terug.
Dat vind ik dan wel weer een heel slecht argument. Eigenlijk geen argument.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:07:15 #251
68638 Zwansen
pi_37770171
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een heel slecht argument. Eigenlijk geen argument.
Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
pi_37770213
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:10:26 #253
68638 Zwansen
pi_37770254
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
pi_37770302
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..

Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37770368
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
Het is al veel langer bekend maar de VVD had er geen problemen mee.
pi_37770904
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Nou, ik denk dat labiele personen, en zo komt zo echt op mij over, wat sneller geneigd zijn te liegen.
pi_37770921
Hoe dan ook, ik hoop dat dit het einde van de carriere van Ayaan Hirsi Magan is.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 mei 2006 @ 21:21:49 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37771884
En van tante Rita
pi_37772101
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..

Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Inderdaad. Er werd de suggestie gewekt, dat het normaliter langer duurde, maar er werd helaas niet verder op ingegaan.

Wat zou een gebruikelijke duur zijn om een verblijsvergunning te bemachtigen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:32:33 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37772130
quote:
Verleden van Hirsi Ali krijgt toch staartje

Uitgegeven: 12 mei 2006 18:37

DEN HAAG - Het verleden van VVD-prominent Ayaan Hirsi Ali lijkt alsnog een staartje te krijgen. Hoewel zij al jaren toegeeft dat zij heeft gelogen om een verblijfsvergunning in Nederland te krijgen, worden nu pas Kamervragen gesteld over de kwestie. Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen.

Maar asieladvocaten stellen dat wordt gemeten met twee maten: anderen worden wel uitgezet als later blijkt dat ze hebben gelogen.
Bron:http://www.nu.nl/news/731(...)t_toch_staartje.html

Volgens de regelgeving kan iemand nog 12 jaar na naturalisatie het Nederlanderschap ontnomen worden. Das AHA-erlebnis werd in 1997 genaturaliseerd. Theoretisch zou haar het Nederlanderschap nog ontnomen kunnen worden.
quote:
Sinds de nieuwe Rijkswet op het Nederlanderschap uit 2003 is fraude een reden om de naturalisatie en vluchtelingenstatus ongedaan te maken. Dat kan tot twaalf jaar na de naturalisatie
Hét argument om het wél te doen is natuurlijk dat iedereen voor de wet gelijk is. Wanneer zij negen jaar na dato toch mag blijven, alhoewel haar leugens nu duidelijk weerlegd zijn, waarom mevrouw S. Matobuarè uit Almere niet? Enkel omdat das AHA-erlebnis tweede-kamerlid is?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')