quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!
Valt mee twee uur, de meeste haken na een uurtje al af of je moet een Springsteen hebben in jongere dagen. Die ging net zolang door tot iedereen hem moe begon te worden zonder dat er pauze was. Concerten van 4 1/2 uur waren geen uitzondering![]()
Ik ga het in de gaten houden, want Frank vind ik steengoed kwa zang maar ook zijn teksten. Net als Stef Bos trouwens....
Maja, muziek, daar raak je niet over uitgepraat. Ik tenminste![]()
we gaan naar de 100quote:
Supertramp en Pink Floydquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!
Valt mee twee uur, de meeste haken na een uurtje al af of je moet een Springsteen hebben in jongere dagen. Die ging net zolang door tot iedereen hem moe begon te worden zonder dat er pauze was. Concerten van 4 1/2 uur waren geen uitzondering![]()
Ik ga het in de gaten houden, want Frank vind ik steengoed kwa zang maar ook zijn teksten. Net als Stef Bos trouwens....
Maja, muziek, daar raak je niet over uitgepraat. Ik tenminste![]()
Ook leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef gaai het volgende:
Oh......ik wil ook een keer naar Live........![]()
vrijdag eerst naar Pete Philly & Perquisite![]()
ja, doe maar even rustig bijkomen van de schrikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:53 schreef Gorian het volgende:
Ik schrok me wild, en ga van de schrik de pc uitgooien!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen ballonnen regelen voor het jubileum topic
quote:
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topicquote:
Ik van alles prima zolang ik die dingen niet zelf hoef op te blazen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topic![]()
Dus moeten we dan een meet organiseren waar we dan die ballonnen kunnen ophangen en de foto's ervan in dat jubileum topic kunnen plaatsen
Mag nie??? Van wie niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
ik wil naar graspop... Maar mag nie
There is no spoon.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het zijn echte "balonnen"en een virtueel topic![]()
ik wil ook maar mag ook nie......quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
ik wil naar graspop... Maar mag nie
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Feestje![]()
Waar![]()
Oke, i'm back![]()
A live![]()
But blue![]()
uhm.... rond uitgerekende datum...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag nie??? Van wie niet?
Wanneer is dat trouwens?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Feestje![]()
Waar![]()
Oke, i'm back![]()
A live![]()
But blue![]()
Juist leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm.... rond uitgerekende datum...![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist leuk
Komt het kind swingend ter wereld
Dat vond ik ook, maar daar is niet iedereen het mee eens!
Is me toen trouwens wel overkomen dat ik naar een concert ging en op de terugweg behoorlijke voorweeen kreeg. Twee dagen later kwam ie al.
Als ie er dan nog niet is ( festival is paar dagen ná de uitgerekende datum)
Kan ik dát natuurlijk mooi als argument gebruiken!!
Met als kleine handicap dat het voor mij de eerste was. Die komen doorgaans niet zo rap en dan heb je nog tijd om jezelf naar een wat rustiger bevalplekje te spoedenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:19 schreef vamperotica het volgende:
ook leuk.... Bevalling op een belgisch herriefestival......
Zou dat een levenslange gratis toegang voor het kind opleveren?
Of een levenslange ontzegging van de toegang voor moi....?
quote:
quote:
dat vooral ja!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Levenslange gratis toegang voor jou en de hele familie voor deze geweldig sensationele en bloederige act. Mits je met je frontje naar het publiek toe gaat zitten natuurlijk.
Heel goede beentjes. Moet ook wel met dit weer!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Lloooo Alicey en Barraaatje
Goeie beentjes vandaag?![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vooral ja!!!!![]()
Mogguh allemaal trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |