Prop hem snel naar binnen als je eigenlijk al een aantal weken veel te veel doet dan goed is voor je lichaam en je maag al een beetje van slag isquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om over te geven na een boterham? Ik geef best wel makkelijk over, maar niet na een boterham!
operatie? Heb ik iets gemist? (ik loop nog maar een paar topics mee hè)quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:06 schreef Troel het volgende:
Ow, nog een nadeel van de operatie. Ik lust tegenwoordig kiwi's.
Net mijn derde van vandaag opgegeten. Fijn die fruitschalen hier op mijn werk
Weight Loss Surgery (deel 10)quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
operatie? Heb ik iets gemist? (ik loop nog maar een paar topics mee hè)
Lustte je die vroeger niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:06 schreef Troel het volgende:
Ow, nog een nadeel van de operatie. Ik lust tegenwoordig kiwi's.
Net mijn derde van vandaag opgegeten. Fijn die fruitschalen hier op mijn werk
Bij ons liggen er de hele dag door tomaten, kiwi's, appels, sinaasappels en bananen in de kantine.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lustte je die vroeger niet?Ik wou dat wij werk met fruitschalen hadden, ik zou me ongans eten aan fruit denk ik. Vandaag was er fruitsalade in de kantine
Nee, ik weet ook wel dat dit niet iets voor de langere termijn is. Daar gaat het ook niet om. Nu heb ik er zin in en nu heb ik er tijd voor. Moet ik het maar laten omdat ik het over een par maanden wellicht niet meer doequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:20 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik weeg nog steeds 82,4. Oh joy. Na een maand sporten zit er een cm bij op m'n kuiten en bovenbenen, verder is er nergens iets af of bij volgens mij.
Viking: weet je dat ik gewoon al moe wordt van de manier waarop jij bezig bent met sporten en eten? Niet lullig bedoeld hoor, maar waar maak je je druk om. Stap op die step en beweeg zoals jij het fijn vindt. En voor wat betreft dat hardlopen: geen idee of het waar is, maar waarom zou je je lichaam gaan afmatten voor niks? Mijn ervaring is dat sporten op een lege maag niet werkt voor mij, omdat ik dan op een gegeven moment slap word, m'n spieren doen het gewoon niet meer goed, ik word duizelig en het wordt gewoon zwart voor m'n ogen. Ik denk ook dat het niet zo goed is om 's avonds te sporten en dan zo lang achter elkaar niets te eten omdat je dan dus honger hebt. Als ik met honger in bed stap slaap ik echt niet en slecht slapen is niet bevorderlijk voor je gezondheid, geestelijke gesteldheid en eetpatroon. Ik heb er zo m'n twijfels bij dus. Je kan het proberen en zien of het voor jou werkt, maar ik zelf zou het niet doen.
Je slaat wel erg door, ben ik eens met de anderen hier, en ik vraag me af hoe lang je dit vol denkt te gaan houden. Ga je over drie maanden nog steeds 's avonds en 's ochtends hardlopen en tussendoor nog steppen? Je stept nu al minder trouw. Nu vind je buiten sporten leuk, maar vind je dat ook nog als het hard waait en regent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |