even googelen dan maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen we maar niet.
Ondanks dat ik er persoonlijk niet echt iets verkeerds in zie is justitie een andere mening toegedaan dus we wachten eerst maar even hoe dat uitpakt.
Vannacht dus ingebroken terwijl we gewoon in ons nest lagen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:01 schreef stinkie het volgende:
Hallo,
Ik zit niet zo vaak hier, maar wil toch wat vragen..
Vannacht is er bij mij ingebroken (ik woon in Gouda dus) en is naast wat materiele zaken ook mijn motorpak gestolen met daarin mijn motor,- en huissleutels en rijbewijs.
Zwarte textiel jas en broek. Net een paar maanden oud dus geen schades of dergelijk en merk MQP (komt bij Goedhart vandaan). Rijbewijs zat in de jas en staat op adres in Vlaardingen.
Mocht iemand zoiets ergens zien liggen, graag een mailtje of iets dergelijks
Thanks
Tussen het vertaalwerk door kan ik af en toe eens een kijkje nemen of een post wagen.quote:
Damn, dan zou ik dus de rest van het jaar niet meer slapen hequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vannacht dus ingebroken terwijl we gewoon in ons nest lagen.
En de kat krijgt ook geen luxe voer meer, die had best ff mogen miauwen
Moggequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tussen het vertaalwerk door kan ik af en toe eens een kijkje nemen of een post wagen.![]()
Moguh allemaal![]()
Vanmiddag lekker rijden.![]()
sja, je doet er niks aan, bij mijn ex is het een keer zelfs overdag gebeurd terwijl we thuis waren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Damn, dan zou ik dus de rest van het jaar niet meer slapen he
Dat is de primaire reden van mijn posting (en ik had wat tijd nodig om mijn koffie af te laten koelen, 94 klein nulletje C is geen ideale slokdarm temp.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar misschien denk ik wel te mooi voor je door hoor ...
ik moet iig nieuwe sloten hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:14 schreef BazzieK het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060518.index
Vanaf 18 mei weer aanbiedingen bij de LIDL voor de mensen die nog wat nodig hadden.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Damn, waarom kunnen ze niet gewoon van andermans spullen afblijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Al in 1896 werd er in de Ardennen geraced, vanaf 1902 was dat op een afgesloten deel van de openbare weg. Het was de allereerste keer dat een stuk weg speciaal voor het racen werd afgesloten. In deze tijd was er nog niet een vast parcours en de langste variant, gebruikt in 1904, was maar liefst 118,1 km. lang.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3618
Zit even te googelen maar kan die eerste vraag maar niet vinden
quote:
Bij de optimate zit die stekker er standaard bij, mischien is die stekker ook los te kopen op marktplaats ofzo en als je zelf kan knutselen www.conrad.nlquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is de primaire reden van mijn posting (en ik had wat tijd nodig om mijn koffie af te laten koelen, 94 klein nulletje C is geen ideale slokdarm temp.
Thnx a bunch!
Damn dat is zuurquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Koppen op palen maken de afhandeling altijd lastigquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
de daders had ik wel te pakken en toch was de afwikkeling erg moeilijk![]()
Bij mij hebben ze toen een ruit in geslagen om(hou je vast)de oranje wegwerkers jas die op de achterbank lag te jatten.Enige wat er van waarde inzat was m'n rolmaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn dat is zuur![]()
bij mij hebben ze ooit een tas uit mijn auto gestolen met daar in de sleutels van de auto en het alarm kastjede verzekering wilde niet eens nieuwe sloten vergoeden, maar wel de auto als ie gestolen zou worden
ik heb toen zelf alles maar vervangen, al was het alleen maar voor mijn eigen gevoel.
de daders had ik wel te pakken en toch was de afwikkeling erg moeilijk![]()
Net effe gebeld met Motofit, ze hebben die optimate stekkers voor aan "de accu kant" standaard liggen, ik zet die erop. Dan bestellen ze contra stekker, dan zet ik die aan de "lader kant", kan wel ff mee wachten, hij gaat er toch nog niet op..quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:35 schreef Rib-i het volgende:
Bij de optimate zit die stekker er standaard bij, mischien is die stekker ook los te kopen op marktplaats ofzo en als je zelf kan knutslelen www.conrad.nl
Antwoord over circuit al ingevuld??quote:
Ja, had gisteren de foute antwoorden ingestuurd, net de goede ingstuurd, hoop dat nog magquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Antwoord over circuit al ingevuld??
Google is your friend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |