en dan had je nog niet eens op mij gerekend.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Een extra programmapunt is nooit wegquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Wij gingen toch nog een keer neuken?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
en dan had je nog niet eens op mij gerekend.![]()
De enige beurt die jij krijgt is er een waar je voor betaaldquote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
Beetje hetzelfde geval bij mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Q. het volgende:
Zet mij dan ook maar op 'mogelijk'. Één van mn beste vrienden heeft besloten zn verjaardag op de 8e te houden..
Waddan ik doe heel niet me verjaardag vieren dan al ben pas aug jarig hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Stom!
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is al 2x mislukt, de eerste keer lag er een dronken FOK!ker in mijn tent
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?
twaalf katten!!! OMG!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...
9 juli wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef Dagobert het volgende:
Waarom nou weer 8 juli... Kon ik eindelijk wellicht hypothetisch potentieel mogelijk DD ontmoeten, ben ik er nietAl is de plaats nog onbekend, Interlagen maar doen dan
Dan zie ik wellicht nog mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |