quote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Nolius het volgende:
Harrie belde me net ook al met een vrijwillige aanmelding.
En aangezien hij een café heeft![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Jerruh het volgende:
whehe, dat word nog gezellig, lithion moet dan ook komen!. en als angel omt, komen marty en rip ook wel!
.
Mensen die zich al gemeld hebben:quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die kroeg van Harrie staat in Gemert, een dorpje net buiten Eindhoven.
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef Angelic1 het volgende:
Mijn dinges staat opgestart! Oh wacht, ik sta invisible te zijn... handig
Tja, icq gebruiker he?:Pquote:
ja laten we het daar maar op houden dan hequote:
Ik kan ook hoor!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
Mensen die zich al gemeld hebben:
Annie
Angelic1
Jerruh
Cynix
Furby
Harrie
Lithion
Jernau.Morat.Gurgeh
Static
miss_bleu
QyRoZ
Mogelijk:
Marty
SunChaser
Svensational
Conflict
Tonks
quote:
quote:
Je bent welkomquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Lijkt me wel kicken trouwens..
Hey daar hoe was je interview gegaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef Angelic1 het volgende:
[..]Dan kunnen mijn oordopjes de kast weer uit
ssssssstquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
Intrigerend, een crewlid start een topic over een ex-crew meet.
Ow! Maar Yvonne wil je vast zonder problemen op zwart zetten hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ssssssst
het duurt ff he voor je vervanging hebt enzo
lolquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Maar Yvonne wil je vast zonder problemen op zwart zetten hoor.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey daar hoe was je interview gegaan?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leuk idee, zet mij maar bij de mogelijk-lijst.
Jeps kut servers weer traag ofzo ietsquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:13 schreef Angelic1 het volgende:
trage zooi weer hier
Waarom?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:23 schreef Light het volgende:
Meeting klinkt gezellig, maar ik moet me toch weer afmelden.
Nou zeg, ik wilde nog wel naar de meeting komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
Ga nou eens dood.
En mij niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou zeg, ik wilde nog wel naar de meeting komen![]()
8 Juli zit ik in NL en ik heb vreselijk behoefte om Cynix te knuffelen.
Maar oké, dan ga ik wel dood.
Kweenie, wie ben je ook alweer?quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Nee, jij niet, Nolius.
url?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt ooit een topic geopent voor mij toen ik legaal 18 werd.
Gebruik de uberbriljante werkende search. Je weet wel, dat ding wat er voor zorgt dat dit forum weer eens traag is.quote:
Datquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt ooit een topic geopent voor mij toen ik legaal 18 werd.
Rightquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruik de uberbriljante werkende search. Je weet wel, dat ding wat er voor zorgt dat dit forum weer eens traag is.
Ik lees net dat zijn haar eraf isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kloon. Die ene die WEL populair is bij de vrouwen.
Lees je dat nu pas? Onder welke steen heb jij de afgelopen 2 jaar gezeten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik lees net dat zijn haar eraf is![]()
Nou, dan hoeft dat knuffelen ook niet meer hoor![]()
Geenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Lees je dat nu pas? Onder welke steen heb jij de afgelopen 2 jaar gezeten?
Het was een moederdag cadeau. Lief he?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik lees net dat zijn haar eraf is![]()
Nou, dan hoeft dat knuffelen ook niet meer hoor![]()
Dat wel, maar ik had je moeder kunnen wezen, en dan had ik erop gestaan dat het haar bleef!!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een moederdag cadeau. Lief he?
Ja, jij wel. Wanneer adopteer je mij?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had je moeder kunnen wezen, en dan had ik erop gestaan dat het haar bleef!!!!![]()
Wil jij wel in Ierland wonen ja??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Wanneer adopteer je mij?
Nou, boek maar een vlucht naar Shannon. Ryanair is het goedkoopste, kom ik je van het vliegveld halen en vergeten we die hele meet. Licht je zelf even je ex-moeder in? Ga je aan de uni studeren hier? Gezellig, doet mijn man je vader ook!! Verder wonen we erg landelijk, midden tussen de koeien, paarden en schapen, dus je moet wel een rijbewijs hebben, anders wordt een jonge vent als jij gek van eenzaamheid. Er zijn twee pubs in ons dorpje van 282 inwoners, en we zitten zowel bij het grootste meer van Ierland, als vlak bij de zee.quote:
Zuiden. Rijbewijs heb ik (nog) niet. Dus die haal ik eerst maar. Daarna kom ik wel naar jou toequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, boek maar een vlucht naar Shannon. Ryanair is het goedkoopste, kom ik je van het vliegveld halen en vergeten we die hele meet. Licht je zelf even je ex-moeder in? Ga je aan de uni studeren hier? Gezellig, doet mijn man je vader ook!! Verder wonen we erg landelijk, midden tussen de koeien, paarden en schapen, dus je moet wel een rijbewijs hebben, anders wordt een jonge vent als jij gek van eenzaamheid. Er zijn twee pubs in ons dorpje van 282 inwoners, en we zitten zowel bij het grootste meer van Ierland, als vlak bij de zee.
Wil je de kamer op het zuiden of die op het noorden?
Da's goed, zoon.Hier zijn vast wat plaatjes van je huis, je kamer en badkamer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zuiden. Rijbewijs heb ik (nog) niet. Dus die haal ik eerst maar. Daarna kom ik wel naar jou toe
Jep. Zaterdag 8 juli.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef Sanne het volgende:
Is er al een datum?
Vooral die bloemetjes! Helemaal zijn stijl...quote:
Ja hé?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:41 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vooral die bloemetjes! Helemaal zijn stijl...
Dekbedden zijn vervangbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
[..]
Ja hé?
Eigen schuld hoor, hij kiest zelf voor de zuidslaapkamer. Die op het noorden is nogal metalig.
Donequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
8 juli kan ik misschien wel, doe die lijst een updaten.
Ja leuk iddquote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef Natalie het volgende:
Wat een leuke oude bekenden zie ik langskomen
Wrom nie?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef Natalie het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik kom.
ik besefte me later pa sdat jij het wasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, je mocht ook best meer dan HAllo zeggen zondag hoor
ja, maar ik vond het ten eerste al raar dat iemand me LWaS noemt, en ten tweede zat ik voorla met mijn hoofd bij mijn redelijke nieuwe camera...en ik ben natuurlijk al oudquote:
Mijn inmiddels vriendin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja, maar ik vond het ten eerste al raar dat iemand me LWaS noemt, en ten tweede zat ik voorla met mijn hoofd bij mijn redelijke nieuwe camera...en ik ben natuurlijk al oud
Wie was er trouwens bij je? *nieuwsgierig*
Prima. Ik ben vanmorgen gezakt voor mijn 2de rijexamen zonder reden van het CBR, maar verder zweef ik rustig rond op een roze wolk. Ja, zelfs die grijns konden ze niet van mij afnemen vanmorgenquote:
rijexamensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima. Ik ben vanmorgen gezak voor mijn 2de rijexamen zonder reden van het CBR, maar verder zweef ik rustig rond op een roze wolk. Ja, zelfs die grijns konden ze niet van mij afnemen vanmorgen.
Met jou?
Ja, Q. Denk daar eens aan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:15 schreef Angelic1 het volgende:
Zo zie je maar, alle ex-crewleden komen wel weer op hun pootjes terecht
Woei! Heb je een vriendin?quote:
Het zat er ooit eens aan te komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Woei! Heb je een vriendin?
Ik vroeg me al af wanneer dat eens zou gebeuren
Nee hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Is het zo'n schok dat ook ik een vriendin kan krijgen?
We zijn het inmiddels beiden wel eens dat het toch wel gaat werkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik wist alleen niet dat het al zo ver was. Ik dacht dat je haar vrijdag pas weer zou zien
Behalve ik natuurlijk. Uitzondering <--> regel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:15 schreef Angelic1 het volgende:
Zo zie je maar, alle ex-crewleden komen wel weer op hun pootjes terecht
Foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zijn het inmiddels beiden wel eens dat het toch wel gaat werken. Maar ik zie haar idd vrijdag weer. En volgende week donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag
*stil*quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal het melden.
"Hoi, een aantal freaks willen graag dat jij meekomt naar een 1 of andere meeting in een donker cafe (of strand) met een aantal mensen die ik 4 jaar lang het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald". Ofzoiets.
Dat je er een kan krijgen, dat verbaast me niet. Dat je er een hebt, da's nieuw voor mequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Is het zo'n schok dat ook ik een vriendin kan krijgen?
Dat zegt meer iets over jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal het melden.
"Hoi, een aantal freaks willen graag dat jij meekomt naar een 1 of andere meeting in een donker cafe (of strand) met een aantal mensen die ik 4 jaar lang het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald". Ofzoiets.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef Nolius het volgende:
Zit ze ook op FOK!, overigens?
8 juli!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef miss_bleu het volgende:
ej wanneer is die meet nou en waar voor dat we dit topic vol slowchatten![]()
8 juli en ergens in Bloemendaal ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef miss_bleu het volgende:
ej wanneer is die meet nou en waar voor dat we dit topic vol slowchatten![]()
Bloemendaal wel, Bloemendaal aan Zee niet. Die fout heb ik ooit 1x gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als het een station heeft en ik op dat moment geld heb ben ik er
Heb je de weersverwachting voor de komende week gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Roep maar dan![]()
strand ergens een weekend terrasje pakken?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef LWaS het volgende:
oh, is het hele idee achter dit topic een meet?
Wil je op de lijst?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef LWaS het volgende:
oh, is het hele idee achter dit topic een meet?
Regen.quote:
Ja Annie, waar blijft die foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Q. het volgende:
Nee. Foto!
Volgens mij is het okequote:
Jij blijft gewoon QyRoZ, QyRoZ!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
QyRoZ bestaat ook niet meer. Die is dood.
Ja, nu dus niet meer hequote:Op zondag 21 mei 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk moet je [afbeelding] of [afbeelding] er nog bij op photoshoppen, Nolius, die past er perfect bij. [afbeelding].
Sinds dat incidentje nu ineens niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet op foto's op FOK!
Geen "godverredomme" meerquote:Op zondag 21 mei 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. "Bier!".
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Marty26 het volgende:
Ik zeg nieuwe foto met mooi vrouw er op ofzo
geen foto's van je tante plaatsen man vind ze vast niet relax.quote:
Ik ga terug de anonimiteit in.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Sinds dat incidentje nu ineens niet meer?
Mijn naam klopt niet.quote:
quote:
Ik loer alleen maar op grote jassen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Angelic1 het volgende:
Een gezellig lijstje al!
(Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen gaat beginnen...)
Mijn broer neemt een bijpassende hoed voor me mee!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik loer alleen maar op grote jassen.
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op zondag 21 mei 2006 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kom je ook Opa?
[/quote
Ben ik nu ook al ex-crew?
Ik zeg niks!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.![]()
Of een weekje iets op de weblog hebt gedaan.
Iemand moet het doen!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik zeg niks!
Ik zeg: Ik kom!
Of een blauwe maandag bij sportquote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.![]()
Of een weekje iets op de weblog hebt gedaan.
opa!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik loer alleen maar op grote jassen.
Welk rijtje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef ElizabethR het volgende:
Heej, ik sta nog niet in de lijst!
Tof!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idd. En Anna zou kijken of ze mee zou komen
Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan een mod even de OP volgens de laatste gegevens updaten
Zeg ik dat ik meega danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?
Check.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Hier komt toch alleen ex-crewquote:
Dus het was een grapje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik meega dan? Ik zeg alleen dat 8 juli standaard in een agenda staat, anders is het maar een rotagenda he
!
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dus het was een grapje?
Dan moet je toch nodig wat aan je humor doen
quote:
Zelfs jij, kun je nagaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef eSSe het volgende:
Tegen die tijd ben ik vast wel uit de crewMag ik dan ook komen?
![]()
Ja, bah.quote:
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef Marty26 het volgende:
en en wie hebben er allemaal al afgezegd?
Het is pas over een maandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geld![]()
Nou, inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 13:07 schreef Angelic1 het volgende:
Het is te hopen dat het weer over een maand net zo mooi is als nu
doe allebei dan, het is voor een goed doelquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Angelic1 het volgende:
Doe ik misschien wel. Misschien skip ik Very Delicious deze keer wel en ga ik naar Betty. Weet nog niet zeker...
Regelmatig.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:58 schreef Angelic1 het volgende:
hey, indirect heeft het er ook mee te maken, want zijn ook ex-crew minimeets
Gaan we gewoon op een ander strand zittenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Angelic1 het volgende:
Als eSSe komt, dan kom ik niet...
ik wil erg graag, maar geen geld nu om kaartje te kopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Angelic1 het volgende:
Ga jij naar Extrema Outdoor trouwens? (lekker offtopic allemaal, maar goed...)
heb je een MED ban ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Jij gaat ook op zwart?
(of loop ik achter?)
ies waarvoor ik geen vliegtuig hoef te gebruikenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Vampier het volgende:
ik stel voor voor een lokatie: huntington beach bij de pier.... altijd parkeerruimte en altijd wat te doen. Iemand een ander voorstel?
en dan had je nog niet eens op mij gerekend.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Een extra programmapunt is nooit wegquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Wij gingen toch nog een keer neuken?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
en dan had je nog niet eens op mij gerekend.![]()
De enige beurt die jij krijgt is er een waar je voor betaaldquote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
Beetje hetzelfde geval bij mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Q. het volgende:
Zet mij dan ook maar op 'mogelijk'. Één van mn beste vrienden heeft besloten zn verjaardag op de 8e te houden..
Waddan ik doe heel niet me verjaardag vieren dan al ben pas aug jarig hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Stom!
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is al 2x mislukt, de eerste keer lag er een dronken FOK!ker in mijn tent
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?
twaalf katten!!! OMG!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...
9 juli wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef Dagobert het volgende:
Waarom nou weer 8 juli... Kon ik eindelijk wellicht hypothetisch potentieel mogelijk DD ontmoeten, ben ik er nietAl is de plaats nog onbekend, Interlagen maar doen dan
Dan zie ik wellicht nog mogelijkheden
Ik sta nog steeds bij misschienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb jij tussen de vorige update en nu al gezegd of je komt dan?
Bluezz!quote:
Bluezzquote:
Wie weet kom ik dan wel even om een hoekje kijken als het zo dichtbij isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Bluezzga je ook komen
dat is gezelligheid.
Wat is dit voor half gelul?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet kom ik dan wel even om een hoekje kijken als het zo dichtbij is
no way dat ik dan ga komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:57 schreef Nolius het volgende:
9 juli is wel de WK finale
Maar dat is pas 's avonds natuurlijk.
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komtquote:
Dat zeg ik. Ik neem aan dat we overdag afsprekenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komt![]()
Ja uurtje of 7 in de morgen lijkt me mooie tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik neem aan dat we overdag afspreken
Prima. Wij komen dan rond 13 uur welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja uurtje of 7 in de morgen lijkt me mooie tijd.
Eerst ff ochtend gym en dan sociaal gedoe en gezelligheid simuleren
Je weet niet wat je mist johquote:
Dan kan ik niet dan is Awakenings festivalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef Nolius het volgende:
1 juli kan trouwens ook. Persoonlijk vind ik 9 juli niet zo handig...
dan nog ga ik mij niet haasten om terug te komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |