Misschien kan ik Litso er iets bravers van laten maken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef Treinkopper het volgende:
Wát een TT.
vuiger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Mijn TT was meer sprékend. Meer openminded. Luchtiger.
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
Een jurk om in te ballen.
Mooie tussenweg dit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Een rokje is zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit aan jurkjes. Voor jou wil ik wel een uitzondering maken though.
Open en luchtig jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieverd, cameltoe's zijn niét, ik herhaal, niét sexy.
WMZquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister toch alquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weekend!!![]()
Nou ja, wat werk betreft....![]()
Van jou kan ik et niet zeggenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij bent ook niet sexy, ik herhaal niet sexy.
[herhaal hier wat ik net zei]quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen dat vreselijk vonden.
Mmkay, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Litso het volgende:
[..]
[herhaal hier wat ik net zei]
Er zijn natuurlijk hele vieze. Maar meestal heb ik er weinig op tegen.
Ik staarde vanochtend, nog wat slaperig, uit het raam van Lijn 4.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ideaal... lekker genieten van het weer nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest vanochtend eerst nog werken...
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... lekker genieten van het weer nu. Weekend zal iets minder zijn begreep ik
Dus ik geef je het voordeel van de twijfel....quote:
Het is je vergeven, kom hier dan krijg je nog een begroetingskus van me!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
Oh sorry VM, ik vergeet je helemaal te begroeten
Hoi VM.
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 secondenquote:
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genietenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig van het weer mee zal krijgen, pa is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis...
En? Wat vond je er van ?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 seconden.
Ik ben ondertussen mijn mail aan het afhandelen, ook dat moet gebeuren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Uh ooh.... dat is balen. Maar de tijd dat je nu fokt! had je al kunnen genieten![]()
Goed excuusquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen mijn mail aan het afhandelen, ook dat moet gebeuren...
ik 10!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening baseren op een impressie van -pak 'm beet- 5 seconden.
Wie niet..... wie nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wilde weer eens een beetje aandacht van jou!
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Misstique het volgende:
Kamelenteen?
*verslikt zichquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
Dat komt omdat ik jullie geen aandacht wil geven... Daardoor heb ik het nooit gedaan... daardoor weet je niet wat je mist
Ging niet over jouquote:
Stofjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!111!!!!11!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stofjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!111!!!!11!!!!!
![]()
![]()
!
Puike plaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Yeah, a little less conversation a little more action please,
All this aggravation ain't satisfactioning me,
A little more bite a little less bark,
A little less fight and a little more spark,
Shut your mouth and open up your heart and baby satisfy me,
Satisfy me baby.
Dan ga ik toch helaas voor de JXL remixquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Satisfy me baby.
Niet bekend met het fenomeen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Misstique het volgende:
Kamelenteen?
Goed plan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Satisfy me baby.
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
Dat komt omdat ik jullie geen aandacht wil geven... Daardoor heb ik het nooit gedaan... daardoor weet je niet wat je mist
Doe nie zo moeilijkquote:
Dat wordt wat woensdag.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer iedereen in de klas betast. Het weer en de liefde zorgen voor vreemde chemische reacties in mij.
Jammer dat het bijna alleen maar jongens zijn in mijn klas.
Zitten er wel damesch ?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer iedereen in de klas betast. Het weer en de liefde zorgen voor vreemde chemische reacties in mij.
Jammer dat het bijna alleen maar jongens zijn in mijn klas.
En? En? Issie goed?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Zo, ik heb die nieuwe Red Hot Chili Peppers aan mezelf cadeau gedaan. Ik heb de cd ter recensie gekregen van Warner. Ik naar m'n recensentenlijst kijken, ik zelf luisteren, ik nadenken, ik hem mezelf toeeigenen, ik blij, ik hahaha. ik luisteren.
![]()
Ik kan me goed inhouden als het echt nodig is hoor. Maar in de klas is het niet echt nodig. Ze vonden me toch al een rare snuiter.quote:
Er loopt wel 1 leuke pop rond bij ons ergens.... Kort blond/bruin haar.... Beetje lang.. niet te. Ben d'r naam ff kwijtquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Twee van de vijf zijn 'dame' te noemen.
Ms. Inflatable?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef jackson het volgende:
Er loopt wel 1 leuke pop rond bij ons ergens.... Kort blond/bruin haar.... Beetje lang.. niet te. Ben d'r naam ff kwijt
Je snapt em vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |