Ik speel ook de Xbox versie maar je bedoeld Club Babilon? Daar rij je gewoon een oprit op en daar kan je ook naarbinnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:34 schreef Jeroen_M het volgende:
stomme vraag, maar helemaal in het begin van het spel als je naar die club moet, hoe kom je dan door die deur? (xbox versie)
Nee dat kan niet, maar hoe verder je komt hoe meer kilo je verdient met deals..had laatst 20gk verdientquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef RickoKun het volgende:
Ey met die felix leads enzo hea, is t mogelijk om meerdere suppliers van KG tegen te komen, als je al wat kilo in je storage hebt zitten?
Je hebt maar 2 felix leads die je kan doen, en ik vind t lomp als ik maar 3 kg max in me storage kan krijgen.
gewoon felix leads doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:14 schreef EricG het volgende:
Ik heb met lvl 3 20.000 suppliers unlocked maar waar kan ik die coke halen?
Voor 20.000 had je volgens mij niets specials nodig, dus gewoon felix lead is genoeg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Dus dan moet ik eerst die Babylon club shit enzo doen?
Die races doe ik niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef -Nielz- het volgende:
Die races op dat eilandje zijn klote. Ach ja, volgende week kan ik nog eens een poging doen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef EricG het volgende:
Ik heb 1x zo'n race gedaan. Niet veel aan vond ik zonder tegenstanders die je kan neermaaien.
wat is er beter aan ? de graphics zijn precies hetzelfde als GTA, de engine is zelfs slechter, de opties is rond de 10 x zo weinig met wat je in het spel kan doen, etc etc etc...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Raar dat Scarface hier toch niet zo populair is, terwijl ik 'm zelfs nog beter dan GTA vind
Je hebt hier meer het idee dat je echt iets opbouwt qua imperium, personeel en bendeleden. Bij GTA zijn het eigelijk alleen steeds nieuwe missies krijgen met geld als beloning. Natuurlijk is het ook leuker dat je personage interessanter is met een stem die imo erg dicht in de buurt komt van Al Pacino, dan een crimineel waar je niks over weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:10 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
wat is er beter aan ? de graphics zijn precies hetzelfde als GTA, de engine is zelfs slechter, de opties is rond de 10 x zo weinig met wat je in het spel kan doen, etc etc etc...
kijk het is leuk dat je met tony montana speelt met imitatie stem erbij maar voor de rest is het nix bijzonders![]()
Je bent niet de enige die er zo over nadenkt, ik vind scarface ook leuker dan GTA.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Raar dat Scarface hier toch niet zo populair is, terwijl ik 'm zelfs nog beter dan GTA vind
Eens! Vooral de laatste GTA met de 'homeboy nigger style' vond ik een dieptepunt in de seriequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef xminator het volgende:
Je bent niet de enige die er zo over nadenkt, ik vind scarface ook leuker dan GTA.
Nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoe je instelt dat je met pijltjes toetsen kan lopen?
Of kan dat niet?
miss komt dat omdat wij nederlanders niet egt gediend zijn van homeboy niggers.... naast dat was SA tog wel de allerbeste GTA die er is gemaakt qua mogelijkheden in free roaming.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:16 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Eens! Vooral de laatste GTA met de 'homeboy nigger style' vond ik een dieptepunt in de serie![]()
Maar nu hebben we Scarface en je ziet dat je langszaam naar de top klimt![]()
of je nou links of rechts ben, met een toetsenboord en muis is het gewoon een gewenningquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jezus
Das klote
Ben linkshandig en dan haat ik die toetseninstellingen![]()
schuif je keyboard HELEMAAL naar rechts danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jezus
Das klote
Ben linkshandig en dan haat ik die toetseninstellingen![]()
Idd, bovendien zijn vrijwel al FPS' en andere games zijn op deze manier ingedeeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
of je nou links of rechts ben, met een toetsenboord en muis is het gewoon een gewenningzoalng je het maar vaak genoeg beoefend komt alles vanzelf wel goed hoor
![]()
jouw avatar doet het niet, zondaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef Badabingea het volgende:
kan geen nieuwe game starten godver de godver, haha..
Goederen droppen voordat de politie komtquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef kippiej het volgende:
[..]
Goederen droppen voordat de politie komt
Weet ik, maar weet je geen antwoord danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
jouw avatar doet het niet, zondaar![]()
vieze tering nub-gamer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef GoodNews het volgende:
vieze tering game.
Waarom kan ik geen fucking boot bellen. Ik lig in water maar krijg niet die optie ben bij havens :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |