Mijn hemel, hoe ver heb jij je hand met veren in je aars zitten? Dat jij van iedere ooit geproduccerd opinieblaadje de inhoud tot op het triviale bot kent betekend niet dat een ieder alles moet kennen. Ook probeerde ik niks om te draaien, ik gaf aan dat jij mijnziens nogal eenzijdig hypocritie verwijt terwijl dat naar beide kanten zou moeten. Maar ja, laat maar, ik begrijp dat het voor mij, als 'linkse', niet de bedoeling is kritiek te geven op 'gene zijde'.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja draai het om, over de leugens van Hirsi Ali is nooit echt een geheim gemaakt dat Zembla dit als nieuws brengt en de domme massa die blijkbaar niet weet wat een opinitijdschrift is dit geloofd kan ik niks aan doen.
Bij wie bedoel je? Maar kan ik dan vragen hoever jij er hem in hebt zitten bij de Vara? Aangezien je nogal stupide een zeer zwakke documentaire loopt te verdedigen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:40 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Mijn hemel, hoe ver heb jij je hand met veren in je aars zitten?
Leg mij dan eens uit wat er eenzijdig aan de hypocritie zou zijn?quote:Dat jij van iedere ooit geproduccerd opinieblaadje de inhoud tot op het triviale bot kent betekend niet dat een ieder alles moet kennen. Ook probeerde ik niks om te draaien, ik gaf aan dat jij mijnziens nogal eenzijdig hypocritie verwijt terwijl dat naar beide kanten zou moeten. Maar ja, laat maar, ik begrijp dat het voor mij, als 'linkse', niet de bedoeling is kritiek te geven op 'gene zijde'.
Is dit de bizarro world ofzo? Waar heb jij het in hemels naam over?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin gaat beweren wel
[..]
Ten eerste kun je in dat linkje van jou duidelijk lezen dat ze al veel eerder afstand heeft genomen van de islam en dan nog is het wel haar geloof geweest wat haar uitspraak absoluut geen "leugen" is. Als "ervaringsdeskundige en ex-lid is hier namelijk niks mis mee
[..]
Onzin dus. Dat zou dus betekenen dat kritiek op een religie alleen nog maar mag komen van mensen die er op dat moment nog lid van zijn en dat lijkt me dus geen gezonde ontwikkeling.
Als jij het grootste gedeelte van je leven bent opgevoed met een bepaalde religie dan blijft dat natuurlijk ook jou religie, afstand nemen of eruit stappen verandert daar niet zoveel aan.
[..]
Nee want het blijft onzin.
[..]
Had je die dus beter eerst kunnen lezen.
Ik ageer tegen de manier waarop jij alleen maar op de 'vorm' reageert. Van jou kant heb ik verdomd weinig inhoudelijk relevante posts gezien, het ging alleen om 'oud nieuws', 'vara' en 'slechte onderzoeksjournalistiek'. Je opmerking over 'domme mensen' die de inhoud van een blaadje uit de vorige eeuw niet tot de letter kennen vind ik een beetje sneu, vandaar de opmerking over veren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij wie bedoel je? Maar kan ik dan vragen hoever jij er hem in hebt zitten bij de Vara? Aangezien je nogal stupide een zeer zwakke documentaire loopt te verdedigen.
Dit alles doet nog steeds niet af aan de inhoud; liegende kamerleden. Beetje hetzelfde als met Verdonk, ineens is liegen niet erg zolang je maar geen kritiek geeft op een potentiele VVD-lijsttrekster. Daar jij van mening bent dat de gehele VARA groep verantwoordelijk is voor dit stukje zendtijd (niet het beste, maar niet waardeloos) ipv de redactie van het uitgezonden programma (wij 'linksen' kennen ook nog een stukje vrijheid qua berichtgeving) doet mij beseffen dat verdere communicatie alleen maar op meer onzin doet uitlopen.quote:Leg mij dan eens uit wat er eenzijdig aan de hypocritie zou zijn?
Aangezien AHA al eerder bekend had gelogen te hebben kun je haar dus niet beschuldigen van hypocriet gedrag. De Vara imo wel omdat die jaren later er nog eens een item aan wijdt terwijl ze aan de andere kant graag meehelpen aan leugens van asielzoekers om zo Verdonk's beleid aan de kaak te stellen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is dit de bizarro world ofzo? Waar heb jij het in hemels naam over?
Hoe kan iemand die afstand neemt van een geloof dan toch beweren dat het haar geloof is?
Ze heeft toch afstand genomen van dat geloof? Of wat? Wie zit hier nou onzin te kramen?
In het geval van AHM is ze geen Moslim, omdat ze niet geloof in Allah en zijn Profeet. Als je dat niet doet kan je je moeilijk Moslim noem, misschien wel in jouw logica maar niet in de mijne.
Je mag er lritiek op hebben, maar je kan niet zeggen dat het jouw geloof is, ongeacht je geschiedenis ermee, omdat je er afstand van hebt genomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin reactie, als jij besluit om geen moslim meer te zijn maar je bent er voor een groot deel van je leven mee opgegroeit dan mag je toch nog steeds kritiek uitten en zeggen dat dit jou geloof is, qua ervaring is dit namelijk ook zo.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:57 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ik ageer tegen de manier waarop jij alleen maar op de 'vorm' reageert. Van jou kant heb ik verdomd weinig inhoudelijk relevante posts gezien, het ging alleen om 'oud nieuws', 'vara' en 'slechte onderzoeksjournalistiek'. Je opmerking over 'domme mensen' die de inhoud van een blaadje uit de vorige eeuw niet tot de letter kennen vind ik een beetje sneu, vandaar de opmerking over veren.
Als je mijn postgeschiedenis zou kennen weet je dat ik voor Rutte ben, maar goed.quote:Dit alles doet nog steeds niet af aan de inhoud; liegende kamerleden. Beetje hetzelfde als met Verdonk, ineens is liegen niet erg zolang je maar geen kritiek geeft op een potentiele VVD-lijsttrekster. Daar jij van mening bent dat de gehele VARA groep verantwoordelijk is voor dit stukje zendtijd (niet het beste, maar niet waardeloos) ipv de redactie van het uitgezonden programma (wij 'linksen' kennen ook nog een stukje vrijheid qua berichtgeving) doet mij beseffen dat verdere communicatie alleen maar op meer onzin doet uitlopen.
allemaal heel tragisch en ernstig en Hirsi Magan moest maar gauw verblijfsvergunning krijgen, want dit was toch wel zo zielig.quote:Deze arme vrouwe heeft 3 / 4 burgeroorlogen meegemaakt
Is Ayaan ook ziek?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:16 schreef gelly het volgende:
Nou, het is iig duidelijk waar de Tara Singh Varma award van dit jaar naartoe gaat.
Ze geeft het zelf toe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:21 schreef Monidique het volgende:
(...). Maar of het waar is...
Ze heeft wel issues en daar kunnen wij allemaal van meegenieten.quote:
Vind ik ook ze moet lekker naar de VS.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
Je zou toch kunnen zeggen dat iemand die persoonlijk verantwoordelijk is voor hetzevorming jegens de Islam en haar volgelingen.; die zich met name heeft ingezet voor de verwijdering tussen Islamieten en de Westerse wereld onder het mom van een verzonnen traumatisch jeugd cq achtergrond; die haar niet bestaande ervaringsdeskundigheid heeft ingezet voor het laten maken van een film welke uiteindelijk heeft geresulteerd in de dood van de maker de commotie waard is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dit ook weer niet heeft verdiend en snap de commotie niet zo goed.
Laat ze in vredesnaam goed werk gaan doen bij de VN en afzien van die nieuwe films, lijkt me voor iedereen beter.
Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ik vond haar altijd al een beetje labiel overkomen, dus dat ze een heel verhaal verzonnen heeft om illegaal een rijk, Westers land binnen te komen, verbaast mij niets. Maar of het waar is...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Als laatste zou ik wensen dat mensen in het algemeen eens wat meer constructief gingen nadenken over hoe de binnenlandse problemen rondom afkomst en/of religie op te lossen.....ik vrees alleen dat dat laatste ijdele hoop zal blijken te zijn. Kennelijk ligt het in de mensheid besloten om problemen van welke aard dan ook eerstens aan anderen/andersdenkenden toe te kennen.
Kerel, dit is 14 jaar terug.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef TJDoornbos het volgende:
liegen = eruit
was bij Taida ook dus Verdonk toon je rechtlijnigheid en mik Hirsi eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |