Prima. Ik ben vanmorgen gezakt voor mijn 2de rijexamen zonder reden van het CBR, maar verder zweef ik rustig rond op een roze wolk. Ja, zelfs die grijns konden ze niet van mij afnemen vanmorgenquote:
rijexamensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima. Ik ben vanmorgen gezak voor mijn 2de rijexamen zonder reden van het CBR, maar verder zweef ik rustig rond op een roze wolk. Ja, zelfs die grijns konden ze niet van mij afnemen vanmorgen.
Met jou?
Ja, Q. Denk daar eens aan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:15 schreef Angelic1 het volgende:
Zo zie je maar, alle ex-crewleden komen wel weer op hun pootjes terecht
Woei! Heb je een vriendin?quote:
Het zat er ooit eens aan te komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Woei! Heb je een vriendin?
Ik vroeg me al af wanneer dat eens zou gebeuren
Nee hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Is het zo'n schok dat ook ik een vriendin kan krijgen?
We zijn het inmiddels beiden wel eens dat het toch wel gaat werkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik wist alleen niet dat het al zo ver was. Ik dacht dat je haar vrijdag pas weer zou zien
Behalve ik natuurlijk. Uitzondering <--> regel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:15 schreef Angelic1 het volgende:
Zo zie je maar, alle ex-crewleden komen wel weer op hun pootjes terecht
Foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zijn het inmiddels beiden wel eens dat het toch wel gaat werken. Maar ik zie haar idd vrijdag weer. En volgende week donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag
*stil*quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal het melden.
"Hoi, een aantal freaks willen graag dat jij meekomt naar een 1 of andere meeting in een donker cafe (of strand) met een aantal mensen die ik 4 jaar lang het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald". Ofzoiets.
Dat je er een kan krijgen, dat verbaast me niet. Dat je er een hebt, da's nieuw voor mequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Is het zo'n schok dat ook ik een vriendin kan krijgen?
Dat zegt meer iets over jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal het melden.
"Hoi, een aantal freaks willen graag dat jij meekomt naar een 1 of andere meeting in een donker cafe (of strand) met een aantal mensen die ik 4 jaar lang het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald". Ofzoiets.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef Nolius het volgende:
Zit ze ook op FOK!, overigens?
8 juli!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef miss_bleu het volgende:
ej wanneer is die meet nou en waar voor dat we dit topic vol slowchatten![]()
8 juli en ergens in Bloemendaal ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef miss_bleu het volgende:
ej wanneer is die meet nou en waar voor dat we dit topic vol slowchatten![]()
Bloemendaal wel, Bloemendaal aan Zee niet. Die fout heb ik ooit 1x gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als het een station heeft en ik op dat moment geld heb ben ik er
Heb je de weersverwachting voor de komende week gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Roep maar dan![]()
strand ergens een weekend terrasje pakken?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef LWaS het volgende:
oh, is het hele idee achter dit topic een meet?
Wil je op de lijst?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef LWaS het volgende:
oh, is het hele idee achter dit topic een meet?
Regen.quote:
Ja Annie, waar blijft die foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Q. het volgende:
Nee. Foto!
Volgens mij is het okequote:
Jij blijft gewoon QyRoZ, QyRoZ!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
QyRoZ bestaat ook niet meer. Die is dood.
Ja, nu dus niet meer hequote:Op zondag 21 mei 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk moet je [afbeelding] of [afbeelding] er nog bij op photoshoppen, Nolius, die past er perfect bij. [afbeelding].
Sinds dat incidentje nu ineens niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet op foto's op FOK!
Geen "godverredomme" meerquote:Op zondag 21 mei 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. "Bier!".
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Marty26 het volgende:
Ik zeg nieuwe foto met mooi vrouw er op ofzo
geen foto's van je tante plaatsen man vind ze vast niet relax.quote:
Ik ga terug de anonimiteit in.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Sinds dat incidentje nu ineens niet meer?
Mijn naam klopt niet.quote:
quote:
Ik loer alleen maar op grote jassen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Angelic1 het volgende:
Een gezellig lijstje al!
(Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen gaat beginnen...)
Mijn broer neemt een bijpassende hoed voor me mee!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik loer alleen maar op grote jassen.
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op zondag 21 mei 2006 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kom je ook Opa?
[/quote
Ben ik nu ook al ex-crew?
Ik zeg niks!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.![]()
Of een weekje iets op de weblog hebt gedaan.
Iemand moet het doen!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik zeg niks!
Ik zeg: Ik kom!
Of een blauwe maandag bij sportquote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je een tijdje nieuwsposter bent geweest ofzo.![]()
Of een weekje iets op de weblog hebt gedaan.
opa!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik loer alleen maar op grote jassen.
Welk rijtje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef ElizabethR het volgende:
Heej, ik sta nog niet in de lijst!
Tof!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idd. En Anna zou kijken of ze mee zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |