jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef PekkeMan het volgende:
Nog mensen uit Groningen
Nee...quote:die de 4Mijl gaan lopen?![]()
Ja! Even mijn groningse vrienden porren maar waarschijnlijk wel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef PekkeMan het volgende:
Nog mensen uit Groningen die de 4Mijl gaan lopen?![]()
Dat is absoluut waar, het is heerlijk weer om te beginnen met lopen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef Grumpey het volgende:
niets is een lachertje voor ons hoor, jij zet voor je lichaam net zo'n grote prestatie neer als dat wij voor ons lichaam doen!
Je treft het trouwens met de beginperiode waarin je begonnen bent, het wordt nu de komende week mooier weer en nog niet zo heel warm dus dat maakt het ideaal hardloopweerEn het mooiste van het hardlopen blijft de rust en de mogelijkheid om gewoon lekker na te denken.
Hou ons op de hoogte, wij zijn benieuwd!
De reden dat ik het vroeg was dat ik zelf eigenlijk geen idee heb wat ik van mezelf kan verwachten, loop namelijk pas ongeveer een maandje (daarvoor af en toe een keer, nu als het even kan 3x per week). Maar bedankt voor de reactie, nu heb ik iig een beetje een richtlijn. Ik zie dan vanzelf wel of die richtlijn redelijk isquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef Grumpey het volgende:
En JedaiNait, je moet voor jezelf leuk een doel stellen, bereken wat voor snelheid per uur je nu haalt en probeer aan dan voor 17 september iets van 1 km/h harder te lopen en daar de tijd voor te berekenen. Het is een beetje natte vinger werk, maar ik zou zelf zoiets doen denk ik.
Hoe is dit verhaal trouwens afgelopen Scighera?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef Scighera het volgende:
diagnose zelf gesteld; vrijdagochtend afspraak met de huisarts voor verdere controle (eventueel ECG). voordeel is da tik 2 artsen in mijn MSN heb (goede vrienden), en je google hebt om symptonen op te zoeken.
ik stel meestal zelf de diagnose, arts bevestigt het vaak wel daarna, en geeft dan meestal een verder behandeladvies / doorverwijzing.
het kromme is gewoonik voel me nu hardstikke fit; nul speirpijn van die 27k looptraining van gisteren en bomvol energie. ik wil gewoon weer normaal trainen, maar je weet gewoon dat het niet verstandig is.
vanvond wordt er daarom ook alleen maar techniek(zwem) en rustige krachttraining gedaan.
als het een beetje meezit morgenavond de geplande bike-run training, maar dan qua volume gehalveerd (40-10k ipv 80-20k) op een rustige intensiteit
Baalde echt zo hard, maar ben nu blij dat ik gestopt was.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef Liejannuh het volgende:
Wat jammer klapdeur!
Maar wel verstandig dat je niets hebt geforceerd! Uitstappen vraagt meer moed dan doorlopen.
Ik weet eigelijk wel zeker dat ik te weinig getraint heb, komt mede door een lelijke liesblessure, maar daar had ik vandaag geen last van gelukkig.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:41 schreef annoh het volgende:
ahhhh balen man.... Toch tekort aan training waarschijnlijk? lijkt me echt zo´n klotegevoel, om uitte moeten stappen. Maar je compleet stuk lopen is natuurlijk nog veel stommer.
Ik heb net weer eens 50 minuten gerend, en het ging echt als een zonnetje. Even 5 minuten ofzo last van mijn linker onderbeen maar dat trok snel weer weg. Ik ga op 17 september echt alleen voor het uitlopen want veel tempo krijg ik er nog niet in, mijn eerste doel wordt 1.45 uur aan een stuk lopen, en dat lijkt me uitdagend genoeg voor nu.
Whaaa die fiets!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef Scighera het volgende:
ik ooker zijn zoveel factoren; een korte afstand is makkelijker in te schatten dan een lange afstand
Mooie fiets zeg!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:42 schreef Scighera het volgende:
maybe a bit off topic![]()
mijn metgezel voor oa de Ironman afstand in Almere eind augustus:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |