20:00 Darryl Fitton - Martin Adams
20:30 Raymond van Barneveld - Ted Hankey
21:00 Robert Wagner - Andy Fordham
21:30 Matt Clark - Rick Hofstra
22:00 Mervin King - Gary Robson
22:30 Ritchie Davies - Tony O'Shea
23:00 Tony David - Steve Duke
23:30 Shaun Greatbatch - Jarrko Komula
Ik hoop dat Ted Hankey Van Barneveld er goed van langs geeft! Ted Rulez BIG TIME.
Waarom is het nu nog steeds in een poulesysteem? Ja, OK, uitzendrechten en kaartverkoop. Maar wie zit er nou daadwerkelijk op te wachten? Knock out is veel spannender.
quote:ik heb Tedje dit toernooi toch meer zien zweten dan roelen
Op dinsdag 20 mei 2003 09:36 schreef Koos_26 het volgende:Ik hoop dat Ted Hankey Van Barneveld er goed van langs geeft! Ted Rulez BIG TIME.
quote:Best of 13 dacht ik
Op dinsdag 20 mei 2003 10:48 schreef Riert het volgende:
Van mij mogen ze alle 4 door in die pool. Beetje jammerlijke loting.
Wel leuk dat er weer een Barney-Hankey komt.
Weer best of 11 de 2e ronde?
quote:zet er maar een slaapsmiley op
Op dinsdag 20 mei 2003 21:32 schreef Leatherface het volgende:
Ben benieuwd wanneer Komula eens met kots- of een gaapsmilies op zijn shafts gaat spelen.
Of anders een soort van Ryder Cup - achtige clash tussen een team van BDO players en een team van PDC players, dat lijkt me ook wel leuk
quote:Dan die rechten maar naar RTL5, maar ja die hebben weer
Op dinsdag 20 mei 2003 22:26 schreef Butra het volgende:
Wat een tyfuszender is dat SBS6 toch. Pleur het maar meteen van de kabel af. Stelletje grafhonden. Die weten daar écht niet hoe ze sport moeten uitzenden
quote:Alles beter dan opper grijze muis Van Cuilenborg.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dan die rechten maar naar RTL5, maar ja die hebben weer
Albert Mantingh
en
Ruud ter Weijden
quote:Ik vind RTW toch echt irritanter met zijn veel te nadrukkelijke aanwezigheid in zijn programma's en zijn geinterrumpeer op de verkeerde momenten.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:31 schreef Butra het volgende:[..]
Alles beter dan opper grijze muis Van Cuilenborg.
quote:Ik ben het met je eens dat RTW voor krommende tenen zorgt. Dat heb ik trouwens ook met die Arjan v/d Giezen (oid), die de interviewtjes met de heren spelers mag afleggen. Elke Engelse zin gaat meneer staan vertalen voor het Nederlandse volk. Wat is het eigenlijk dramatisch gesteld met de dartsjournalistiek in NL.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:35 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ik vind RTW toch echt irritanter met zijn veel te nadrukkelijke aanwezigheid in zijn programma's en zijn geinterrumpeer op de verkeerde momenten.
Dan met zowel enkel als koppelwedstrijden.
Tournooi kan me nogsteeds niet heel erg boeien zondagavond eerste keer iets van gekeken, al die poulewedstrijden maken het er in het begin niet interresanter op. Maar kan het nu verder toch niet laten beetje te volgen. Barney moest ff zweten vandaag lijkt me ook best vaag als je je insteld op de nummer 1 Hankey en dan ineens in een andere poule uitkomt, wat was hier de motivatie eigenlijk voor?
Good night
quote:Schijnt een of ander regeltje te zijn dat de nummers 1 en 2 van de plaatsinglijst (of wat dan ook voor een lijst) alleen in de finale tegen elkaar mogen spelen. Waarschijnlijk hebben ze dat bedacht om het wat interessanter te houden.
Op woensdag 21 mei 2003 00:30 schreef Machiel het volgende:Barney moest ff zweten vandaag lijkt me ook best vaag als je je insteld op de nummer 1 Hankey en dan ineens in een andere poule uitkomt, wat was hier de motivatie eigenlijk voor?
Niet dat dat echt lukt, maar goed....
quote:Ahja
Op woensdag 21 mei 2003 02:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
Schijnt een of ander regeltje te zijn dat de nummers 1 en 2 van de plaatsinglijst (of wat dan ook voor een lijst) alleen in de finale tegen elkaar mogen spelen. Waarschijnlijk hebben ze dat bedacht om het wat interessanter te houden.
Niet dat dat echt lukt, maar goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |