In mijn vorige huis moest ik een gat graven voor bij de riolerning te kunnen . Dat heb ik geweten. Ik haalde een complete badkamer uit de grond, ligbad, wastafel, tegeltjes, oude kranen en ga zo maar ff doorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat met dat puin is mooi opgelost.
Zakt je vloer ook niet meer
Ik heb al meer dan 2x met een sljptol gewerkt..., en het bevalt me nog steeds niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:03 schreef Conflict het volgende:
Ik dacht bij die auto aan een Pontiac fiero, maar het is al geraden zag ik
Lekker aan het klussen trouwens, fijn dat je een pa hebt die wel durft te slijpen. Wist je dat je dat na twee keer niet meer eng vindt?
Ze moeten bij mijn ex in de tuin ook vooral geen vijver willen aanleggenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
In mijn vorige huis moest ik een gat graven voor bij de riolerning te kunnen . Dat heb ik geweten. Ik haalde een complete badkamer uit de grond, ligbad, wastafel, tegeltjes, oude kranen en ga zo maar ff door
Hadden ze gewoon hun puin in de tuin begraven![]()
Lieve jongen als ik ben luister ik altijd naar Duudjequote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi!
Ik vind alleen wel dat het schuurtje nu ook in het groen van de deur moet!!
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 09:03 schreef Conflict het volgende:
Ik dacht bij die auto aan een Pontiac fiero, maar het is al geraden zag ik
Lekker aan het klussen trouwens, fijn dat je een pa hebt die wel durft te slijpen. Wist je dat je dat na twee keer niet meer eng vindt?
* Koekje geeft en over de bol aaitquote:Op zondag 2 juli 2006 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lieve jongen als ik ben luister ik altijd naar Duudje![]()
Dus eerst maar eens wat oude verf verwijderen:
[afbeelding]
Helaas was het hout rond het raam echt totaal verrot...
Moest ik vervangen dus
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Het glas moet nog terug gezet worden. Ik kom alleen een stuk kozijnlat tekort
morgen maar even eens tukje kopen dus
Koekje gretig aanpakt, en opknabbeltquote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Koekje geeft en over de bol aait
Netjes hoor!![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zover ik een planning had, is het helemaal in de soep gelopen.
Het is veel te warm en vooral te benauwd om te klussen.
Voor ik een hamer opgepakt heb zit ik al met klotsende oksels
Nou, ik had het wel makkelijker gevondenquote:Op zondag 9 juli 2006 10:18 schreef Marsepein het volgende:
Erg netjes, maar had je het niet mooier gevonden om de naadjes niet met een latje maar met een acrylaatkit af te kitten?
Zie je de lasdoos op de eerste foto?? Daar zit het snoer aangesloten met een kroonsteen (goed stevig vastgedraaid natuurlijk)quote:En de snoeren voor verlichting, is dat een gewoon lamp snoertje? Hoe zit dat in de las/centraaldoos vast?
Dankjequote:Verder is het daar wel enorm opgeknapt hoor! Complimenten.
Ik merk dat ik ook zo naar foto's kijk .... heel irritant van mezelf. Dat komt waarschijnlijk omdat ik heel kritisch ben, ook naar mijn eigen werk. En omdat ik zelf allang bezig ben met verbouwen. Als ik nu bij andere mensen thuis kom, kan ik het niet nalaten om eens goed rond te kijken om te zien of er dingen zijn die ik iig niet zo wil. En altijd zie ik wel wat. Mijn vrouw wordt dat ook wel een beetje zat, ja, dus ik begrijp je wel dat je dat zo voelt. Maar in het echt ben ik heel aardig hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Maresepein reageert heb ik altijd hetzelfde gevoel als ik op school had als de leraar je werk kwam controleren
Had je niet makkelijker éérst kunnen latexen?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:11 schreef Automatic_Rock het volgende:Ik heb zojuist de laatste latje gemaakt. En nu ben ik bezig met afplakken
Dan ga ik eind van de ochtend/begin van de middag, alles eens een goedkope witte latex geven als ondergrond. En dan vanavond of morgen het kleurtje
Ik moet eerst even nakijken na hoeveel uur ik over de latex heen mag schilderen...
Oeh, en hij kan nog goed liegen ook...quote:Op zondag 9 juli 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal voor jou Obli![]()
quote:
Nee, de latjes worden dezelfde kleur als het plafond.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je niet makkelijker éérst kunnen latexen?
Wel netties hoor
Ik ben ook dol op latjes
Ik lieg nooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oeh, en hij kan nog goed liegen ook...![]()
Een echte man!![]()
IK weet dat je het goed bedoelt hoor Marsepeinquote:Op zondag 9 juli 2006 10:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook zo naar foto's kijk .... heel irritant van mezelf. Dat komt waarschijnlijk omdat ik heel kritisch ben, ook naar mijn eigen werk. En omdat ik zelf allang bezig ben met verbouwen. Als ik nu bij andere mensen thuis kom, kan ik het niet nalaten om eens goed rond te kijken om te zien of er dingen zijn die ik iig niet zo wil. En altijd zie ik wel wat. Mijn vrouw wordt dat ook wel een beetje zat, ja, dus ik begrijp je wel dat je dat zo voelt. Maar in het echt ben ik heel aardig hoor!
Ik heb wel enorm bewondering voor mensen die nooit iets echt hebben geklust en dan uit het niets ergens aan beginnen. Zoals jij dus eigenlijk doet.
En het is echt opgeknapt in vergelijking met daarvoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar latjes kun je niet latexen.... Toch? Nou ja, het kán wel, maar is niet de bedoelingquote:Op zondag 9 juli 2006 10:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, de latjes worden dezelfde kleur als het plafond.
De latjes zitten er dus voor de vorm (letterlijk de vorm).
Houden jullie dan ook nog van latjes??.
Er zijn veel dingen die niet de bedoeling zijn, maar wel kunnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar latjes kun je niet latexen.... Toch? Nou ja, het kán wel, maar is niet de bedoeling
En ja, dan hou ik ook nog van latjes
Dat had de vorige eigenaar van mijn eerste huis ook gedaan. En wij maar verbaasd zijn dat de lak niet hieldquote:Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef Marsepein het volgende:
Tuurlijk kun je latjes latexen. Het houdt alleen niet erg goed. Maar voor een plafond is dat geen probleem.
Ik ken iemand die heeft deurkozijen van zijn huis met muurverf geschilderd, want dat was een mooie kleur, en die had 0,0 verstand van schilderen.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Houden jullie dan ook nog van latjes??.
Nee, natuurlijk niet....quote:
Foto's?quote:
Ja, heb ik gemaakt. Zal kijken of ik ze vanavond nog kan uploadenquote:
Uhmm, zondagavond is al geweest he..??quote:Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, heb ik gemaakt. Zal kijken of ik ze vanavond nog kan uploaden
Graag gedaan hoorquote:
Ik ben ook een rommelkontquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Keurig zeg!!
Ik dacht dat kunstenaars altijd van die rommelkonten waren. Maar dat schilderwerk ziet er heul netjes uit heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |