Dat is gewoon de PSP game die ook voor de PS2 gereleased gaat worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Niet mee eens, elke aanvulling in de serie was aanzienlijk beter, groter uitgebreider en idioter dan de voorafgaande. Rockstar is zo goed in het maken van een interessante en grappige wereld met ontelbare leuke details. Met de mogelijkheden van de volgende generatie consoles, staat ons heel wat te wachten denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
GTA Liberty City Stories is al een hele tijd uit hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Nee, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Maar ja, ik heb hier een 360, dan maar gebruiken ook.
Ik ook wel hoor. Heb toch iets van 80 uur in die game zitten. Maar tot daar en niet verder...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:10 schreef Retuobak het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen, ik heb gewoon erg genoten van Grand Theft Auto: San Andreas.
Aahh, sweet memoriesquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Net als de originele GTA London.
Ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb al een, hoogstwaarschijnlijk neppe, screenshot gevonden:
[afbeelding]
ga weg man, SA was echt de overtreffende trapquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
er was zat te doen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Slappy het volgende:
Nee San andreas was saai sfeer was bagger.
Zat vol met bugs/Missies waren weer herhalingen en sommige missie's moest je helemaal aan de andere kant van het Eiland wat wel 15 min duurde
en op de PC?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef Slappy het volgende:
Je kan overdrijven![]()
Als je op start drukt kan je wereldmap tevoorschijn halen![]()
Ok, er zaten wat bugs in, maar de game is ook zo enorm, dat is bijna onvermijdelijk. En niks ernstigs. Clipping problemen heb ik SA vrijwel nooit gehad, alleen in GTA3 wel eens. Richten was ook geen probleem, maar wel even wennen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Slappy het volgende:
Ja maar als je dood ging bij een missie kon je dat klote stuk weer helemaal opnieuw rijden
Bugs niet gezien San andreas zit er vol mee![]()
Clipping problemen/richten gaat moeizaam.
Haha, missiefaler.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Slappy het volgende:
Ja maar als je dood ging bij een missie kon je dat klote stuk weer helemaal opnieuw rijden
Bugs niet gezien San andreas zit er vol mee![]()
Clipping problemen/richten gaat moeizaam.
Sfeer bagger? GTA:SA had juist een geweldige sfeerquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Slappy het volgende:
sfeer was bagger
Vooral omdat PC games niet goed verkopen. OA door piraterij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:25 schreef nlboy het volgende:
Waarom komt ie nou niet eerst uit voor de PC?
Ow ja...bedankt mensen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vooral omdat PC games niet goed verkopen. OA door piraterij.
Dat zou zo gaaf zijn!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
die was er toch al een keer..quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als het zich in London af gaat spelen, dan zou het ook nog wel eens een jaren '60 thema kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd.
Van Vice City's zonnige stranden naar San Andres zijn country gebiedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vice City was qua sfeer echt de beste tot nu toe IMHO alleen is het een beetje vroeg voor een remake en de speelwereld is ook veel te klein nu.
Nee geen flauw idee en kan er nu ook niks meer over terugvinden dus ik denk dat het onzin was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Entonie het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijn!!
Weet je misschien nog waar je dit vernomen hebt?![]()
Komt er ook al aan, GTA: Vice City Stories voor de PSPquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Vice city.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
Ja, zoiets hoop ik ook, Londen, Parijs en Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gehoord dat GTA 4 zich in een aantal europese steden zou afspelen.
Inderdaad die jaren 80 sfeer van Vice city was briljantquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Vice city had inderdaad veel sfeer, maar het was maar een kleine en eentonige wereld.
Een beetje pc doet nu ook al niet onder voor de huidige consoles hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
vind dat ze de pc wel wat eerder mogen bedienen, pc's van oktober 2007 zullen zeker niet meer langzamer zijn dan de huidige consoles..
Er is niks dat je belet een PC aan te sluiten op een 40" HDTV hoor....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Evil_Jur het volgende:
En dat de meeste PC's zijn aangesloten op een 17"monitortje, en de Xboxen op breedbeeldschermen van minimaal 2 keer zo groot.
Dan heb je dus geen argument, top dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:16 schreef Evil_Jur het volgende:
dat zeg ik ook niet.
De meeste consoles ook op SDTV's, is daarom HDTV onzinnig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn argument is dat het een feit is dat de meeste pc's op kleinere schermen zijn aangesloten.
quote:Details:
~ Game Title: Grand Theft Auto IV
~ Release Date: US: October 16th 2007 Europe: October 19th 2007
~ Developed by: Rockstar North
~ Produced by: Rockstar Games
~ Official Website: www.rockstargames.com/grandtheftauto4
The Facts
* Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360™ and is currently planned to be in stores in North America on October 16, 2007 and in Europe on October 19, 2007.
* Microsoft and Rockstar Games have announced a strategic alliance to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that aren't possible on other consoles.
Rumours & Speculation
* Rockstar North received their PlayStation3 game developers kit in August 2005 and have since then been working on a brand new game engine for what the October issue of PSM is calling, a next-gen GTA title. Eye-candy aside, they are supposedly aiming to create a photo-realistic city for GTA 4.
"Rockstar North is creating a specialized game engine for PS3 that will bring GTA 4 to life to a degree that PS2 games could only hint at. Specifically, they're going to be using the high data transfer bandwidth of the Cell CPU, RSX GPU, and Blu-ray Disc to use several streams of game info simultaneously. The game's city - unfortunately yet to be even hinted at - will still be free roaming and seamless, but broken down into smaller, more deatailed areas at the engine level, into which the game designers are going to be able to pour more textures, more oject variety, and tons of details (such as discareded soda cans with their own physics), just for starters. The goal is a city that's less repetitive and where everything - and everyone - looks and acts more like they would in the real world on every level."
-- PSM Magazine USA, November 2005
* Multiplayer - There were signs of multiplayer development in the GTA3 (PC) data files. GTA: San Andreas featured something very similar to multiplayer known as 'co-op'. Most recently, GTA: Liberty City Stories featured seven multiplayer game modes with each supporting upto six players. This evidence (and more) suggests that Rockstar are keen to develop a fully functional GTA multiplayer in future releases, so multiplayer is indeed a strong possiblity in Grand Theft Auto 4.
* Setting - Due for next-gen systems, sources close to the project suggest the team is looking beyond the US for the setting of the next title, with Europe being a strong contender.
* Images - A fake screenshot of Grand Theft Auto 4 surfaced on the 29th of June, 2005. Its source is to-date unknown, but we were able to confirm with Rockstar on September 21st that it is fake:
GTA 4 Fake Screenshot
Interviews
The January issue of Game Informer magazine contained a lengthy interview with the president of Rockstar Games, Sam Houser. Even though he is notoriously elusive in speaking to gaming publications, Game Informer managed to sit down with him and ask him about the GTA series, as well as the gaming industry. Here is a sample of the interview:
Question: Is this the last new Grand Theft Auto game we'll see on this generation of hardware? It seems like you've probably pushed the PS2 hardware about as far as you can.
Answer: "Terry [Donovan, CEO of Rockstar] will batter me if I answer that question! [Laughs] It is the last full-blown thing we're going to see for now. But someone might come up with a wacky idea that's fun and relevant tomorrow. I'm one of those "never say never" kind of people. It was really important for us to do this trilogy. A fictional New York in a contemporary setting, Miami in the '80s, and a '90s Cali - that was the trilogy. That was the plan from a long time ago. I'm not the biggest fan of games coming out with new versions year after year. Putting out the same game every year, plus ten percent, that's not our thing."
When asked about an online GTA game, Houser mentioned Everquest as a possible source of inspiration. Additionally, "just giving people deathmatch, or even a cooperative deathmatch - that's not GTA." Houser spoke on Rockstar's choice of systems, saying he is "supporting all the next generation systems," and that "what we built the company on when we moved from PSone to PlayStation 2 was a desire to make games that you couldn't play on the existing platforms. That's very important."
GTA: London?
There is no doubt about it - if Rockstar decide to go for a European setting, London will be the main focus. Based on everything we've seen and heard so far, a British setting is likely. London is the capital city of the United Kingdom and of England. It produces 17% of the UK's GDP and the City of London is one of the world's major financial centres. The former capital of a global empire, London is pre-eminent in the culture, communications, politics, finance, and arts of its country, and has considerable influence worldwide. Alongside New York City, Paris, and Tokyo, London is often listed among the four major global cities. London's high crime rates and vast multi-cultural society, coupled with it's great mix of old and modern architecture make it an ideal location for GTA4.
» GTA:London In Depth
Heb je er wel ns bij stil gestaan dat de afstand van jou tot het scherm ook nogal belangrijk is? als ik 30cm van mn 15" laptop scherm af zit of 3 meter van mn 32"LCD (als ik die hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn argument is dat het een feit is dat de meeste pc's op kleinere schermen zijn aangesloten.
Niet alles in dit bericht klopt helemaal denk ik. Al dat gezwets over de cell processor lijkt me niet zo relevant omdat de game gelijktijdig voor de PS3 en de 360 wordt ontwikkeld.quote:
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat de PC gamers weer eens langer moeten wachten
GTA is een echte PC game, speelt ook lekkerder op de PC door de muis en het toetsenbord. Jammer Rockstar, erg jammer
GTA is begonnen op de PC.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Slasher het volgende:
[..]
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.
Als ik eerst honderduizend dingen moet aanpassen op mijn toetsenbord, en meteen op een console kan spelen dan weet ik het wel
En je zou gewend moeten zijn dat de GTA reeks eerst op de PSx komt dus dat is ook geen verrassing
Je vergeet dat GTA de eerste drie delen altijd primair een PC game was die later wel naar andere consoles is geport. Daarom voelen pc gamers zich in de steek gelaten door Rockstar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Slasher het volgende:
[..]
Een echte PC game? ik denk dat het eerder een echte console game is, voornamelijk wat controls betreft.
Als ik eerst honderduizend dingen moet aanpassen op mijn toetsenbord, en meteen op een console kan spelen dan weet ik het wel
En je zou gewend moeten zijn dat de GTA reeks eerst op de PSx komt dus dat is ook geen verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |