abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37753352
Nee, het gaat niet zo best, teigan Gisteren ook uit eten geweest naar het meest middelmatige restaurant ooit. Echt, de kcal niet eens waard. Ik kan wel een pagina vollullen over hoe waardeloos ik het vond, maar mijn gezelschap was lyrisch Ouwelullen etentje, dat dan weer wel (collega 25 jaar in dienst). En ik heb al dagenlang niet op de weegschaal durven staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 mei 2006 @ 09:48:20 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37753610
Dat is een nare blessure, een slijmbeursontsteking, mijn moeder heeft daar nogal eens last van. Oplossing: zo'n gezellige corticosteroïdeninjectie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37753879
Nee hoor, eerst even aanzien, Rewimo. Corticosteroiden kunnen ook schade doen en even aanzien geeft geen enkel probleem.

Maar goed, ben toch even op de weegschaal gaan staan En zal het maar opbiechten. Twee weken eten waar je zin in hebt: 86,4 kg (ik was dus 81,6) Bijna 5 kilo aangekomen!! Dat had zelfs ik absoluut niet gedacht Ik hoop dat dit confronterend genoeg was. Loop al 10 minuten door het huis hardop op mezelf te mopperen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:02:53 #129
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37753939
zo, ik sta er ook tussen.
Ik onderga over een tijdje een borstverkleining, maar de chirurg wil dat ik eers wat afval.
Zelf wil ik ook al een hele tijd afvallen, maar het lukte steeds maar niet. Nu ik een enorme stok achter de deur heb (niet afvallen, geen operatie) gaat het me vast wat beter lukken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 mei 2006 @ 10:11:56 #130
13151 crew  Rewimo
pi_37754121
Ik hoop voor je dat het nu lukt, Muck Welkom en succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 mei 2006 @ 10:12:42 #131
13151 crew  Rewimo
pi_37754142
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, eerst even aanzien, Rewimo. Corticosteroiden kunnen ook schade doen en even aanzien geeft geen enkel probleem.

Maar goed, ben toch even op de weegschaal gaan staan En zal het maar opbiechten. Twee weken eten waar je zin in hebt: 86,4 kg (ik was dus 81,6) Bijna 5 kilo aangekomen!! Dat had zelfs ik absoluut niet gedacht Ik hoop dat dit confronterend genoeg was. Loop al 10 minuten door het huis hardop op mezelf te mopperen.
Joh, wat zonde! Daar zou ik ook stevig van balen...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:26:50 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37754488
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef Muck het volgende:
Ik onderga over een tijdje een borstverkleining, maar de chirurg wil dat ik eers wat afval.
Zelf wil ik ook al een hele tijd afvallen, maar het lukte steeds maar niet. Nu ik een enorme stok achter de deur heb (niet afvallen, geen operatie) gaat het me vast wat beter lukken
Ja, ik zal ook ooit nog eens moeten geloven aan een borstverkleining, maar ik weet wel zeker dat de huisarts me eerst naar de diëtist jaagt voor ik in aanmerking kom voor een operatie Ik had al vrij vroeg een relatief grote cupmaat, maar toen ik last van overgewicht kreeg, groeiden mijn borsten natuurlijk ook. Dus ik moet eerst afwachten hoeveel daar vanaf gaat als ik afval.

@ Isabeau: wat vervelend zeg. Natuurlijk schrik je je dood na zoiets . Ik hoop dat je het er snel weer af krijgt
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:29:10 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_37754544
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef Muck het volgende:
Voor elke 5 kilo een kaartje

Dat moet ook wel als stok werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37754568
Gisteren lekker wezen hardlopen in het bos.
Phoe dat is heel anders lopen dan op de straat

Maar het voelde wel goed. Vanavond naar een concert in een buurtdorp (herwen) komen jannes en jan smit... En vrienden van jan smit.. Hihi zal wel gezellig worden
pi_37754905
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:

Wat heb je op dan? Ik kwam tijdens m'n eetstoornis niet eens zo veel aan. Dus tenzij je echt extreeeeeeeeeeem veel op hebt kan ik me niet voorstellen dat die vijf kilo's allemaal gaan blijven hangen. Misschien is je lichaam gewoon ontregeld van het slechte eten? Als ik bijv. zuivel eet (waar k dus allergisch voor ben), dan is m'n lichaam zo in de war dat ik ook rustig drie kilo zwaarder ben tot wel een week daarna, afhankelijk van hoeveel ik op heb.

Slijmbeursontstekingen zijn irritant. Mijn vader had die bij z'n achillespees en die heeft er toen meerdere gehad. Achteraf bleek pas dat ie er zoveel niet had mogen hebben. Dus toen moest ie maar geopereerd worden en is een deel van slijmbeurs maar weggehaald, nu kan ie dus niet zo ver meer lopen. Niet dat ie datz'n ooit veel deed, dus hij heeft er niet zo heel veel last van.

Ik ben zelf eindelijk weer iets kwijt, sta nu op 81.8. Nog maar 4 ons zwaarder dan voor ik ging sporten. Daar blijf ik nou over mopperen.
Sanity is (not) statistical
pi_37754977
Nou, dat snap ik dus ook niet Maeghan, want ik heb op zich nog wel een beetje opgelet terwijl ik ongezonde dingen at. Ik ben dus niet aan het vreten geslagen.

Maar goed, ik ga er ook vanuit dat het er zo weer af is.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:29:10 #137
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37756188
Is het niet ook een boel vocht dat je vasthoudt met dit warme weer? Vijf kilo is wel heel veel voor 2 weken slecht eten.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:29:11 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_37756189
Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat je vocht aan je lijf hebt plakken in verband met het warme weer?

*denkt aan alle dikke voeten en dergelijke van de hitte*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37756593
Als het maandag alweer minstens 2 kilo lichter is dan was het voor een deel vocht & volle darmen
pi_37756927
Oeh isabeau, dat valt dan wel tegen he...

Ik sluit me wel aan bij wat de anderen zeggen, het is misschien wel grotendeels vocht, dat scheelde bij mij ook eens ruim 2 kilo.

Ennuh, blijf nou wel goed eten hoor, het is echt niet allemaal verloren....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37757232
Isa? Kom je vanaaf?
Dan zal ik je alleen komkommer en kruidenthee geven
pi_37757516
dat is gemeen hoor freecell...

Maarhe, als isa vanavond richting Groningen komt, ze heeft nog een paar boeken voor mij...
*kijkt lief naar Isa*
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37757526
Bij Maarten thuis?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:59:00 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37758471
Zo, ik ben bij de diëtist geweest en gelukkig was ze erg aardig. Ze was tevreden over mijn eetdagboek Moest misschien hier en daar wat meer groente eten en verder moest ik het vooral in meer beweging zoeken. Heb een dik boekwerk meegekregen met allemaal tips, adviezen, tests etc, dus daar ga ik van de week maar eens even in lezen En ze zei inderdaad ook dat ik niet teveel moest willen, omdat dat op de lange termijn niet vol te houden is. Ook had ze het over 'sportief wandelen'. Daar heb ik een boekje van mee gekregen. Dat is misschien wel wat voor mij, iig voor als het weer wat kouder wordt Of nordic walking, maar dat associëer ik met bejaarden Ik heb nu een zeurend spiertje in m'n knieholte Misschien toch maar wat rustiger aan doen. Vandaag rustdag en morgen of zondag maar weer even een rondje stadspark
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:42:37 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37759597
zo ik zal ook eens ff weer posten.. lurk rustig mee de laatste tijd. Mijn gewicht is namelijk al bijna 2 maanden stabiel, ik kom dus niet aan, maar val ook niet echt af... best frustrerend.
dus ik ga maar proberen nog wat meer te sporten. Ben vanmiddag al ff een poos op de crosstrainer geweest.

o ja, even leuk offtopic nieuws:
Ik speel volgend jaar lekker weer een team hoger met volleybal ben geselecteerd voor dat team en denk dat mijn gewichtsverlies daarbij ook wel mee heeft gespeeld, want het volleyballen gaat een stuk makkelijker met die 25 kg minder....

leuke bijkomstigheid, de komende 3 weken train ik dus dubbelop (met mij oude en mijn nieuwe team) en in juni starten we met beachvolleybaltraining....
leuk leuk!
denk dat dat mijn gewicht ook wel ten goede zal komen uiteindelijk.
Ik hou gewoon vol.

ow ja over dat vocht vasthouden, daar heb ik ook last van, mijn enkels en voeten zijn de laatste dagen echt dik.... erg vervelend.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_37759655
Veel blijven drinken Beessie Jen, dat helpt meestal wel..
Mooi dat je weer een team hoger mag, misschien dat het extra trainen net even dat zetje geeft om weer wat verder omlaag te gaan..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:01:44 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37760103
nou ik drink al erg veel... dus denk niet dat dat veel helpt... (drink minimaal 2.5 liter op een dag)...
en ik heb erg veel zin in het extra trainen
lekker gezond
pi_37760176
dan moet het idd wel genoeg zijn..
ik zit nu ook (meestal) op 2,5 liter per dag met dit weer, maar vandaag dus bij lange na nog niet, ik denk dat ik nog geen liter op heb tot nu toe...
Ik moet zo maar even wat gaan halen denk ik...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:11:48 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37760381
ow ik loop regelmatig even naar de kraan en drink dan zo een halve liter op.... en op het werk zorg ik ook altijd dat ik genoeg water bij de hand heb.

nou ik ga aan het werk, heb een late dienst.
pi_37763950
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:11 schreef freecell het volgende:
Isa? Kom je vanaaf?
Dan zal ik je alleen komkommer en kruidenthee geven
Zou heel graag willen komen, maar Dennis komt langs en neemt voor het eerst zijn vriendin ook mee. Speciaal voor mij. Ik kom volgende week wel langs, kan ik woensdag komen? (en ik hou die komkommer tegoed hoor )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')