Joh, wat zonde! Daar zou ik ook stevig van balen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, eerst even aanzien, Rewimo. Corticosteroiden kunnen ook schade doen en even aanzien geeft geen enkel probleem.
Maar goed, ben toch even op de weegschaal gaan staanEn zal het maar opbiechten. Twee weken eten waar je zin in hebt: 86,4 kg (ik was dus 81,6) Bijna 5 kilo aangekomen!! Dat had zelfs ik absoluut niet gedacht
Ik hoop dat dit confronterend genoeg was. Loop al 10 minuten door het huis hardop op mezelf te mopperen.
Ja, ik zal ook ooit nog eens moeten geloven aan een borstverkleining, maar ik weet wel zeker dat de huisarts me eerst naar de diëtist jaagt voor ik in aanmerking kom voor een operatiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef Muck het volgende:
zo, ik sta er ook tussen.
Ik onderga over een tijdje een borstverkleining, maar de chirurg wil dat ik eers wat afval.
Zelf wil ik ook al een hele tijd afvallen, maar het lukte steeds maar niet. Nu ik een enorme stok achter de deur heb (niet afvallen, geen operatie) gaat het me vast wat beter lukken
Voor elke 5 kilo een kaartjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef Muck het volgende:
zo, ik sta er ook tussen.
Ik onderga over een tijdje een borstverkleining, maar de chirurg wil dat ik eers wat afval.
Zelf wil ik ook al een hele tijd afvallen, maar het lukte steeds maar niet. Nu ik een enorme stok achter de deur heb (niet afvallen, geen operatie) gaat het me vast wat beter lukken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, eerst even aanzien, Rewimo. Corticosteroiden kunnen ook schade doen en even aanzien geeft geen enkel probleem.
Maar goed, ben toch even op de weegschaal gaan staanEn zal het maar opbiechten. Twee weken eten waar je zin in hebt: 86,4 kg (ik was dus 81,6) Bijna 5 kilo aangekomen!! Dat had zelfs ik absoluut niet gedacht
Ik hoop dat dit confronterend genoeg was. Loop al 10 minuten door het huis hardop op mezelf te mopperen.
Zou heel graag willen komen, maar Dennis komt langs en neemt voor het eerst zijn vriendin ook mee. Speciaal voor mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:11 schreef freecell het volgende:
Isa? Kom je vanaaf?
Dan zal ik je alleen komkommer en kruidenthee geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |