Koppen op palen maken de afhandeling altijd lastigquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
de daders had ik wel te pakken en toch was de afwikkeling erg moeilijk![]()
Bij mij hebben ze toen een ruit in geslagen om(hou je vast)de oranje wegwerkers jas die op de achterbank lag te jatten.Enige wat er van waarde inzat was m'n rolmaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn dat is zuur![]()
bij mij hebben ze ooit een tas uit mijn auto gestolen met daar in de sleutels van de auto en het alarm kastjede verzekering wilde niet eens nieuwe sloten vergoeden, maar wel de auto als ie gestolen zou worden
ik heb toen zelf alles maar vervangen, al was het alleen maar voor mijn eigen gevoel.
de daders had ik wel te pakken en toch was de afwikkeling erg moeilijk![]()
Net effe gebeld met Motofit, ze hebben die optimate stekkers voor aan "de accu kant" standaard liggen, ik zet die erop. Dan bestellen ze contra stekker, dan zet ik die aan de "lader kant", kan wel ff mee wachten, hij gaat er toch nog niet op..quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:35 schreef Rib-i het volgende:
Bij de optimate zit die stekker er standaard bij, mischien is die stekker ook los te kopen op marktplaats ofzo en als je zelf kan knutslelen www.conrad.nl
Antwoord over circuit al ingevuld??quote:
Ja, had gisteren de foute antwoorden ingestuurd, net de goede ingstuurd, hoop dat nog magquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Antwoord over circuit al ingevuld??
Google is your friend!!
Neem zo'n alarmsysteem zoals wij hebben, no way dat ze ooit nog ongevraagd binnenkomen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
sja, je doet er niks aan, bij mijn ex is het een keer zelfs overdag gebeurd terwijl we thuis waren.
Tis alleen ff kwestie van kalf en dempen, komende tijd zullen we wel weer net als eerst rigoreus alle extra sloten gebruiken
Sterker nog, straat waar wij op kijken is vannacht ook ingebroken
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Net effe gebeld met Motofit, ze hebben die optimate stekkers voor aan "de accu kant" standaard liggen, ik zet die erop. Dan bestellen ze contra stekker, dan zet ik die aan de "lader kant", kan wel ff mee wachten, hij gaat er toch nog niet op..
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neem zo'n alarmsysteem zoals wij hebben, no way dat ze ooit nog ongevraagd binnenkomen.
Ja best wel. Ik heb deze week een paar opdrachten binnen gekregen die ik heb aangenomen. Eén daarvan is van een nieuwe opdrachtgever die niet zo tevreden is over de huidige vertaler, dus dat is voor mij een kans om daar binnen te komen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen een ruit in geslagen om(hou je vast)de oranje wegwerkers jas die op de achterbank lag te jatten.Enige wat er van waarde inzat was m'n rolmaat.
Raus:goeie morgen,leuk je even te zien,heb je het op het moment zo druk dan?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vannacht dus ingebroken terwijl we gewoon in ons nest lagen.
En de kat krijgt ook geen luxe voer meer, die had best ff mogen miauwen
Die van mij heeft alleen wel het vermogen ze eenmaal binnen daar ook te houdenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, iedere hond is al goed zolang hij maar waaks is,hoeft niet eens zo gigantisch te zijn als die van jullie
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb deze week een paar opdrachten binnen gekregen die ik heb aangenomen. Eén daarvan is van een nieuwe opdrachtgever die niet zo tevreden is over de huidige vertaler, dus dat is voor mij een kans om daar binnen te komen.![]()
Haha dat is waar, en als je em niet doodschopt zijn ze volgens mij ook wel voor het leven genezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die van mij heeft alleen wel het vermogen ze eenmaal binnen daar ook te houdenkan je zelf het lichtje van die gasten uitschoppen.
![]()
Ja gelukkig wel. Iemand die ik ken, heeft dit jaar al genoeg verdiend om er een huisje bij te kopen. Maar goed die werkt dan ook echt dag en nacht 7 dagen in de week. Echt knap !quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Leuk voor je,vooral nieuwe klanten
.Klanten krijgen is niet zo moeilijk,maar klanten houden wel.Ik zal voor je duimen.Maar wat ik me afvraag:is er eigenlijk nog redelijk veel vertaalwerk?Volgens mij zijn er een hoop mensen die "vertalen"via de computer,hoewel ik hier wel m'n vraagtekens bij zet,maar goed.
of ze klagen je aan voor mishandelingquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haha dat is waar, en als je em niet doodschopt zijn ze volgens mij ook wel voor het leven genezen
Als wij een klant hebben die software of een website in meer talen wil hebben, neemt die je echt niet serieus als je dat via google gaat vertalen, zelfs engels besteden we uit (alles aan Raus uiteraardquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Leuk voor je,vooral nieuwe klanten
.Klanten krijgen is niet zo moeilijk,maar klanten houden wel.Ik zal voor je duimen.Maar wat ik me afvraag:is er eigenlijk nog redelijk veel vertaalwerk?Volgens mij zijn er een hoop mensen die "vertalen"via de computer,hoewel ik hier wel m'n vraagtekens bij zet,maar goed.
Tja, nederland hequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of ze klagen je aan voor mishandeling![]()
Ik ben nu niet zo'n taal deskundige,maar volgens mij is het zo als je een tekst"vertaald"via de computer,het ook letterlijk omgezet wordt,zonder dat er naar de zinsopbouw wordt gekeken,waardoor je volgens mij hele kromme zinnen krijgt.En dan sta je als bedrijf inderdaad wel voor l** ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Iemand die ik ken, heeft dit jaar al genoeg verdiend om er een huisje bij te kopen. Maar goed die werkt dan ook echt dag en nacht 7 dagen in de week. Echt knap !![]()
Je merkt vaak zat dat mensen de vertaling wel even door iemand laten doen die ook een paar woordjes in een andere taal spreekt of eventueel via de computer, maar dat is zo ontzettend slecht. Als een bedrijf niet voor schut wil staan, dan doet hij dit soort dingen nooit!![]()
En context afhankelijkheid snapt de pc ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben nu niet zo'n taal deskundige,maar volgens mij is het zo als je een tekst"vertaald"via de computer,het ook letterlijk omgezet wordt,zonder dat er naar de zinsopbouw wordt gekeken,waardoor je volgens mij hele kromme zinnen krijgt.En dan sta je als bedrijf inderdaad wel voor l** ja.
Een computer is tenslotte maar een stom apparraat,en kan zelf niks.
een computer kan 'slim' gedrag vertonen.... hangt er maar gewoon vanaf hoe je programma geprogrammeerd isquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben nu niet zo'n taal deskundige,maar volgens mij is het zo als je een tekst"vertaald"via de computer,het ook letterlijk omgezet wordt,zonder dat er naar de zinsopbouw wordt gekeken,waardoor je volgens mij hele kromme zinnen krijgt.En dan sta je als bedrijf inderdaad wel voor l** ja.
Een computer is tenslotte maar een stom apparraat,en kan zelf niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |