Misschien kan ik Litso er iets bravers van laten maken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef Treinkopper het volgende:
Wát een TT.
vuiger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Mijn TT was meer sprékend. Meer openminded. Luchtiger.
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
Een jurk om in te ballen.
Mooie tussenweg dit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Een rokje is zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.
Open en luchtig jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieverd, cameltoe's zijn niét, ik herhaal, niét sexy.
WMZquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister toch alquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weekend!!![]()
Nou ja, wat werk betreft....![]()
Van jou kan ik et niet zeggenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij bent ook niet sexy, ik herhaal niet sexy.
[herhaal hier wat ik net zei]quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen dat vreselijk vonden.
Mmkay, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Litso het volgende:
[..]
[herhaal hier wat ik net zei]
Er zijn natuurlijk hele vieze. Maar meestal heb ik er weinig op tegen.
Ik staarde vanochtend, nog wat slaperig, uit het raam van Lijn 4.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ideaal... lekker genieten van het weer nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest vanochtend eerst nog werken...
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... lekker genieten van het weer nu. Weekend zal iets minder zijn begreep ik
Dus ik geef je het voordeel van de twijfel....quote:
Het is je vergeven, kom hier dan krijg je nog een begroetingskus van me!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
Oh sorry VM, ik vergeet je helemaal te begroeten
Hoi VM.
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 secondenquote:
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genietenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...
En? Wat vond je er van ?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 seconden.
Ik ben ondertussen mijn mail aan het afhandelen, ook dat moet gebeuren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genieten![]()
Goed excuusquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen mijn mail aan het afhandelen, ook dat moet gebeuren...
ik 10!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 seconden.
Wie niet..... wie nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wilde weer eens een beetje aandacht van jou!
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Misstique het volgende:
Kamelenteen?
*verslikt zichquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
Dat komt omdat ik jullie geen aandacht wil geven... Daardoor heb ik het nooit gedaan... daardoor weet je niet wat je mist
Ging niet over jouquote:
Stofjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!111!!!!11!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stofjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!111!!!!11!!!!!
![]()
![]()
!
Puike plaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Yeah, a little less conversation a little more action please,
All this aggravation ain't satisfactioning me,
A little more bite a little less bark,
A little less fight and a little more spark,
Shut your mouth and open up your heart and baby satisfy me,
Satisfy me baby.
Dan ga ik toch helaas voor de JXL remixquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Satisfy me baby.
Niet bekend met het fenomeen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Misstique het volgende:
Kamelenteen?
Goed plan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Satisfy me baby.
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
Dat komt omdat ik jullie geen aandacht wil geven... Daardoor heb ik het nooit gedaan... daardoor weet je niet wat je mist
Doe nie zo moeilijkquote:
Dat wordt wat woensdag.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer iedereen in de klas betast. Het weer en de liefde zorgen voor vreemde chemische reacties in mij.
Jammer dat het bijna alleen maar jongens zijn in mijn klas.
Zitten er wel damesch ?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer iedereen in de klas betast. Het weer en de liefde zorgen voor vreemde chemische reacties in mij.
Jammer dat het bijna alleen maar jongens zijn in mijn klas.
En? En? Issie goed?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Zo, ik heb die nieuwe Red Hot Chili Peppers aan mezelf cadeau gedaan. Ik heb de cd ter recensie gekregen van Warner. Ik naar m'n recensentenlijst kijken, ik zelf luisteren, ik nadenken, ik hem mezelf toeeigenen, ik blij, ik hahaha. ik luisteren.
![]()
Ik kan me goed inhouden als het echt nodig is hoor. Maar in de klas is het niet echt nodig. Ze vonden me toch al een rare snuiter.quote:
Er loopt wel 1 leuke pop rond bij ons ergens.... Kort blond/bruin haar.... Beetje lang.. niet te. Ben d'r naam ff kwijtquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Twee van de vijf zijn 'dame' te noemen.
Ms. Inflatable?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef jackson het volgende:
Er loopt wel 1 leuke pop rond bij ons ergens.... Kort blond/bruin haar.... Beetje lang.. niet te. Ben d'r naam ff kwijt
Je snapt em vastquote:
Alle jongetjes zitten nu iets anders te doen met dat plaatje he, dat krijg je.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef Litso het volgende:
Goeie topickill.
Ah. Liplezen noemen wij dat. Duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alle jongetjes zitten nu iets anders te doen met dat plaatje he, dat krijg je.
Zo kan je het ook noemen. Als je maar weet wat er wordt bedoeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Liplezen noemen wij dat. Duidelijk.
Jammer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n favoriet is uit American Idol geschopt![]()
![]()
.
En ja, ik kijk AI ja.
Understatementquote:
Ah, noem eens wat 'geweldige' namen die AI tot nu toe heeft voortgebracht...:')quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
en ja, ik weet dat het jammer is dat ik het volg, maar het is wáy beter dan de Nederlandse versie, sue me
In zijn strakke groene broek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
Die dikke lul van Nostradamus, jaa!
jaaaaaaaa...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
In zijn strakke groene broek.
Die stond hem goed!
Je kan het niets vinden, maar Kelly Clarkson is toch vrij ver gekomen na AI. Carrie Underwood (vorig jaar) doet het ook érg goed. In dat opzicht heeft het dus wel popidolen gecreeerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ah, noem eens wat 'geweldige' namen die AI tot nu toe heeft voortgebracht...:')
Maar je hebt het nu wel eindelijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
En waarom snappen ze godverredomme niet dat als je in het contract zet dat je loon rondom de 7e op je rekening staat de 12e te laat is?.
Neequote:
en dan ook nog goed voorspelleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh jaaaaaaaahquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
Die dikke lul van Nostradamus, jaa!
Sla ze.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Morgen dus waarschijnlijk. Mag ik tenminste hopen, anders kan ik zaterdag ook nog af gaan zeggen
. Zou vandaag al de stad induiken.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Liplezen noemen wij dat. Duidelijk.
Ga ik ergens vandaag maar eens doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Sla ze.
Eis een financiële injectie van je ouders.
Of een vleesinjectie.
Mensen die die term serieus gebruikenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga ik ergens vandaag maar eens doen.
Die lacht me uit, ze heeft nog geld tegoed van me.
Een goede vriend van me zei laatst letterlijk dat ik een vleesinjectie nodig had.
Goed, nu weer ff wat rustiger. Volgende week begint het echte werk.quote:
Nou ja rust is wel prettig met dit Cameltoe weerquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed, nu weer ff wat rustiger. Volgende week begint het echte werk..
Gnarly.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef Stofje het volgende:
Goed topic.
nou tis niet het standaard achterlicht met rode omhuizing, maar een doorzichtige omhuizing met rode lapmjes erin...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dat word op de stoep rijden dan
Wat is dat voor onzin dan
Ach fuck it,dat weet een politie toch nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou tis niet het standaard achterlicht met rode omhuizing, maar een doorzichtige omhuizing met rode lapmjes erin...
Word als in word, nigger?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dat word op de stoep rijden dan
Wat is dat voor onzin dan
Ja. Die komt wel weer terug, dacht ik zo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:03 schreef Stofje het volgende:
Chowi is er niet, merken jullie dat?
Mens! Het is mooi weer! Geniet!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil slapen. Tot september ofzo. Dan mag ik weer wakker worden.
En ze moet zich uitkleden en haar ferme borsten laten schudden in het aanzicht van een gepassioneerd publiek dat "toll, toll" roept.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen en wil zeuren.
Duits is niet echt mijn ding. Kan het in het Frans? Dat klinkt altijd iets zwoeler.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ze moet zich uitkleden en haar ferme borsten laten schudden in het aanzicht van een gepassioneerd publiek dat "toll, toll" roept.
Man, bid maar gewoon dat PMS-seizoen afgelopen is voor woensdagquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ok.
Wat hebben vrouwen toch altijd met dat zeuren.
Duits is niet echt jouw ding. Bidden niet het mijne.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Duits is niet echt mijn ding. Kan het in het Frans? Dat klinkt altijd iets zwoeler.
[..]
Man, bid maar gewoon dat PMS-seizoen afgelopen is voor woensdag [afbeelding].
Ook goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Duits is niet echt jouw ding. Bidden niet het mijne.
Maar ik hoop het van harte
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n bed opgemaakt. Met nieuwe lakens enzo. Applausje voor mij.
Ga eens genieten van het lekkere weer in plaats van klusjes doen, die 's avonds ook nog kunnen gebeuren. Tss. Jeez. Tggg. Moet ik je nu echt alles voorkauwen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet ik ook doen. Ik had een bloedneus gisteravond en nu zit er bloed op mijn bed. Maar ik heb ze nét uit de was gehaald. Dus ik wil niet nog een keer een nacht in een slaapzak doorbrengen (je moet wat met maar 1 set lakens)quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind de zomer stom. En boycot de zon. En heb geen geld. Dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga eens genieten van het lekkere weer in plaats van klusjes doen, die 's avonds ook nog kunnen gebeuren. Tss. Jeez. Tggg. Moet ik je nu echt alles voorkauwen?
Zullen we samen voor een nieuw set lakens voor je shoppen? Kan je elke keer als je ertussen ligt aan mij denkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet ik ook doen. Ik had een bloedneus gisteravond en nu zit er bloed op mijn bed. Maar ik heb ze nét uit de was gehaald. Dus ik wil niet nog een keer een nacht in een slaapzak doorbrengen (je moet wat met maar 1 set lakens)
Ik kan alleen nergens lakens vinden van het formaat van mijn bedquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind de zomer stom. En boycot de zon. En heb geen geld. Dus.
[..]
Zullen we samen voor een nieuw set lakens voor je shoppen? Kan je elke keer als je ertussen ligt aan mij denken.
daar heb je moeders met een naaimachine voor!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan alleen nergens lakens vinden van het formaat van mijn bed
sjah wat moet je ook met zon als je toch al bruin bent hequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind de zomer stom. En boycot de zon. En heb geen geld. Dus.
Alsof die daar zin in heeftquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar heb je moeders met een naaimachine voor!
wat een kutmoeder heb je dan!quote:
Ohja, jij had een groot bedquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan alleen nergens lakens vinden van het formaat van mijn bed
Maar is goed, als we samen zoeken moet het lukken.
Mijn sluitspier functioneert niet zoals het moet.quote:
Mijn moeder bakt muffins en maakt verse jus d'orange en koffie op zondagochtend als ik brak mijn bed uit kom gestrompel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat een kutmoeder heb je dan!
die van mij heeft al redelijk wat hoeslakens in elkaar geflanst!
Dat zou vast kunnen. Ik snap hem alleen niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, jij had een groot bed.
Als ik nu zeg 'Dan gaan we voor het zingen de kerk uit, om je lakens te verschonen', zou dat kunnen?
Damn. Ik wil er ook zo een.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn moeder bakt muffins en maakt verse jus d'orange en koffie op zondagochtend als ik brak mijn bed uit kom gestrompel.
En 6 jaar lang voor school thee op bed krijgen om 8 uur 's ochtens noem ik ook niet bepaald kut.
Dan blijft het bij een binnenpretje. Een stom binnenpretje, maar ik ben dan ook easily amused.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zou vast kunnen. Ik snap hem alleen niet.
Zoekt ze nog een dochter?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn moeder bakt muffins en maakt verse jus d'orange en koffie op zondagochtend als ik brak mijn bed uit kom gestrompel.
En 6 jaar lang voor school thee op bed krijgen om 8 uur 's ochtens noem ik ook niet bepaald kut.
Ja. Ze was bijna boos toen ik het uit maakte met mijn vorige vriendinnetje. Ze heeft altijd al een dochter willen hebbenquote:
Jah zoiets begon bij mij ook al te dagen maar ik lachte niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan blijft het bij een binnenpretje. Een stom binnenpretje, maar ik ben dan ook easily amused.
eusebius, waarna we lakens gaan kopen, enzo.
Ik heb laatst m'n laatste centen verspild aan een bos bloemen voor m'n moeder. Zegt ze "Waarom die bloemen? Ik had er toch niet om gevraagd?". Ik zoek een nieuwe moeder.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Ze was bijna boos toen ik het uit maakte met mijn vorige vriendinnetje. Ze heeft altijd al een dochter willen hebben
Ik dacht al dat hij niet kon, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah zoiets begon bij mij ook al te dagen maar ik lachte niet.
Zal ik mijn moeder maar meenemen naar de date?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb laatst m'n laatste centen verspild aan een bos bloemen voor m'n moeder. Zegt ze "Waarom die bloemen? Ik had er toch niet om gevraagd?". Ik zoek een nieuwe moeder.
[..]
Ik dacht al dat hij niet kon, daarom vroeg ik het.
Hihi, zou ze me mogen denk je?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik mijn moeder maar meenemen naar de date?
Moeilijk te zeggen, mijn moeder is een beetje onvoorspelbaar daarin soms. Ik denk het wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, zou ze me mogen denk je?.
Pfiew, gelukkig maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, mijn moeder is een beetje onvoorspelbaar daarin soms. Ik denk het wel.
Je humor zou haar liggen, dan is het altijd goed.
en je moet nog bijna 2 weken doorkomen tot stufiquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef cerror het volgende:
Kut, m'n shag en stufi zijn op.
Ik moet echt eens minder zuipen.
Stoppen met roken scheelt ook heel veel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef cerror het volgende:
Kut, m'n shag en stufi zijn op.
Ik moet echt eens minder zuipen.
Is het jou al gelukt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stoppen met roken scheelt ook heel veel.
Tenzij je satijnen lakens wilt moet dat lukken lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:52 schreef Litso het volgende:
Ik heb nog 150 euro voor deze maand. Zou ik het halen?
Gaat wel goedkomen inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je satijnen lakens wilt moet dat lukken lijkt me.
Oui. Ik ben al een tijdje gestopt.quote:
23 hier.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef Janetje het volgende:
Zo, 17 graden buiten..
Woei, thanks voor het lekkere weer mensen.
I don't care.. toen ik net buiten was genoot ik.quote:
Het gaat de goede kant op daar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef Janetje het volgende:
Zo, 17 graden buiten..
Woei, thanks voor het lekkere weer mensen.
Ach, over 2 uur kan het weer sneeuwen hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op daar!
Pest dat meisje eens niet zo.quote:
/jaloers isquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, over 2 uur kan het weer sneeuwen hier![]()
Je weet het nooit met dat rare weer hier...
Ik heb er nog wel moeite mee met uitgaan en zo. En afslaan als iemand het aanbiedt is ook nog heel moeilijk.quote:
Stoppen omwille van je gezondheid is inderdaad niet cool.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef cerror het volgende:
Ik doe niet aan stoppen.
Gaf die kankernerd van een Armstrong op? Dacht het niet.
Ik zou serieus willen ruilenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, over 2 uur kan het weer sneeuwen hier![]()
Je weet het nooit met dat rare weer hier...
Ik heb het er idd ook nog wel eens lastig mee. Maar het lukt wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel moeite mee met uitgaan en zo. En afslaan als iemand het aanbiedt is ook nog heel moeilijk.. Maar, ik bijt me er wel doorheen!
quote:
Dat zou jij wel willen weten he! Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Litso het volgende:
Heb jij ook een cameltoe vandaag VM?
Ik ben te lang weg geweest.quote:
Buuh, wie zei dat?quote:
quote:
* criesquote:everything here is an illusion, the rest of us are flesh-eating zombies, and we're coming to get you.......
Toffe directeur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef Janetje het volgende:
Directeur stuurde net in een mailtje rond:
[..]
* cries
quote:
e. is zwartquote:G not being the real G (e sacrificed the real G at one of his ceremonies)
Ik neem aan dat hij grappig-racistisch is en niet serieus. Anders is die bana niet echt geschikt voor hem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Je zou z'n racistische opmerkingen eens moeten horen.. geweldig..
En ' ie is nog wel directeur van een mensenrechtenorganisatie...
[..]
e. is zwart
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij grappig-racistisch is en niet serieus. Anders is die bana niet echt geschikt voor hem..
Meligheid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Uiteraard, die man is zo melig als de tering..
Precies.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Ga dood.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie verzint even een catchy blognaam voor me? Dus voor de blabla.blogspot.com.
Ik overweeg 'jankwijf'.
clumsy_clown.blogspot.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie verzint even een catchy blognaam voor me? Dus voor de blabla.blogspot.com.
Ik overweeg 'jankwijf'.
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gelezen idd. Best humor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Penny arcade is best wel tof. Ik ga denk ik hem helemaal lezen, heb ik weer wat te doen.
Geef het goede voorbeeld..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind, nog steeds, dat er meer mensen moeten sterven.
Ook het hele archief?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gelezen idd. Best humor.
Whehehe die kwam ik ook tegen op images.google.comquote:
maar jij was zo lief om de rest hier dat gedrocht te besparenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe die kwam ik ook tegen op images.google.com
Ik zit me af te vragen hoe je het daarop zou kunnen doen, daar verzuip je toch in.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij was zo lief om de rest hier dat gedrocht te besparen
pak een willekeurige vetribbel, beetje ontsmettingszalf eroverheen en gaan met die banaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe je het daarop zou kunnen doen, daar verzuip je toch in.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
pak een willekeurige vetribbel, beetje ontsmettingszalf eroverheen en gaan met die banaan
Een beetje houvast is niks mis mee, maar je ken het overdrijven als je de vetribbels ken neuken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
pak een willekeurige vetribbel, beetje ontsmettingszalf eroverheen en gaan met die banaan
Probeer het eens uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe je het daarop zou kunnen doen, daar verzuip je toch in.
Dus ik ben gemeenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij was zo lief om de rest hier dat gedrocht te besparen
zij zelf misschien...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Probeer het eens uit, er staat vastwel iemand te popelen
.
OMG, onder welke steen hebben die gelegen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef mcDavid het volgende:
zat ik net in de trein, tegenover 2 mensen, waarvan er 1 de spits aant lezen was, en zich afvroeg wat een "camel-toe" was... een of andere ziekte ofzo?
ik heb me er verder maar niet mee bemoeid
de steen der wijzen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG, onder welke steen hebben die gelegen?!
had dan ook gewoon die eerste laten staan!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:24 schreef Litso het volgende:
Zo'n goede titel, en dan nog een matig verloop van het topic
Nooit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had dan ook gewoon die eerste laten staan!
Ik trek gewoon geen aandacht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:24 schreef Litso het volgende:
Zo'n goede titel, en dan nog een matig verloop van het topic
of er zijn gewoon toch minder cameltoe-liefhebbers dan ik dacht.quote:
Of dat inderdaad. Hoewel ze in dat SEX-topic toch best gretig zijn. Het ligt gewoon aan mijquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
[..]
of er zijn gewoon toch minder cameltoe-liefhebbers dan ik dacht.
Volgende topic moet je laten zien hoe je squirt. Dat topic liep nog beter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. Hoewel ze in dat SEX-topic toch best gretig zijn. Het ligt gewoon aan mij.
Doen we.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgende topic moet je laten zien hoe je squirt. Dat topic liep nog beter.
Ik word ook wel eens high van schoonmaakmiddelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doen we.
Ik ben retevrolijk. Ik denk dat het komt door de Muscle die ik net gebruikt heb om de douche mee schoon te maken.
een echte vrouw!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doen we.
Ik ben retevrolijk. Ik denk dat het komt door de Muscle die ik net gebruikt heb om de douche mee schoon te maken.
Gezellig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
zal ik even langs komen met de camera?
Dan kan je goede closeups maken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Litso het volgende:
Hij is waterdicht.
Niet nu, męn.quote:
Eentje wit met zwarte stippen en toffe mouwtjes. Eén rode met witte stippen zonder mouwen. Een blauwe polo met witte strepen. Én. Eentje, eh, die niet te beschrijven is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Straks op de cam dan
Wat voor shirt zijn het?
WCZ.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
Een polo is okay voor meisjes, ja!
Puik! Weer een lading aan zomersche kleding aanschaffen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WCZ.
Niet altijd, soms. Ik draag ze als ik sport. Niet zo heel vaak dus
.
Zaterdag winkelen.
mits dispuutspolo!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
Een polo is okay voor meisjes, ja!
Zelfs dan!quote:
Polo's zijn okay.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Litso het volgende:
een polo
Voor de rest klinkt het tof. Pics.
Evil activities polo's staan bv wel weer vet.quote:
de wát?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Evil activities polo's staan bv wel weer vet.
Hell yeah!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Puik! Weer een lading aan zomersche kleding aanschaffen?
kleding kopen is een noodzakelijk kwaad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Chowi het volgende:
Winkelen is een tópsport, męn.
is er iets op TV ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:33 schreef cerror het volgende:
Wat eeb trage kutbende.
En iedereen moet dood, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
Kutfok Kutbef. Kutleven.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
En iedereen moet dood, vergeet dat niet.
neh wordt het zo saai, dan hebben we niemand meer om af te kankerenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
En iedereen moet dood, vergeet dat niet.
Ik weet er nog wel 1 of 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh wordt het zo saai, dan hebben we niemand meer om af te kankeren
De scheve stukken zijn mogelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
morgen overdag??
zaterdag overdag??
zaterdag avond naar de oefenstudio?
zondag de heledag??
Welke dag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:26 schreef guitarist.nl het volgende:
zullen we maar gelijk een tijd afspreken ??
ik weet wel welke straat je woont maar niet welk nummer
tijd, 14:00 ?
Ik ben waarschijnlijk zaterdag én zondag zat dus wees wat specifieker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
zat
-1 bijdehandquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk zaterdag én zondag zat dus wees wat specifieker.
Net was het nog 14.00.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
-1 bijdehand
zaterdag 13 mei om 13:00 bij jou in de straat?
hoef je alleen nog maar ff je huisnummer te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |