Zal wel met gelijke stand te maken hebben en dan gaat het aantal legs tellen dat je tegen hebt gekregen. Een beetje zoals doelgemiddelde bij voetbal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik snapte niks van het commentaar zonetVan Erwen staat 6-2 voor maar volgens de commentator was het voorbij geweest als het 6-3 werd ? :S (werd uiteindelijk 7-2) kan iemand dat uitleggen???
Omdat het hier om poulewedstrijden gaat... dus ook net als bij voetbal. De poules bestaan uit 4 spelers en de nummer 1 en 2 gaan door. Als o'Shea 3 legs had gewonnen, dan zou Van Gerwen net als 3e in de poule zijn geeindigd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef Stefkuh het volgende:
Tgaat toch normaliter enkel om 1 wedstrijd? Er stond best of 13 boven, dus logischerwijs wast bij 7 klaar, maar snapte niet waarom oshea nog kon winnen dan met 3 legs
Fitton zei net trouwens dat o'Shea dat niet wist. Dus die heeft geen sommetje gemaakt blijkbaar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
O shea had sowieso niet gewonnen maar met een extra leg voor hem was Fitton doorgegaan.
Is dit duidelijker:quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik snapte niks van het commentaar zonetVan Erwen staat 6-2 voor maar volgens de commentator was het voorbij geweest als het 6-3 werd ? :S (werd uiteindelijk 7-2) kan iemand dat uitleggen???
Michael gaat door vanwege 1 leg minder afgegeven (17-15 tegen 17-16).quote:Plts Naam Ges. Gew. V T S
1. Martin Adams (Eng) (2) 3 2 20 14 6
2. Michael van Gerwen (Ned) 3 2 17 15 2
3. Darryl Fitton (Eng) 3 2 17 16 1
4. Tony O'Shea (Eng) 3 0 12 21 -9
Ik ook, eerst ook effe een dart kabinet makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Idd ja, nu ik steeds meer gooi is het echt leuk dat je steeds vaker die triple 20 weet te raken.
Denk dat als ik op een goed gemiddelde zit, en constant die 20 weet te raken, ik echt ga beginnen met dubbels..
quote:Dartstalent Van Gerwen wint Welsh Open
PRESTATYN - De 17-jarige Michael van Gerwen heeft zondag in Prestatyn het Welsh Open gewonnen. De talentvolle Nederlandse darter versloeg in de finale de Schot Gary Anderson met 2-0.
Van Gerwen vesloeg in Wales op weg naar de eindstrijd onder anderen Co Stompé, Vincent van der Voort, Joey ten Berge en Martin Atkins. Zijn gemiddelde in de finale lag ruim boven de honderd punten.
Coolquote:
Barney had toch een wild card??quote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Butra het volgende:
Een van de grootste tv-toernooien van de PDC, de World Matchplay, is gisteren begonnen. Zonder Barney, die pik heeft zich gewoon niet weten te plaatsen vorige maand.
Wat een avond zeg, eerst titelverdediger Lloyd eruit in de 1e ronde tegen een of ander pubmannetje en nu staat Taylor flink te zweten tegen Cowboy Bob Anderson. Hij staat zelf zo onder druk dat hij zich net totaal verrekende en ipv dubbel 11 een dubbele 12 gooide.
Nope, heeft vorige maand echt voorrondes moeten spelen.quote:
Bij deze de kalender:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer begint die PDC league weer?
Dank uquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bij deze de kalender:
http://www.planetdarts.tv/page/Calendar/0,,10180,00.html
Effe rustig he jij, anders kom je ook maar eens laten zien wat je in de Tilburgse 1ste divisie hebt geleerdquote:
Dat mag ik niet van mijn vriendinquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Effe rustig he jij, anders kom je ook maar eens laten zien wat je in de Tilburgse 1ste divisie hebt geleerd![]()
Dan neem je der maar mee............en die kleine ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn vriendin![]()
Ja, dan zal ik goed gooien, dan heb ik ook niets mee om te liegen als ik thuiskom.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan neem je der maar mee............en die kleine ook natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik goed gooien, dan heb ik ook niets mee om te liegen als ik thuiskom.
liegen? waarover? zeg je dat je werelds gegooid hebt maar dat de dubbels niet vielen? Of dat je werd afgeleid door een aantal dames van de Passie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik lieg altijd als ik slecht heb gegooid...![]()
niet?quote:
dat weet je ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
WEST moet om 11.00 op bord 20!
Ton Frenken is wel een redelijk bekende naam
Tja, als je de link naar het toernooi volgt en op de deelnemerslijst kijkt kun je de loting zien. Ik kan zelfs je echte naam herleiden uit de loting als je wilt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:18 schreef WEST het volgende:
[..]
dat weet je ook alja ik moet op bord 20
en op google kan ik alleen maar een kunstschilder die ton frenken heet![]()
gewoon als ik kijk naar sommige anderen via het dart team waar ik speel hebben zij het slechter gelootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, als je de link naar het toernooi volgt en op de deelnemerslijst kijkt kun je de loting zien. Ik kan zelfs je echte naam herleiden uit de loting als je wilt.
Ton Frenken ken ik ook niet, probeer je een beetje te pesten. Alleen reageer je heir net effe anders dan in de F1 topics.
Hoezo wil je weten wie je tegenstander is dan?
Oftewel de ex winnaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:30 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon als ik kijk naar sommige anderen via het dart team waar ik speel hebben zij het slechter geloot![]()
zo moet iemand bijvoorbeeld in de eerste ronde tegen de tournooi winnaar van vorig jaar![]()
![]()
wie weet. 1 ding is zeker ik ben niet in vorm verloor gister 2 partijen kansloos met 4-0quote:
Welke bond gooi je eigenlijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef WEST het volgende:
[..]
wie weet. 1 ding is zeker ik ben niet in vorm verloor gister 2 partijen kansloos met 4-0![]()
maar goed kan ik ook nog naar de voetbal![]()
ik gooi niet echt voor een bond, meer een cafe met een dart competitie op de woensdagavond. Dit wordt mijn eerste echte tournooi waar ook toppers komen zoals Van Barneveld, en Wayne Mardle en Ronie Baxter.quote:
Waarom ga je niet bij een bond gooien dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
ik gooi niet echt voor een bond, meer een cafe met een dart competitie op de woensdagavond. Dit wordt mijn eerste echte tournooi waar ook toppers komen zoals Van Barneveld, en Wayne Mardle en Ronie Baxter.
zie ook link in mijn sig![]()
ZOD??? Welke omgeving is dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:31 schreef Zwansen het volgende:
Gister 27-9 gewonnen.
In de 3e klasse van de BullsEye ZOD-bond.
nu denk ik niet meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij een bond gooien dan?
Geloof me, je zult die gasten amper zien tenzij aan het gooien. Voor de rest zitten ze in de VIProom met prive ingooi borden. Helaas
En jij staat 16de?
Nederlandse Dart Bond? denk dat die wel officieel isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef sanger het volgende:
Is dat een officiele NDB bond of een wilde bond?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nu denk ik niet meer![]()
en vorig jaar liepen die gasten gewoon rond en kon je met ze op de foto, maar toen speelde ik ook nog niet actief darts nu is dat anders
Bij ons ook:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef Lennox het volgende:
Tellen ze met 27-9 alle legs bij elkaar op ofzo? Bij ons kan het maximaal 9-0 worden.
Ja, iedereen speelt 4 partijen, best-of-3.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef Lennox het volgende:
Tellen ze met 27-9 alle legs bij elkaar op ofzo? Bij ons kan het maximaal 9-0 worden.
Das een heel ander spelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Geen idee, het is ook geen steeldarten. Electronisch.
Dat doen wij ook, maar dan in de beker. Competitie gewoon alleen singles en alle legs worden opgeteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij ons ook:
4 x single 501 bo 5
4 x koppels 501 bo 5
1 x teamgame 701 bo 3
En dan de bierronde, maar die telt (helaas) niet mee voor punten.
Morgen weer, 3e wedstrijd van het seizoen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is toch een centraal darts topic?
Jup. Alleen speelt alleen eredivisie best of 5 bij ons. WIj spelen best of 3 en ipv 4 koppels ook 2x tac tics (wat een kl*te spel blijft dat)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij ons ook:
4 x single 501 bo 5
4 x koppels 501 bo 5
1 x teamgame 701 bo 3
En dan de bierronde, maar die telt (helaas) niet mee voor punten.
Morgen weer, 3e wedstrijd van het seizoen.
Vorig jaar gooide ik in de eredivisie:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jup. Alleen speelt alleen eredivisie best of 5 bij ons. WIj spelen best of 3 en ipv 4 koppels ook 2x tac tics (wat een kl*te spel blijft dat)
Deze week is het bekerweek voor ons en dan is alles wel BO 5. Vanavond even gooien![]()
Ik andersom. Ik had een vriendenteam in de 2e. Alles gewonnen behalve NL kampioenschap (op D18quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef Lennox het volgende:
Zo gaat het bij ons ook (ik gooi HWDO). Vorig jaar met vriendenteam in Eredivisie gegooid, maar we hadden veel te veel man. Nu naar 2e divisie gegaan om wat meer te gooien, maar misschien dat ik wel weer terug ga volgend seizoen.
en nu viel die reuze mee, hij is wel een stuk milder geworden zeg, hij verloor de finale.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Ohh, zou me verbazen vooral van Barney. Heb hem weleens anders meegemaakt (al was dat na verlies in de 1ste ronde).
uiteraard:quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:28 schreef sanger het volgende:
en de meisjes en jongens ook al bekend?
Zonde van Thea. Weet iemand al wat Talisa Zwart gedaan heeft?quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
uiteraard:
Jeugd - Finale
Maarten Pape (NED) 4-1 Jan Dekker (NED)
Meisjes - Finale
Kimberley Lewis (WAL) 4-2 Thea Kaaijk (NED)
Winmau 2006 Girlsquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Zonde van Thea. Weet iemand al wat Talisa Zwart gedaan heeft?
Thanks!quote:
Bron?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Enne, gaat Barney scheiden ? Schijnt dattie al in Venlo woont.
Iemand een link naar hoe dat wijf eruit ziet ?
Kun je volgende keer vermelden dat het niet om sexy foto's gaat?quote:
Daarvoor moet je ook op www.dartatbobs.nl kijken (fotoboek 2x klikken) of www.passie.nlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kun je volgende keer vermelden dat het niet om sexy foto's gaat?
Aangezien het een ex schijnt te zijn van een andere darter, gok ik op de ex van Daryll Fitton.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Enne, gaat Barney scheiden ? Schijnt dattie al in Venlo woont.
Iemand een link naar hoe dat wijf eruit ziet ?
Open Zaanstad 2 jaar terug. Mieke de Boer zit aan de tafel bij ons. Best gezellig overigens. We hadden het over mannen en relaties. Zegt ze: er komt nou nooit eens en lekkere gozer naar me toe die vraagt of ik wil neuken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij wordt daar flink gegangbanged in dartersland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |