Gewoon off the roadje kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WheheheAls er maar fatsoenlijk asfalt is.
ik heb ergerequote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
NOBODY CARES!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de ... hoop geblaat
het zijn niet de beugels die niet cool zijn.........;)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
Wou net zeggen, leuke copi/pastequote:
Ik hou niet zo van modderquote:
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:18 schreef koffiekoekje het volgende:
wat een hel
he, hebbie nieuwe spiegels?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
Je bedoeld carbonLOOKquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jep, zelfde als die van jou maar dan carbon.
... een Bandit 1200, 'nuff saidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
Nee, carbonstickers.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ooit, half jaar terug dacht ik, halfjes dan.
![]()
kom een beetje binnen vallen zonder kloppen.![]()
Bij deze dan
Ik ben koffiekoekje (op Fok dan, was geen idee van de oudjes)
Sinds 3 november 2005 ben ik voorzien van een extra stempel op het roze papiertjeen ook zoekend naar een leuk apparaat wat bij mijn sleutelhangertje past. Ik moet het nu nog doen met het lenen van de motor van de ouwe of m'n bro. Werkt niet echt altijd
En met pak en helm in de auto zitten geeft ook niet het juiste gevoel
.
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
en uhh... verder... Hoi
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.quote:
Ziet er zeker niet verkeerd uit. * in favo's zetquote:
Qua motorblok zit je goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
Als dat kon, dan had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |