Die heb ik nog gered in die missie rent diegene nog achter je aan, ik deed snel lopen blijven maaien met je gunquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
Ja hoerenkankerteringtyfus zooi ik zit nog steeds vast bij club babylon dat je die VIP moet beschermen
Kutspel dr zit echt een bug in ofzo het is echt onmogelijk bij mij
Dus jij bediend de muis met je linkerhand?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jezus
Das klote
Ben linkshandig en dan haat ik die toetseninstellingen![]()
Niet? Je kan alleen niet tijdens een missie saven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef Youwannapieceofme het volgende:
stom dat je alleen kan saven na een missie
Buiten het rode rondje wegrijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:26 schreef Youwannapieceofme het volgende:
ik kryg police heat niet weg als er "lose cops" (meestal na gangwar) op komt endan kan ik niet mijn "dirty cash" wegdoen op de bank ?
Dan staat er VIP unprotected en blijft ie staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:06 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Die heb ik nog gered in die missie rent diegene nog achter je aan, ik deed snel lopen blijven maaien met je gun
Ik liep gewoon rustig aan met die VIP bij me knalde alles en liep rustig aan door.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan staat er VIP unprotected en blijft ie staan
Mijn VIP zat op de WC, ik zat erbuiten en knalde iedereen die om de hoek kwam neer. Weinig problemen, alleen had ik op een bepaald moment door dat er een oneindige voorraad tegenstanders was en je dus ergens anders heen moets gaan. En dat lukte toen ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik liep gewoon rustig aan met die VIP bij me knalde alles en liep rustig aan door.
Hoezo dat? Die kost iets van 2 mil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Youwannapieceofme het volgende:
Weet iemand hoeveel solid gold tiger kost ?? En hoe je makkelijk geld kan verdienen
Ik ben overleden door een slangebeet. Is heel cool, dan wordt het langzaam blur voor je ogen en uiteindelijk bezwijk jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:32 schreef Burbo het volgende:
Ik zwom net te lang in het water en toen werd ik opgegeten door een haai.![]()
Iedereen is aan het spelen en heeft daardoor geen tijd om te posten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:46 schreef X-qlusive. het volgende:
dit spel is veel beter dan GTA SA !![]()
daarom heeft GTA SA al iets van 70 delen en deze thread al dood loopt 3 weken na de release![]()
commentaar ?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef ooge het volgende:
Gadverdamme wat een hoerenkutspel is dit.
Ik had hem even gedownload om te kijken of het wat was. Nou ze hebben voor de pc versie weer weinig moeite gedaan. Wat een gare besturing heeft dat console spel.
Je kunt de controls niet aanpassen![]()
Dat kan WEL
toesten zitten te ver uit elkaar![]()
Als je dat vind pas je ze aan
dat je je target moet 'locken' met capslock slaat nergens op, dat je met je console controler nou niet kan richten betekent niet dat je dat op de pc met je muis ook niet kan![]()
Je HOEFT je target niet te locken..je MAG dat wel
moet ongeveer 1km met de muis bewegen om 360 te draaien![]()
Dat ligt dan aan je muis..niet aan het spel
naar boven en beneden bewegen werkt omgekeerd![]()
Kan je aanpassen als je dat wilt
Dit spel is dus ook weer geuninstalled binnen 5 min![]()
Doei
Gewoon ff wachten tot het ochtend of avond word.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:46 schreef Youwannapieceofme het volgende:
Hoe kan je een gang active maken ?
ik heb een razor copperhead muis van 60¤ dus dat hoort gewoon te werkenquote:
Je kunt ook locken met de rechtermuisknop, en het is niet eens nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef ooge het volgende:
Ik had hem even gedownload om te kijken of het wat was. Nou ze hebben voor de pc versie weer weinig moeite gedaan. Wat een gare besturing heeft dat console spel.
dat je je target moet 'locken' met capslock slaat nergens op, dat je met je console controler nou niet kan richten betekent niet dat je dat op de pc met je muis ook niet kan![]()
Ik probeerde dus daar door het kanaal te gaan, maar er stond een hek en dan komen er oneindig veel aan ja, na een paar minuten iedereen neer proberen te maaien het maar opgegeven, want ze blijven maar komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:05 schreef EricG het volgende:
Fuck he ik kwam net op zo'n eilandje ten zuiden van Miami en d'r waren gewoon oneindig gang members :S
Ik deed niks verkeerd ik kwam aan en ze begonnen te schieten.
Slechte gang reputatie waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:05 schreef EricG het volgende:
Fuck he ik kwam net op zo'n eilandje ten zuiden van Miami en d'r waren gewoon oneindig gang members :S
Ik deed niks verkeerd ik kwam aan en ze begonnen te schieten.
Nee gewoon niks.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef Burbo het volgende:
[..]
Slechte gang reputatie waarschijnlijk.
Echt dom is dat, je hebt er gewoon helemaal niks aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:31 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik probeerde dus daar door het kanaal te gaan, maar er stond een hek en dan komen er oneindig veel aan ja, na een paar minuten iedereen neer proberen te maaien het maar opgegeven, want ze blijven maar komen.
Felix Leads doen. Wist ik eerst ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
Wat een kutspel. Er wordt bijna niks uitgelegd. Hoe moet je eigenlijk aan coke komen?
ik hoor die mensen nog roepen ! deze game is veel beter als GTA SAquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef Ranzz het volgende:
Hmm er wordt wel veel gescholden op de game en zeker de besturing.
Misshien is het handig als iemand er ook eens bij zet hoe je dus wel je besturing veranderd op de pc??
Het kan nl.NIET je zal dus op de patch moeten wachten.
En als mensen het beter weten, Ga dan niet wijs lopen doen en roepen het kan wel maar zeg dan hoe.
ps: de game is wel leuk maar niet zo vet als de makers lopen te schreeuwen. zeker niet als je zoveel geld en moeite in een game steekt en dan de besturing naar de klote helpt????????..
oow ennuh godfather heb ik uit gespeeld maar ook gelijk weggegeven aan me kleine neefje (wat een nep zooi).
scheen dat er voor die een compleet nieuwe engine voor wordt gebruikt met veel betere graphicsquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef -scorpione- het volgende:
GTA SA heeft met de vele mogelijkheden gewoon de lat heel, heel hoog gelegd. Dat is prima, nu moeten die andere spellen wel en het blijkt gewoon dat Scarface niets anders is dan een project dat enkel even commercieel meelift. Alleen grafisch kan GTA SA beter, maar qua spelmogelijkheden, sfeer, etc. is het vele malen beter dan de games die willen meeliften.
Dit is misschien een aardig tussendoortje tijdens het wachten op GTA IV (waar ik echte reuze benieuwd naar ben), maar het rechtvaardigd niet de prijs die je er voor moet betalen, tenminste als je naar de prijskwaliteit verhouding kijkt van GTA SA dat veel meer te bieden heeft (eigenlijk de hele GTA serie).
Ik had gewoon wat auto's voor de deuren geparkeerd en liet hem er pas langs als ik klaar was met de verschillende waves van vijandenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:06 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Die heb ik nog gered in die missie rent diegene nog achter je aan, ik deed snel lopen blijven maaien met je gun
Maar in South Beach heb je dit ook met een eigenaar van een restaurant maar die heeft een eigen wilEn daar kom ik niet langs, terwijl ik alles al heb voor de rest.
Muis --> sensitivity omhoog gooienquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef ooge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |