Misschien kan ik Litso er iets bravers van laten maken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef Treinkopper het volgende:
Wát een TT.
vuiger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Mijn TT was meer sprékend. Meer openminded. Luchtiger.
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
Een jurk om in te ballen.
Mooie tussenweg dit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Een rokje is zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.
Open en luchtig jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieverd, cameltoe's zijn niét, ik herhaal, niét sexy.
WMZquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister toch alquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weekend!!![]()
Nou ja, wat werk betreft....![]()
Van jou kan ik et niet zeggenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij bent ook niet sexy, ik herhaal niet sexy.
[herhaal hier wat ik net zei]quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen dat vreselijk vonden.
Mmkay, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Litso het volgende:
[..]
[herhaal hier wat ik net zei]
Er zijn natuurlijk hele vieze. Maar meestal heb ik er weinig op tegen.
Ik staarde vanochtend, nog wat slaperig, uit het raam van Lijn 4.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ideaal... lekker genieten van het weer nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest vanochtend eerst nog werken...
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... lekker genieten van het weer nu. Weekend zal iets minder zijn begreep ik
Dus ik geef je het voordeel van de twijfel....quote:
Het is je vergeven, kom hier dan krijg je nog een begroetingskus van me!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
Oh sorry VM, ik vergeet je helemaal te begroeten
Hoi VM.
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 secondenquote:
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genietenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...
En? Wat vond je er van ?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 seconden.
Ik ben ondertussen mijn mail aan het afhandelen, ook dat moet gebeuren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |