Dat is gewoon de PSP game die ook voor de PS2 gereleased gaat worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Niet mee eens, elke aanvulling in de serie was aanzienlijk beter, groter uitgebreider en idioter dan de voorafgaande. Rockstar is zo goed in het maken van een interessante en grappige wereld met ontelbare leuke details. Met de mogelijkheden van de volgende generatie consoles, staat ons heel wat te wachten denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
GTA Liberty City Stories is al een hele tijd uit hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Nee, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Maar ja, ik heb hier een 360, dan maar gebruiken ook.
Ik ook wel hoor. Heb toch iets van 80 uur in die game zitten. Maar tot daar en niet verder...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:10 schreef Retuobak het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen, ik heb gewoon erg genoten van Grand Theft Auto: San Andreas.
Aahh, sweet memoriesquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Net als de originele GTA London.
Ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb al een, hoogstwaarschijnlijk neppe, screenshot gevonden:
[afbeelding]
ga weg man, SA was echt de overtreffende trapquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
er was zat te doen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Slappy het volgende:
Nee San andreas was saai sfeer was bagger.
Zat vol met bugs/Missies waren weer herhalingen en sommige missie's moest je helemaal aan de andere kant van het Eiland wat wel 15 min duurde
en op de PC?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef Slappy het volgende:
Je kan overdrijven![]()
Als je op start drukt kan je wereldmap tevoorschijn halen![]()
Ok, er zaten wat bugs in, maar de game is ook zo enorm, dat is bijna onvermijdelijk. En niks ernstigs. Clipping problemen heb ik SA vrijwel nooit gehad, alleen in GTA3 wel eens. Richten was ook geen probleem, maar wel even wennen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Slappy het volgende:
Ja maar als je dood ging bij een missie kon je dat klote stuk weer helemaal opnieuw rijden
Bugs niet gezien San andreas zit er vol mee![]()
Clipping problemen/richten gaat moeizaam.
Haha, missiefaler.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Slappy het volgende:
Ja maar als je dood ging bij een missie kon je dat klote stuk weer helemaal opnieuw rijden
Bugs niet gezien San andreas zit er vol mee![]()
Clipping problemen/richten gaat moeizaam.
Sfeer bagger? GTA:SA had juist een geweldige sfeerquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Slappy het volgende:
sfeer was bagger
Vooral omdat PC games niet goed verkopen. OA door piraterij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:25 schreef nlboy het volgende:
Waarom komt ie nou niet eerst uit voor de PC?
Ow ja...bedankt mensen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vooral omdat PC games niet goed verkopen. OA door piraterij.
Dat zou zo gaaf zijn!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
die was er toch al een keer..quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als het zich in London af gaat spelen, dan zou het ook nog wel eens een jaren '60 thema kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd.
Van Vice City's zonnige stranden naar San Andres zijn country gebiedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vice City was qua sfeer echt de beste tot nu toe IMHO alleen is het een beetje vroeg voor een remake en de speelwereld is ook veel te klein nu.
Nee geen flauw idee en kan er nu ook niks meer over terugvinden dus ik denk dat het onzin was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Entonie het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijn!!
Weet je misschien nog waar je dit vernomen hebt?![]()
Komt er ook al aan, GTA: Vice City Stories voor de PSPquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Vice city.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
Ja, zoiets hoop ik ook, Londen, Parijs en Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gehoord dat GTA 4 zich in een aantal europese steden zou afspelen.
Inderdaad die jaren 80 sfeer van Vice city was briljantquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Vice city had inderdaad veel sfeer, maar het was maar een kleine en eentonige wereld.
Een beetje pc doet nu ook al niet onder voor de huidige consoles hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
vind dat ze de pc wel wat eerder mogen bedienen, pc's van oktober 2007 zullen zeker niet meer langzamer zijn dan de huidige consoles..
Er is niks dat je belet een PC aan te sluiten op een 40" HDTV hoor....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Evil_Jur het volgende:
En dat de meeste PC's zijn aangesloten op een 17"monitortje, en de Xboxen op breedbeeldschermen van minimaal 2 keer zo groot.
Dan heb je dus geen argument, top dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:16 schreef Evil_Jur het volgende:
dat zeg ik ook niet.
De meeste consoles ook op SDTV's, is daarom HDTV onzinnig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn argument is dat het een feit is dat de meeste pc's op kleinere schermen zijn aangesloten.
quote:Details:
~ Game Title: Grand Theft Auto IV
~ Release Date: US: October 16th 2007 Europe: October 19th 2007
~ Developed by: Rockstar North
~ Produced by: Rockstar Games
~ Official Website: www.rockstargames.com/grandtheftauto4
The Facts
* Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360™ and is currently planned to be in stores in North America on October 16, 2007 and in Europe on October 19, 2007.
* Microsoft and Rockstar Games have announced a strategic alliance to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that aren't possible on other consoles.
Rumours & Speculation
* Rockstar North received their PlayStation3 game developers kit in August 2005 and have since then been working on a brand new game engine for what the October issue of PSM is calling, a next-gen GTA title. Eye-candy aside, they are supposedly aiming to create a photo-realistic city for GTA 4.
"Rockstar North is creating a specialized game engine for PS3 that will bring GTA 4 to life to a degree that PS2 games could only hint at. Specifically, they're going to be using the high data transfer bandwidth of the Cell CPU, RSX GPU, and Blu-ray Disc to use several streams of game info simultaneously. The game's city - unfortunately yet to be even hinted at - will still be free roaming and seamless, but broken down into smaller, more deatailed areas at the engine level, into which the game designers are going to be able to pour more textures, more oject variety, and tons of details (such as discareded soda cans with their own physics), just for starters. The goal is a city that's less repetitive and where everything - and everyone - looks and acts more like they would in the real world on every level."
-- PSM Magazine USA, November 2005
* Multiplayer - There were signs of multiplayer development in the GTA3 (PC) data files. GTA: San Andreas featured something very similar to multiplayer known as 'co-op'. Most recently, GTA: Liberty City Stories featured seven multiplayer game modes with each supporting upto six players. This evidence (and more) suggests that Rockstar are keen to develop a fully functional GTA multiplayer in future releases, so multiplayer is indeed a strong possiblity in Grand Theft Auto 4.
* Setting - Due for next-gen systems, sources close to the project suggest the team is looking beyond the US for the setting of the next title, with Europe being a strong contender.
* Images - A fake screenshot of Grand Theft Auto 4 surfaced on the 29th of June, 2005. Its source is to-date unknown, but we were able to confirm with Rockstar on September 21st that it is fake:
GTA 4 Fake Screenshot
Interviews
The January issue of Game Informer magazine contained a lengthy interview with the president of Rockstar Games, Sam Houser. Even though he is notoriously elusive in speaking to gaming publications, Game Informer managed to sit down with him and ask him about the GTA series, as well as the gaming industry. Here is a sample of the interview:
Question: Is this the last new Grand Theft Auto game we'll see on this generation of hardware? It seems like you've probably pushed the PS2 hardware about as far as you can.
Answer: "Terry [Donovan, CEO of Rockstar] will batter me if I answer that question! [Laughs] It is the last full-blown thing we're going to see for now. But someone might come up with a wacky idea that's fun and relevant tomorrow. I'm one of those "never say never" kind of people. It was really important for us to do this trilogy. A fictional New York in a contemporary setting, Miami in the '80s, and a '90s Cali - that was the trilogy. That was the plan from a long time ago. I'm not the biggest fan of games coming out with new versions year after year. Putting out the same game every year, plus ten percent, that's not our thing."
When asked about an online GTA game, Houser mentioned Everquest as a possible source of inspiration. Additionally, "just giving people deathmatch, or even a cooperative deathmatch - that's not GTA." Houser spoke on Rockstar's choice of systems, saying he is "supporting all the next generation systems," and that "what we built the company on when we moved from PSone to PlayStation 2 was a desire to make games that you couldn't play on the existing platforms. That's very important."
GTA: London?
There is no doubt about it - if Rockstar decide to go for a European setting, London will be the main focus. Based on everything we've seen and heard so far, a British setting is likely. London is the capital city of the United Kingdom and of England. It produces 17% of the UK's GDP and the City of London is one of the world's major financial centres. The former capital of a global empire, London is pre-eminent in the culture, communications, politics, finance, and arts of its country, and has considerable influence worldwide. Alongside New York City, Paris, and Tokyo, London is often listed among the four major global cities. London's high crime rates and vast multi-cultural society, coupled with it's great mix of old and modern architecture make it an ideal location for GTA4.
» GTA:London In Depth
Heb je er wel ns bij stil gestaan dat de afstand van jou tot het scherm ook nogal belangrijk is? als ik 30cm van mn 15" laptop scherm af zit of 3 meter van mn 32"LCD (als ik die hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn argument is dat het een feit is dat de meeste pc's op kleinere schermen zijn aangesloten.
Niet alles in dit bericht klopt helemaal denk ik. Al dat gezwets over de cell processor lijkt me niet zo relevant omdat de game gelijktijdig voor de PS3 en de 360 wordt ontwikkeld.quote:
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat de PC gamers weer eens langer moeten wachten
GTA is een echte PC game, speelt ook lekkerder op de PC door de muis en het toetsenbord. Jammer Rockstar, erg jammer
GTA is begonnen op de PC.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Slasher het volgende:
[..]
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.
Als ik eerst honderduizend dingen moet aanpassen op mijn toetsenbord, en meteen op een console kan spelen dan weet ik het wel
En je zou gewend moeten zijn dat de GTA reeks eerst op de PSx komt dus dat is ook geen verrassing
Je vergeet dat GTA de eerste drie delen altijd primair een PC game was die later wel naar andere consoles is geport. Daarom voelen pc gamers zich in de steek gelaten door Rockstar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Slasher het volgende:
[..]
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.
Als ik eerst honderduizend dingen moet aanpassen op mijn toetsenbord, en meteen op een console kan spelen dan weet ik het wel
En je zou gewend moeten zijn dat de GTA reeks eerst op de PSx komt dus dat is ook geen verrassing
Je vergeet de hoeren, drugs en klompenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef Pritt het volgende:
GTA: Amsterdam zou echt het beste zijn.
Lekker over over de Dam en Leidsche scheuren terwijl je wat mokkumers neerknalt.
Eindbaas is Klaas Bruinsma aka de Dominee.
Ik zie het helemaal voor me.
Gouwe ouwe AM, lekker Hazes op tijdens een drugshandeltje.
Klote muziek? Oneindig beter dan die hip-hop rommel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
Ik hoop niet dat ze een stad na gaan maken op realiteit. Londen als thema is prima btw. En niet ergens in de jaren 60, want dan heb je klote auto's klote wapens klote muziek (op een enkel nummer na), etc.
Trouwens, eerst komt deze week nog Liberty City Stories naar de PS2.
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rock bestond toen al geruime tijd hoor
Ah je wil herrie ipv muziek.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.
Als Vice City Stories weer zon jaren 80 sfeer heeft zou het wel eens een geweldige game kunnen worden!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:49 schreef Retuobak het volgende:
Wij wachten toch echt op die GTA die een jaartje later komt
Port van de ps2 game met een ander verhaal wssquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als Vice City Stories weer zon jaren 80 sfeer heeft zou het wel eens een geweldige game kunnen worden!
Ja, net als LCS. Maar dan krijgt het dus weer een 80ies sfeer en dat zou super zijn. VC was sowieso veruit de leukste GTA.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Port van de ps2 game met een ander verhaal wss
En dan wordt die port straks ook weer geport naar de PS2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Port van de ps2 game met een ander verhaal wss
Beetje meer respect voor Iron Maiden ja? het had je vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah je wil herrie ipv muziek.
Zeg dat dan direct.
custom soundtracks zijn hiervoor dus ideaalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.
WOW.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef Keromane het volgende:
Hieronder een trailer van Eight Days (PS3), preview gepresenteerd op de E3 in LA. Het is een ander spel, maar wie weet brengt GTA-IV dezelfde mate van detail.
http://www.game-reviews.ca/news_1146.htm
Meer:
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149519&pid=932982
Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het filmpje vrijwel zeker (voor een groot deel) pre-rendered was.
Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?
Mocht het wel echt ingame zijn dan ben je een mooi uitziende interactieve film aan het spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......
Dat kan ook wel next-gen heten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
Stel dat je per beweging -- zoals bijv. lopen, rennen, kruipen, duiken -- 20 verschillende 'basismoves' hebt waarbij je verder nog variabelen kunt inbouwen en dingen kunt combineren. Dan is geen enkele move meer hetzelfde, zonder dat het uiteindelijke resultaat (wat de speler eigenlijk wil en verwacht) eronder lijdt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
http://www.gamer.nl/doc/33035quote:Rockstar heeft bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV gebruik zal gaan maken van de Rockstar Advanced Game Engine (kortweg RAGE). Deze engine is gebruikt bij Rockstar's laatste game Table Tennis. In Rockstar Games prestents Table Tennis is bijvoorbeeld veel aandacht besteed aan details zoals zweet dat langs gezichten druppelt, t-shirts die bijna echt wapperen en gezichtsuitdrukkingen. In de toekomst zal Rockstar vaker van deze engine gebruik gaan maken.
Op 19 oktober 2007 zal de nieuwe Grand Theft Auto IV uit komen op de PlayStation 3 en Xbox 360. In eeste instantie liet Microsoft doorschemeren dat de game exclusief op de Xbox 360 zou uitkomen, maar al snel bleek het spel gelijktijdig voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 uit te komen. Voor de console van Microsoft zal wel exclusieve downloadbare content verschijnen.
Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, net als LCS. Maar dan krijgt het dus weer een 80ies sfeer en dat zou super zijn. VC was sowieso veruit de leukste GTA.
Wat is dan het verschil met Vice City?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vet![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij mogen ze in Gta 4 heel Miami nabouwen in de jaren 80 sfeer![]()
Dus jij wil dat GTA IV slechts een grafische upgrade wordt voor Vice City?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:33 schreef Slappy het volgende:
Miami=Vice city he.
Pff, en dat is Liberty City.quote:
Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyoquote:Op zondag 18 juni 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pff, en dat is Liberty City.
Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
Oh iets anders mag van mij ook hoor. Buenos Aires/Rio de Janeiro/Bogota combi zou ik ook heel mooi vinden, met veel Shakira en Los Lobos op de radio.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyo
Weet ik! Maar of dat zo nou duidelijk is vind ik van niet. Iets meer karakter zou erin moeten. Ik denk alleen niet dat het algemene publiek hierop staat te wachten.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pff, en dat is Liberty City.
Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
Nou, dat geloof ik ook weer niet. Er zijn genoeg karakteristieke Europese steden en het mooie is dat die ook meestal een echt centrum kennen. Dat lijkt me wel mooi, met van die smalle straatjes en oude gebouwen. Dan moet je soms ook ontsnappen met de benenwagen omdat je er met de auto niet door komt, fantastisch!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Amerikaanse steden zijn gewoon voor een veel groter publiek herkenbaar. Nederlanders bijvoorbeeld herkennen waarschijnlijk meer in Amerikaanse steden dan in andere Europeese steden.
Euh, misschien duurt het ook even om het spel te ontwikkelen, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:42 schreef X-fi het volgende:
Ze willen ons dus een hele jaar lang lekker maken?
Nee joh echt.. Maar meer dan een jaar aankondigen vind ik wel machtigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Euh, misschien duurt het ook even om het spel te ontwikkelen, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk...
London al gehad, overslaan dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Hij wordt waarschijnlijk London style, dat zou wel erg vet zijn!
[afbeelding]
En dat wij (PC gamers) een jaar extra moesten wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat wachten op GTA 3, VC en SA kan ik me nog goed herinneren, was altijd frustrerend maar toch ook leuk naarmate de eerste teaser sites kwamen, dan de eerste screens, en de filmpjes natuurlijk.
waarom? In 3d style zou toch heel vet zijn... Als je bedenkt hoe groot Londen is met al die metro's en typische Engelse dingen... Kzou het geen slecht idee vinden. Heb overigens nog niemand gehoord met een realistischere kijk erop.quote:
Zou ik niets vinden. WTF moet ik in London? Zo'n interessante stad is dat nu ook weer niet voor zo'n spel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Hij wordt waarschijnlijk London style, dat zou wel erg vet zijn!
[afbeelding]
Wat is er zo unique aan london?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
waarom? In 3d style zou toch heel vet zijn... Als je bedenkt hoe groot Londen is met al die metro's en typische Engelse dingen... Kzou het geen slecht idee vinden. Heb overigens nog niemand gehoord met een realistischere kijk erop.
Inderdaad. Ik wil ook eens in de huidige auto's rijdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef -scorpione- het volgende:
Oh en dan nog dat jaartal. Waarom moet alles in de fucking 60s en 70s. Kom op zeg.
Dat is ook nog niet eens zo'n slechte speculatie. Ze pretenderen een game ervaring te gaan leveren die alle 3 de voorgaande delen zal overtreffen. Met de next-gen consoles zou het best wel eens mogelijk zijn dat ze heel, of een gedeelte van Europa zullen gaan doen. En dat je dan idd Amsterdam, Londen en Parijs hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat is er zo unique aan london?Niets. Dan nog liever Amsterdam of Parijs
Daar ben ik het met je eens. Hoe wil je dan van Nederland naar Engeland?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:05 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet eens zo'n slechte speculatie. Ze pretenderen een game ervaring te gaan leveren die alle 3 de voorgaande delen zal overtreffen. Met de next-gen consoles zou het best wel eens mogelijk zijn dat ze heel, of een gedeelte van Europa zullen gaan doen. En dat je dan idd Amsterdam, Londen en Parijs hebt.
Weer iets in Amerika zal niet vernieuwend zijn.
Dat is juist het mooie als ze het zouden doen.... Hoovercraft, boot vliegtuig.... Van londen naar Parijs via de kanaaltunnel... TGV's, ICE in Duitsland. Uiteraard met allemaal gefingeerde namen. Nou wil ik niet verder speculeren dan west-europa alleen maar landen als NL, Fr, UK, Dui, Sp, It zou wel leuk zijn.... Khoop het... Je merkt dat er een trend in opkomst om veel meer in Europa te gaan doen. Dat zie je nu al bij speelfilms en kdenk dat die trend zich ook door gaat zetten in computergames..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Hoe wil je dan van Nederland naar Engeland?Via de boot, vliegtuig
Laten we het hopen. Dan moet het wel een vet groot spel worden als ze alles 1:1 doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie als ze het zouden doen.... Hoovercraft, boot vliegtuig.... Van londen naar Parijs via de kanaaltunnel... TGV's, ICE in Duitsland. Uiteraard met allemaal gefingeerde namen. Nou wil ik niet verder speculeren dan west-europa alleen maar landen als NL, Fr, UK, Dui, Sp, It zou wel leuk zijn.... Khoop het... Je merkt dat er een trend in opkomst om veel meer in Europa te gaan doen. Dat zie je nu al bij speelfilms en kdenk dat die trend zich ook door gaat zetten in computergames..
Uhm, Liberty City, Vice City en San Andreas hadden we ook allemaal al gehad in de originele GTA...quote:
London was de meest baggere versie in de GTA-reeks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Uhm, Liberty City, Vice City en San Andreas hadden we ook allemaal al gehad in de originele GTA...
Waar haal jij de info vandaan dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond het best aardig, maar mijn voorkeur voor GTA IV gaat ook uit naar Amerikaanse steden. Echter alles wijst erop dat het London wordt.
Welke aanwijzingen zijn er dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond het best aardig, maar mijn voorkeur voor GTA IV gaat ook uit naar Amerikaanse steden. Echter alles wijst erop dat het London wordt.
Geef mij eens een goede reden waarom het london moet zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef King_of_Kool het volgende:
Mij lijkt het wel vet als ze steden in Europa nemen en dat ook realistisch opbouwen. Ik snap niet dat je nu bij voorbaat al kan zeggen dat Londen niets wordt omdat de 2d versie niet leuk was![]()
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden waarom het london moet zijn?
Eensquote:
Dat is zo. Amerika is niet meer leuk. Is wel leuk geweest. Hup, naar Europa, anders Aziëquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.
Je hebt toch al DL DVD'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten wel bedenken dat de x-box schijfjes niet oneindig groot zijn en er dus een limiet aan het spel-oppervlak zit. San Andreas vulde een DVD ook al volledig.
Dat soort dingen zitten ook praktisch niet in de andere GTA's. Waar was het vrijheidsbeeld bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.
Ik wel, lekker vanaf springenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat soort dingen zitten ook praktisch niet in de andere GTA's. Waar was het vrijheidsbeeld bijvoorbeeld?
Daar gaat het dus niet om. Ik hoef geen Eiffeltoren in mijn spel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat het team achter GTA Brits is, ze zullen graag London doen.
Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat het team achter GTA Brits is, ze zullen graag London doen.
Althans, zou ik wel graag zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......
vergeet niet de leuke bruggetjes in amsterdam waarmee je je sportcar heerlijk kan laten vliegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik denk dat het heel vernieuwend is om missies te doen bijvoorbeeld in Amsterdam, Londen of Parijs.
Amsterdam: Pooiers afpersen op de wallen
Londen: Met een Engelse dubbeldekker bus door de straten scheuren
Parijs: De mona lisa jatten uit het louvre
Laten we hopen dat het grafisch erg goed wordt en er een gameplay komt die nog uitgebreider is dan die van de voorgaande drie
tot het moment dat iedereen verlangt naar GTA.quote:
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef Jugaros het volgende:
Ik weet niet hoor, Maar in welke tijd zal deze GTA afspelen...
Vet, zoals?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegt
Sarcasme kerel, GTA blijft nog altijd een misdaadspel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Slappy het volgende:
Hoe kom je daar nou bij :S
Ga jij lekker je eigen punica-spel ontwerpen, maar blijf met je nette ideale schoonzoon handjes van GTA af jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef Slappy het volgende:
Mij lijkt het wel vet als het in Noorwegen/Zweden afspeeld leker in de bergen racen.
Niet Amsterdam![]()
![]()
![]()
Die komt niet voor de Ps2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef -scorpione- het volgende:
Oh, en ze mogen om de boel warm te houden best Vice City Stories naar de PS2 porten, dat ziet er heel mooi uit![]()
Tuurlijk wel.quote:
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Weet je wel niet hoeveel geld ze niet mislopen als ie niet op de Ps2 komt![]()
Tot iedereen zo'n ding heeft en dan komt ie opeens tóch voor de PS2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopen
AHAHAHHAHAHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tot iedereen zo'n ding heeft en dan komt ie opeens tóch voor de PS2(tenminste dat hoop ik toch
)
hehe hebben ze stellig bij elke GTA game beweerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopen
Je weet dat Gta4 ook op de Xbox 360 komt op dezelfde dag als de Ps3 versie en dan met exclusieve downloads in de vorm van missies?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef menesis het volgende:
[..]
hehe hebben ze stellig bij elke GTA game beweerd.
Maar wellicht is het deze keer echt zo omdat ze geen mensen over hebben voor een port, omdat iedereen aan GTA4 werkt![]()
Ik ben bang dat GTA4 en MGS4 mij gaan overhalen om een PS3 te kopen.
En dat de PS3 ook exclusieve downloads krijgt in de vorm van missies?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je weet dat Gta4 ook op de Xbox 360 komt op dezelfde dag als de Ps3 versie en dan met exclusieve downloads in de vorm van missies?
sssssssst dont tell him! Nee maar serieus, ik denk dat beide missies wel cross platform gaan na verloop van tijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dat de PS3 ook exclusieve downloads krijgt in de vorm van missies?
En dat R* iedereen naait omdat je nu twee versies moet kopen om alles van GTA 4 te kunnen spelen?
Ja vast wel zo'n 2 jaar laterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen maar dat de PC alles in een keer krijgt.
Een half jaar tot een jaar wil ik er best wel op wachten als content packs van PS3 en 360 er in zittenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ja vast wel zo'n 2 jaar later
Ik geniet nu weer met volle teugen van Liberty City Stories op de PS2, zit gewoon weer helemaal in het sfeertje en GTA speelt gewoon altijd heerlijk weg. Ben de stad na 5 jaar toch wel weer een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, PSP heeft geen gamesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef jap85 het volgende:
[..]
Ik geniet nu weer met volle teugen van Liberty City Stories op de PS2, zit gewoon weer helemaal in het sfeertje en GTA speelt gewoon altijd heerlijk weg. Ben de stad na 5 jaar toch wel weer een beetje vergeten.
Heb dus ook echt wel zin om over een tijdje Vice City stories te spelen, helemaal omdat Vice City gewoon de beste GTA is. Maarja heb dus geen psp, en om er nou alleen voor VCS een aan te schaffen... maja misschien ben ik wel zo gek, werkt het plannetje van Sony toch![]()
Ach, voordat ik GTA SA speelde dacht ik ook dat me dat heel erg tegen zou staan, maar achteraf was het geen probleem. Ik vond het zelfs wel grappig, vooral ook omdat de CJ meer was dan een kansloze gangster uit Los Santos. Daarnaast gaf het SA een geheel eigen karakter die goed verschilde van Vice City.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Als het weer een 'homeboy nigger style' gaat worden mogen ze het spel direct doorverwijzen naar de stortplaats voor het locale huisvuil![]()
IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik werd op een gegeven moment wel moe van die nigga-style. Volgende keer maar weer een andere setting
Niks over bekendquote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)
Dat was GTA III (Liberty City)quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)
Maar dat was niet jaren 90.quote:
Zeker welquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dat was niet jaren 90.
Echt veel karaktertistieke steden zijn er niet overgebleven in de VS. Misschien kun je nog iets doen met Washington en een Orlando of een San Diego, maar dan houdt het ook wel ongeveer op. Chicago vond ik al deels terugkomen in Liberty City.
Van New Orleans is weinig meer overquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dat was niet jaren 90.
Echt veel karaktertistieke steden zijn er niet overgebleven in de VS. Misschien kun je nog iets doen met Washington en een Orlando of een San Diego, maar dan houdt het ook wel ongeveer op. Chicago vond ik al deels terugkomen in Liberty City.
Edit: sorry, New Orleans en Boston zijn er ook nog![]()
Pre-hurricane natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Van New Orleans is weinig meer over.
Tuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef mini-lellan het volgende:
Het speelt zich af in IJsland.![]()
...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:42 schreef EricG het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/articles/564/gta-4-exclusive-preview
ZOMG
Amen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:20 schreef Opie het volgende:
Die mensen die zeiken dat GTA SA niet goed was snap ik echt niet.
M'n mond viel open toen ik mezelf voor de eerste keer realiseerde dat ik de snelweg op kon, de bossen in kon, boerendorpjes kon bezoeken, kon varen in grote gebieden en daar notabene nog 3 verschillende steden bij had.
Dat hele gangsta gebeuren was nou ook weer niet serieus. Ik heb een hekel aan die cultuur maar kon erg lachen om GTA SA.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veel te lang
Als er ook maar 1 klein screenshotje of stukje informatie vrijkwam zou ik al een gat in de lucht springen
Om je nickname er eer aan te doen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:06 schreef Crappery het volgende:
[..]
![]()
Dan liep ik direct naar het toilet.
Dat was dan ook een hele andere generatie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef SoupNazi het volgende:
Zolang het er maar niet zo gaar uitziet als SA
Nou joh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was dan ook een hele andere generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |