quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!
Valt mee twee uur, de meeste haken na een uurtje al af of je moet een Springsteen hebben in jongere dagen. Die ging net zolang door tot iedereen hem moe begon te worden zonder dat er pauze was. Concerten van 4 1/2 uur waren geen uitzondering![]()
Ik ga het in de gaten houden, want Frank vind ik steengoed kwa zang maar ook zijn teksten. Net als Stef Bos trouwens....
Maja, muziek, daar raak je niet over uitgepraat. Ik tenminste![]()
we gaan naar de 100quote:
Supertramp en Pink Floydquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!
Valt mee twee uur, de meeste haken na een uurtje al af of je moet een Springsteen hebben in jongere dagen. Die ging net zolang door tot iedereen hem moe begon te worden zonder dat er pauze was. Concerten van 4 1/2 uur waren geen uitzondering![]()
Ik ga het in de gaten houden, want Frank vind ik steengoed kwa zang maar ook zijn teksten. Net als Stef Bos trouwens....
Maja, muziek, daar raak je niet over uitgepraat. Ik tenminste![]()
Ook leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef gaai het volgende:
Oh......ik wil ook een keer naar Live........![]()
vrijdag eerst naar Pete Philly & Perquisite![]()
ja, doe maar even rustig bijkomen van de schrikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:53 schreef Gorian het volgende:
Ik schrok me wild, en ga van de schrik de pc uitgooien!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen ballonnen regelen voor het jubileum topic
quote:
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topicquote:
Ik van alles prima zolang ik die dingen niet zelf hoef op te blazen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topic![]()
Dus moeten we dan een meet organiseren waar we dan die ballonnen kunnen ophangen en de foto's ervan in dat jubileum topic kunnen plaatsen
Mag nie??? Van wie niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
ik wil naar graspop... Maar mag nie
There is no spoon.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topic![]()
ik wil ook maar mag ook nie......quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
ik wil naar graspop... Maar mag nie
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Feestje![]()
Waar![]()
Oke, i'm back![]()
A live![]()
But blue![]()
uhm.... rond uitgerekende datum...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag nie??? Van wie niet?
Wanneer is dat trouwens?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Feestje![]()
Waar![]()
Oke, i'm back![]()
A live![]()
But blue![]()
Juist leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm.... rond uitgerekende datum...![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist leuk
Komt het kind swingend ter wereld
Dat vond ik ook, maar daar is niet iedereen het mee eens!
Is me toen trouwens wel overkomen dat ik naar een concert ging en op de terugweg behoorlijke voorweeen kreeg. Twee dagen later kwam ie al.
Als ie er dan nog niet is ( festival is paar dagen ná de uitgerekende datum)
Kan ik dát natuurlijk mooi als argument gebruiken!!
Met als kleine handicap dat het voor mij de eerste was. Die komen doorgaans niet zo rap en dan heb je nog tijd om jezelf naar een wat rustiger bevalplekje te spoedenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:19 schreef vamperotica het volgende:
ook leuk.... Bevalling op een belgisch herriefestival......
Zou dat een levenslange gratis toegang voor het kind opleveren?
Of een levenslange ontzegging van de toegang voor moi....?
quote:
quote:
dat vooral ja!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Levenslange gratis toegang voor jou en de hele familie voor deze geweldig sensationele en bloederige act. Mits je met je frontje naar het publiek toe gaat zitten natuurlijk.
Heel goede beentjes. Moet ook wel met dit weer!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Lloooo Alicey en Barraaatje
Goeie beentjes vandaag?![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vooral ja!!!!![]()
Mogguh allemaal trouwens
Ha ha lijkt me best wel een stunt jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Dus jij vindt dat ze het moet doen?![]()
gefitnessed.. en daarna gewacht op een massagequote:Op woensdag 10 mei 2006 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebbie gedaan dan?
wil ik dat wel weten eigenlijk?
Vroeger noemde we die mensen gewoon een mietjequote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gefitnessed.. en daarna gewacht op een massagemaar die kreeg ik niet
Je zou denken dat met de hoeveelheid die jij in de sportschool doorbrengt je geen spierpijn meer zou oplopen. ik dacht dat dat iets voor beginnelingen was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gefitnessed.. en daarna gewacht op een massagemaar die kreeg ik niet
Als je het goed doet, blijft de spierpijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat met de hoeveelheid die jij in de sportschool doorbrengt je geen spierpijn meer zou oplopen. ik dacht dat dat iets voor beginnelingen was.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vroeger noemde we die mensen gewoon een mietje
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je het goed doet, blijft de spierpijn
of een huilie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vroeger noemde we die mensen gewoon een mietje
watjequote:
quote:
quote:
Klinkt pijnlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zal even mijn afwezigheid van de laatste dagen verklaren.
Na bijna 15 jaar "rolstoel-ervaring" vergeet ik soms nog steeds dat het overstappen van de ene naar de andere stoel niet zomaar even gaat.
Ik ben dus tussen wal en schip gevallen........nou ja.........tussen stoel en stoel dan, en moest daarom een paar daagjes gaan "logeren" in het ziekenhuis.
Ik zit nu weer rechtop, gaat verder goed, ben alleen zelf net zo blauw als mijn naam hier
![]()
Oh dat is niet zo handig.. maar had je wat gebroken dan dat je naar het Zhuis moest gaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Na bijna 15 jaar "rolstoel-ervaring" vergeet ik soms nog steeds dat het overstappen van de ene naar de andere stoel niet zomaar even gaat.
Ik ben dus tussen wal en schip gevallen........nou ja.........tussen stoel en stoel dan, en moest daarom een paar daagjes gaan "logeren" in het ziekenhuis.
Ik zit nu weer rechtop, gaat verder goed, ben alleen zelf net zo blauw als mijn naam hier
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
heb net je boswachterstopic gelezen, moest erg lachen![]()
mm, klinkt pijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag trouwens? Gister ook al
Yep, heel frustrerendquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag trouwens? Gister ook al
Dat geloof ik graag met zoveel rijkdom om je heen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dus ik ben een heel gelukkig mens !!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn kat, Wicca, die boven op mijn buik gaat liggen om me te troosten (was even een probleem toen de ambulance broeders kwamen want ze wilde er niet af)
Dus ik ben een heel gelukkig mens !!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef nokwanda het volgende:
af en toe werkt ie
Waarom niet?quote:
Ik wil nog een tijdje leuk leven en dan zachtjes doodgaan. Niet hard.quote:
ik stel maar 2 eisen aan mijn doodquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil nog een tijdje leuk leven en dan zachtjes doodgaan. Niet hard.
misschien is het wel heel vergelijkbaar met doodgaan, wat je nu zegtquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Bastard het volgende:
Ja maar ik ben ook bang voor de tandarts, en dat doet ook maar heel even pijn... daarna mag ik weer naar huis en ben ik het vergeten
En dat laatste is bij jou hard en spectaculair????quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil gewoon hard en spectaculair dood gaan ofzo
het liefst tijdens het klaarkomen
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Bastard het volgende:
Ja maar ik ben ook bang voor de tandarts, en dat doet ook maar heel even pijn... daarna mag ik weer naar huis en ben ik het vergeten
Ik vond hem eigenlijk ook wel goed zo, klinkt leuker he.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
misschien is het wel heel vergelijkbaar met doodgaan, wat je nu zegt![]()
logisch, dat je dat zo voelt, je hebt nu de verantwoordelijkheid voor een schattig klein mollig meisiequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk ook wel goed zo, klinkt leuker he.
Enige wat ik kut vind aan dood gaan.. wat me nu zo te binnen schiet, gewoon eerlijk... ik zal mijn dochter missen, en het doet pijn de gedachte dat zij dan geen papa meer heeft.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee dank je..... die klooi heeft me een keer zo te grazen genomen dat ik nu na bijna 4 jaar nog bang ben. Is het niet voor de behandeling, dan wel voor de rekening achteraf.
Dus ik hoop dat deze vergelijking niet op gaat.
Dan liever een bevalling. Even klote maar dan ook heel okay.
Zolang er nog grootgebracht moet worden telt dat nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch, dat je dat zo voelt, je hebt nu de verantwoordelijkheid voor een schattig klein mollig meisie![]()
Maar jullie zien elkaar later weer terug, dat is tenminste mijn overtuiging. Dus echt kwijt raken jullie elkaar nooit![]()
Ja maar dat is zon schrale troost voor de achterblijver he...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch, dat je dat zo voelt, je hebt nu de verantwoordelijkheid voor een schattig klein mollig meisie![]()
Maar jullie zien elkaar later weer terug, dat is tenminste mijn overtuiging. Dus echt kwijt raken jullie elkaar nooit![]()
ja, is ook wel zo. Maar toch.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zolang er nog grootgebracht moet worden telt dat niet![]()
jawel, maar toch, ik denk dat het wel iets kan schelen...zo vind ik het nog altijd heel fijn dat ik mijn overleden oma regelmatig bij me in de buurt hebquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat is zon schrale troost voor de achterblijver he...
Ik weet zeker dat we elkaar weer zullen zien hierna, dat wel. En ik mag op zich niet klagen, ik ken haar al heel wat levens.
Dat gevoel heb ik zeker ook bij sommigen in mijn leven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jawel, maar toch, ik denk dat het wel iets kan schelen...zo vind ik het nog altijd heel fijn dat ik mijn overleden oma regelmatig bij me in de buurt hebEn ik weet dat ik haar weer ga zien
![]()
Ja, ken je haar al langer? CoolZo'n gevoel heb ik ook bij sommige mensen in mijn leven.
Ja.. ik schijn in een zielenfamilie te zitten die al heeeel wat levens met elkaar doorbrengt, lekker knusquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jawel, maar toch, ik denk dat het wel iets kan schelen...zo vind ik het nog altijd heel fijn dat ik mijn overleden oma regelmatig bij me in de buurt hebEn ik weet dat ik haar weer ga zien
![]()
Ja, ken je haar al langer? CoolZo'n gevoel heb ik ook bij sommige mensen in mijn leven.
haaiquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:30 schreef displission het volgende:
hoi..ik ben er ook weer even?
dat geldt voor mij ook natuurlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik zeker ook bij sommigen in mijn leven.
Maar weten dat ik ze toch weer zou zien zou op dit ogenblik even geen troost zijjn.
Ik wil ze ook in het hier en nu niet kwijt. Ik moet er niet aan denken dat een van hen of ik het loodje zou leggen.
volgens mij geldt dat voor de meeste mensen welquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik schijn in een zielenfamilie te zitten die al heeeel wat levens met elkaar doorbrengt, lekker knus
Ik snap je welquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat geldt voor mij ook natuurlijk.
Toch merk ik wel dat ik door mijn overtuiging anders in het leven sta dan bv mijn vader, die in niets gelooft. Of mijn oma waar ik het net over had, die was zo bang te sterven omdat zij ook dacht dat het daarna allemaal ophield.
Tuurlijk, als een van mijn dierbaren ineens zou overlijden (afkloppen) dan haal ik ook niet mijn schouders op en zeg 'ach, maakt niet uit, ik zie je toch wel weer'.
Nouja, ik ben misschien niet zo duidelijk over wat ik nou bedoelmaar zelf snap ik het gelukkig heel goed
![]()
quote:
maandag had ik geen tijd (moest toen met mijn mamsie naar Boeijen en Santing), gisteren had hij geen tijd. Dus vanavond komt ie langs en hebben we HET gesprek.quote:Anyway, hoest dumpen van je vriend afgelopen?
Trekt ie een mooi stukje lingerie aan dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:51 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik heb de indruk dat hij me op andere gedachten wil gaan brengenen dat zit er dus echt niet in
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Trekt ie een mooi stukje lingerie aan dan?
Dan wordt het zeker hard en spectaculairquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Trekt ie een mooi stukje lingerie aan dan?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker hard en spectaculair![]()
heej, ik was niet van plan dood te gaan tijdens een orgasme ofzo hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker hard en spectaculair![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heej, ik was niet van plan dood te gaan tijdens een orgasme ofzo hoor![]()
da was Barra![]()
weet ik hoor, ik maakte ook maar een geintjequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee joh, zo bedoelde ik het ook niet
![]()
Ik probeerde me alleen een voorstelling te maken van het gesprek, met hem in lingerie dus![]()
Oh nee.. niet ...quote:
eyy Mirquote:
4 letters....quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eyy Mir
alles goed?
Waarom is OS nooit meer op fokmis hem een beetje!
pffff als je vrouwen en werk van mijn tijdlijst zou halen heb ik 85% vrije tijd!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
Maar goed, het is voor een goed doel.
Morgen afspraken bij hypotheek verstrekkers
K wil een ander huis,
en ik wil het nú.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Haai Mirage![]()
arme OSen dat met dit weer!
Wowwww.... daar wordt hard werk van gemaaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
K wil een ander huis,
en ik wil het nú.
neuhquote:
Dan is mijn wens voor jou dat het morgen weer even heerlijk weer is als vandaag en de afgelopen dagenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
neuh![]()
maar geen zin om te werkenen niet zo druk gelukkig.
Morgen wel vrij![]()
thank joe girliequote:Op woensdag 10 mei 2006 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is mijn wens voor jou dat het morgen weer even heerlijk weer is als vandaag en de afgelopen dagen
Heel veel succesquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thank joe girlie![]()
en jij veel plezier met die show vanavond![]()
ik hoop hier vanavond nog effe te zijn na mijn GESPREK![]()
ga nu naar huis. Iedereen fijne avond![]()
Ik hoop voor jullie dat het lukkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
K wil een ander huis,
en ik wil het nú.
Heel veel plezier vanavondquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wowwww.... daar wordt hard werk van gemaakt![]()
En ik heb net kaartjes geregeld voor de Umoja show van vanavond....gratis...omdat ze blij waren me weer te zien (en ik hen ook)![]()
![]()
![]()
Veel succesquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thank joe girlie![]()
en jij veel plezier met die show vanavond![]()
ik hoop hier vanavond nog effe te zijn na mijn GESPREK![]()
ga nu naar huis. Iedereen fijne avond![]()
Gaat wel lukken. Tis alleen een op en neer gedoe wel.quote:
mmmmmmmmmmmmmm...............om bij weg te smeltenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:30 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een heerrrlijk .. koud... beugelflesje Grolsch in de vriezer liggen
Heb ik reeds gedaan. Net terug. Was al vanaf 6 uur in het theater.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Mirage het volgende:
Geniet ervan nokwanda !!
Moet ik nog even afwachten. Tuurlijk liggen er kansen. maar ik werk ze een voor een af. Als de ene kans niet werkt zoek ik gewoon weer naar een andere. Totdat er een voorbij komt die echt voor mij bestemd is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:24 schreef displission het volgende:
hey nokwanda hoe zit het met werken? liggen er nog kansen voor je op de arbeidsmarkt?
later marietje ps er zit geen afscheidssmilie in het menuutje..dus ik zeg maar weer es..tot de volgende keer!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Nog iets grappigs. Ik zat straks in bad. Opeens hoor ik de kraakmauw van mijn dikke Chippypoes (obese kitty). Komt ze in bad even met me kletsen. Doet ze wel vaker.
Deze keer kwam ze niet alleen kijken maar me ook kopjes en kusjes geven.
Zelfs daarna bleef ze zitten. ik ging verder met het scheren van mijn benen en besteedde verder geen aandacht aan haar. Tot ze vragend miauwde en nieuwsgierig over de rand in het bad keek.
Ze leek echt te vragen: wat ben jij in godsnaam aan het doen?
Daarna begon ze me uit te leggen hoe zij zich waste met een duidelijke demonstratie en geluid om het kracht bij te zetten.
Daarna bleef ze me aankijken.
Ik keek echt opzij van: huh?
Ik moest lachen om mezelf omdat ik een poosje probeerde uit te leggen waarom ik mijn vacht verwijder en waarom dat bij poezen nou juist niet hoeft![]()
Ze liep hoofdschuddend en met een hmmpp geluidje de badkamer weer uit
Yep. Vandaag begonnen met de umqomboti.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:34 schreef vamperotica het volgende:
Zo..... 10 mei is bijna voorbij
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep. Vandaag begonnen met de umqomboti.
Had geen kookpot maar zal het gewoon op mijn gasstel koken als het een beetje gefermenteerd is.
Als het goed is is het met deze warmte wel klaar op de 13de. De sterfdag van mijn zusje Thozama.
hmmquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Pfff... Wat is dat toch deze maand...
vandaag is het 16 jaar geleden van mn moeder.
En de 18e 3 jaar van mn vader...
Ja... Eerste keer dat alle seizoenen voorbij zijn gegaan.... voelt idd anders als alle volgende jarenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmcommemmoration month it seems
Nou ja... een jaar is traditioneel gezien wel een mijlpaal die ik ga "vieren" zeg maar
alweer 3??? ik ben een jaartje blijven steken ergens geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Pfff... Wat is dat toch deze maand...
vandaag is het 16 jaar geleden van mn moeder.
En de 18e 3 jaar van mn vader...
Ik haal geboorte en sterfdata nog al een s door elkaar... Dat weet je toch?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alweer 3??? ik ben een jaartje blijven steken ergens geloof ik![]()
hi hi ik neem aan dat jij dat beter weet hoor, maar ik was ook in de veronderstelling dat miniman 3 jaar wordtquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik haal geboorte en sterfdata nog al een s door elkaar... Dat weet je toch?!![]()
![]()
volgens mijn berekening zou miniman toch 4 worden dit jaar? Dan klopt alles weer....
Tja.... Er zijn meer mensen die naast hun stoel gaan zitten.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:39 schreef draculettetje het volgende:
ow en liilth sorry voor de late reactie.....![]()
Maar wat een schrik zal dat voor jullie zijn geweest! en voor ons natuurlijk ook
En wat een lieve mensen heb je om je heen!
Hoop dat het je niet al te veel tegenslag voor de rest opleverd en je er snel boven komt!
![]()
En terechtquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:12 schreef nokwanda het volgende:
Zo is er ook een knalrozesokkenperiode geweest
En ik loop (rij) ook nog eens naast mijn schoenenquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tja.... Er zijn meer mensen die naast hun stoel gaan zitten.....![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
En terecht
Ik draag standaard 2 kleuren sokken..
Lilith komt uit een kabbalistisch Joods geschrift uit de 13 de eeuw, namelijk Het Boek der Schittering en betekend in het kort Eerste Vrouw.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
Moge Wicca
Waar staat Lilith eigenlijk voor?
En gelijk heeft hijquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij moet gewoon altijd iets raar doen. Een detail dat gewoon echt totaal niet bij de rest past.
Ergens volkomen schijt aan hebben en dat uitdragen.
Dwangmatig afwijken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij moet gewoon altijd iets raar doen. Een detail dat gewoon echt totaal niet bij de rest past.
Ergens volkomen schijt aan hebben en dat uitdragen.
quote:
Hmmm.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ook goeiemorgen
Zal zoiets zijn ja. Hij trekt er ook een bepaald gezicht bij van ontdeugende onverschilligheid met een humoristisch trekje. So what met een vette knipoog
Ik hou van korte, beknopte versiesquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Lilith komt uit een kabbalistisch Joods geschrift uit de 13 de eeuw, namelijk Het Boek der Schittering en betekend in het kort Eerste Vrouw.
Nu ben ik het eerste kind uit het huwelijk van mijn ouders, dus ook de eerste vrouw.
Het eerste kleinkind, dus ook eerste vrouw, aan beide kanten.
Vandaar dus.
en daarbij zei mijn vader ook altijd dat ik die naam eer aan doe; wild, ontembaar, onwrikbaar, zelfstandig, aards, maar ook; wraaklustig en vooral duister
idd interessant. Dat duistere aspect hebben we hier nog niet mogen proevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
en daarbij zei mijn vader ook altijd dat ik die naam eer aan doe; wild, ontembaar, onwrikbaar, zelfstandig, aards, maar ook; wraaklustig en vooral duister
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:48 schreef Gorian het volgende:
Daar is het nooit te laat voor!
Wil je niet gewoon een tiener?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:48 schreef Gorian het volgende:
Daar is het nooit te laat voor!
Wil je niet gewoon een tiener?
Hey you.... hoest gegaan gister?quote:
ik heb een tienerquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil een 2e jeugd![]()
Tieners vrijen steeds vaker oraal en anaal
http://www.hln.be/hlns/ca(...)t.bron=categorieArt5
quote:
TELL ME IT'S NOT TRUE !quote:
haai!quote:
Is taart gepast bij deze gelegenheid?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai!
Nou, ik ben er toch naar van hoor. Hij snapte het allemaal maar was er heel verdrietig van. Ik vind het echt vreselijk om iemand pijn te moeten doen.
Maar goed. Het is dus 'officieel' over nu.
Sterven op het veld van eer ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef nokwanda het volgende:
Nou heb ik wel eens gehoord dat doodgaan gepaard gaat met klaarkomen
its not true.....quote:
nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is taart gepast bij deze gelegenheid?
sterkte schatquote:
Thx maar slapen doe ik al genoegquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
its not true.....
kan je nu weer beter slapen
zaterdag ben ik vrijquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Thx maar slapen doe ik al genoeg
Wat een weertje hier zeg ...
En zaterdag wordt het strontweer en is het net 1e communie van mijn oudste![]()
Nog voor het officieel begonquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai!
Nou, ik ben er toch naar van hoor. Hij snapte het allemaal maar was er heel verdrietig van. Ik vind het echt vreselijk om iemand pijn te moeten doen.
Maar goed. Het is dus 'officieel' over nu.
Emotionele spanningen zijn nooit om te lachenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog te vroeg om grapjes over te maken dus
Communie doen is sowiezo om te huilenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Thx maar slapen doe ik al genoeg
Wat een weertje hier zeg ...
En zaterdag wordt het strontweer en is het net 1e communie van mijn oudste![]()
En zondag gaan we schieten !quote:
op die momenten zelf niet nee. Maar soms, als iemand me een spiegel voorhoudt moet ik toch erg lachenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Emotionele spanningen zijn nooit om te lachen![]()
idd ... als het aan mij had gelegen had ie nooit met de kerk in contact moeten komen.quote:
Kwestie van benadering.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Emotionele spanningen zijn nooit om te lachen![]()
Dat is zelfspot my dearquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
op die momenten zelf niet nee. Maar soms, als iemand me een spiegel voorhoudt moet ik toch erg lachen
Was geen verwijt naar jou toe hoor .quote:
Ja daarom, dat maakt het minder beladen.. maar geef het anders een paar dagen de tijd..quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Was geen verwijt naar jou toe hoor .
Soms is het idd beter om miserie af te leiden met humor.
puddingbuks?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zondag gaan we schieten !
jaja met de geweertjes ja![]()
is verboden in NLquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
puddingbuks?![]()
![]()
![]()
![]()
wil van de zomer een glock 22 softair gaan halen![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog te vroeg om grapjes over te maken dus
Wat een hartverwarmende ingesteldheid ... is zeldzaam tegenwoordigquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik vind het ook zo kut voor hem.
nou...toch wel een beetje hoor, ook al heb ik jullie niet van alle details op de hoogte gesteldquote:
Tis ook klote om iemand pijn te doen. Maar als je , hoe lief hij ook is, niet voor je ziet dat je met hem oud kan worden..... dan heeft het geen enkele zin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
ben er een beetje mies van, maar gaat wel weer over hoor. Maar ik vind het ook zo kut voor hem.
Je had toch alleen met hem gezoend??????????????????????????????????quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou...toch wel een beetje hoor, ook al heb ik jullie niet van alle details op de hoogte gesteld
En dat neem ik mezelf toch een beetje kwalijk, misschien had ik beter kunnen wachten tot ik er echt helemaal zeker van was. Maarja, ik dacht dat het wel een kans van slagen had in het begin en was echt gecharmeerd.
women never tell what they meanquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Je had toch alleen met hem gezoend??????????????????????????????????
Da's stom. Even vooropgesteld dat niemand verplicht is alles te vertellen natuurlijk.quote:
mag ik er ook 1quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef gaai het volgende:
Even een snel *kusjeknufje* droppen voor Marietje![]()
Gij hebt toch een tienerquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mag ik er ook 1
nu nog een MILFquote:
Is ook zo. En ja, ik ben er zeker van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis ook klote om iemand pijn te doen. Maar als je , hoe lief hij ook is, niet voor je ziet dat je met hem oud kan worden..... dan heeft het geen enkele zin.
Zelfs de meest miserabele persoon kan een goeie partner zijn zolang je je kunt voorstellen dat je er oud mee kunt worden. Dat er een "understanding" is. Dat je alles kunt zeggen zonder afgewezen te worden en omgekeerd.
Je lijkt echt zeker van je zaak zodat je niet ooit het gevoel zult hebben: heb ik er goed aan gedaan. What if?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef gaai het volgende:
Even een snel *kusjeknufje* droppen voor Marietje![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je had toch alleen met hem gezoend??????????????????????????????????
Er is geen onwaarheid over mijn lippen gekomenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's stom. Even vooropgesteld dat niemand verplicht is alles te vertellen natuurlijk.
Dit is een voorbeeld van het spreekwoord: spreken is zilver en zwijgen is goud
maw.... je kunt beter niets zeggen dan onwaarheden![]()
![]()
![]()
jaaaa, en iedereen was lief voor elkaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef vamperotica het volgende:
Kusjes en knufjes voor iedereeeeen
Ja, ik realiseer me nu ook dat ik een béétje zuinigjes was.....dus ik doe met vampje mee!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef vamperotica het volgende:
Kusjes en knufjes voor iedereeeeen
Let's make a dealquote:
Daar laat ik de jeugd wel op antwoordenquote:
Je leert hier allemaal dingen die je eigenlijk niet wil weten.. cameltoe's, milf's, etcquote:
OMG cameltoes......quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leert hier allemaal dingen die je eigenlijk niet wil weten.. cameltoe's, milf's, etc
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leert hier allemaal dingen die je eigenlijk niet wil weten.. cameltoe's, milf's, etc
Oei nu voel ik me plots oud ....quote:
ah.....maar natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Mother I'd Like to Fuck
en wat is een kameleteen nu ?
Jeetje, je bent slechts 10 jaar ouder dan mij, ... fok houdt je jong hoorquote:
Mother I'd Like to Fuckquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar laat ik de jeugd wel op antwoorden
hint : M=mothers
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Er is geen onwaarheid over mijn lippen gekomenIk heb het alleen een beetje vaag gehouden, niks ontkend en niks bevestigd. Ook al kent hij Fok niet, ik vind het niet zo gepast om daar teveel over te zeggen op een internetforum.
echt wel!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
kamelentenen moeten gewoon niet scheren
quote:
kamelentenen hebben haarquote:
Schenk er voor mij ook maar een in want ik heb het idee dat ik me vandaag beter kan gaan bezattenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ga ik een flesje rose open trekken, ik heb natuurlijk wel een vrije dag vandaag![]()
En al een verbrand decolleteeEn krijg ook weer sproetjes op mijn neus zag ik net
![]()
gelijkgestemde geesten zijn we af en toequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schenk er voor mij ook maar een in want ik heb het idee dat ik me vandaag beter kan gaan bezatten
Ik verheug me inderdaad nu alweer op dat heerlijke beugelflesje als ik thuis komquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schenk er voor mij ook maar een in want ik heb het idee dat ik me vandaag beter kan gaan bezatten
ow, maar ik rook ook graag een lekker wietje hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stelletje alcoholisten!
*Barra gaat zo weer lekker aan de fanta*
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow, maar ik rook ook graag een lekker wietje hoor![]()
And that's a bad thing??!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
Ik rol me wel wat troost als ik thuiskom ...
Tzal nodig zijn want de MILF is over haar toeren ... we hadden frietmobiel gereserveerd voor de zaterdag en nu is die firma ineens totaal onbereikbaar geworden.
Wordt leuk ... ganse dag regen + geen eten in huis
It's gonna be a hard night
Mja als ze nu al over haar toeren aan de telefoon hing ... wat zal het dan zijn als ik thuiskom ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef gaai het volgende:
And that's a bad thing??!
(of begrijp ik het weer verkeerd....?)
Tja....op een gegeven moment laat je die periode achter je......quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En sexen duurt nooit een ganse nacht hoor![]()
Damn ik dacht dat ik die periode nog tegoed hadquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef gaai het volgende:
Tja....op een gegeven moment laat je die periode achter je......![]()
en ik zuip me ook regelmatig de tering hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow, maar ik rook ook graag een lekker wietje hoor![]()
Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef Bastard het volgende:
Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.. maar ik heb wel een vreemde trek in ijsquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef gaai het volgende:
![]()
't is afschuwelijk wat dit weer met m'n hormonen doet
Wat onschuldig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt.. maar ik heb wel een vreemde trek in ijs
Ik heb sinds gister al twee bekers Häagen-Dazs ( of hoe je dat ook maar spelt....boeiend.....'t is gewoon lekker ) op......quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt.. maar ik heb wel een vreemde trek in ijs
Dat is niet het weer maar de aanstaande volle maanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef gaai het volgende:
![]()
ik wil ook wel ijsblokjes in hartjesvorm maar dan mogen ze idd geen krak zeggen.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:34 schreef nokwanda het volgende:
Oww...jeeezzz.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ijsblokjes in de vorm van hartjes.
Nou mik ik er net een paar in een glas water... zeggen ze: "krak"
Hoop dat dat niet al te symbolisch is
uh uhquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef gaai het volgende:
![]()
maar met 32 graden kon jij toch niet werken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uh uh![]()
i know what your talking about!
![]()
al die rokjes en topjes en borstje en billen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze doen het erom!
That doesn't really tickle mý fancy.......maar ik begrijp je punt.....ik zie steeds heren met welgevormde torso's die je nu dus, voor de verandering, weer een keer echt kan zien.......*jeuj*quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uh uh![]()
i know what your talking about!
![]()
al die rokjes en topjes en borstje en billen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze doen het erom!
zakelijk niet..... prive daarintegenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar met 32 graden kon jij toch niet werken?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef vamperotica het volgende:
Dus.... voor de centen wil ie nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |