Krijg op AMG 7 hits op die bandnaam. Hebben jullie dat zelf ook door dat de bandnaam lang niet zo uniek is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:18 schreef dazzled het volgende:
Aangezien we ook gezien worden als Britpop on speed volgens kranten leek het me wel leuk om hier een linkje te posten:
http://myspace.com/thegirlsnl
http://www.the-girls.nl
Op myspace site kun je direct muziek beluisteren
we prefer the term 'leaf people'quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:10 schreef Z het volgende:
You fucking Tree huggers!
Jah dat hebben we allang door, maar de nederlandse media denkt daar anders over.. mooi zo laten jahquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Krijg op AMG 7 hits op die bandnaam. Hebben jullie dat zelf ook door dat de bandnaam lang niet zo uniek is?
FF vanmiddag voor de eerste keer beluisterd, kan er dus nog niet over oordelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden de mannen hier het kopje bittere thee van Matt & Eleanor?
Overigens is die plaat van Mercelis echt akelig sterk. www.mercelis.net
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit iets van heb gehoord. Ga het eens beluisteren!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Jazeker. Deed mee aan dezelfde Rock Rally als dEUS, maakte een mooie plaat in 1996 en daarna nooit meer wat van de man gehoord. Nu ineens weer terug. Een sombere man, bij vlagen.
Net bij Martijn langs geweest, heb een mooi stapeltje CDs weten te scoren, plus nog wat Pavementvinyl. Goede kerel, kreeg er meteen nog een promo bij van Volcano, I'm Still Excited!!.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Overigens, Martijn van Thinksmall zet een groot deel van z'n collectie te koop!
Aardig. Vele malen beter dan dat luisterboek, maar ze kunnen natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden de mannen hier het kopje bittere thee van Matt & Eleanor?
En die plaat met oma was al zo goed, kan je nagaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aardig. Vele malen beter dan dat luisterboek, maar ze kunnen natuurlijk veel beter.
Maar mag de voeten nog niet kussen van EP, en in mindere mate BBB.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
En die plaat met oma was al zo goed, kan je nagaan.
Zeker weer naar The OC gekekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:12 schreef tonks het volgende:
Imogen heap - Hallelujah. Wat een mooie cover
En het is nog wel zulke blije muziek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:04 schreef Z het volgende:
Ik heb ze in de Paradiso gezien, was leuk. Ze keken er alleen een beetje te serieus bij wat mij betreft.
Cool, dank!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef Z het volgende:
De bassist is weg bij Deerhoof, en als troost hebben ze een gratis EP-tje op de site staan, met wat covers en live-spul, vooral dat live-spul is erg leuk.
http://deerhoof.killrockstars.com/EP.mp3
Ik was daar... was wel tof, kwam live toch wel iets 'ruiger' over dan op cd, maar me toch erg vermaakt... Maar was toch vooral verrast door het voorprogramma 'Tilly and the Wall'..quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is er hier nog iemand naar Architecture in Helsinki geweest op 12 mei in de EKKO ? Ik moest ergens anders heen anders was ik ook gegaan. Maar, was het wat ?
Ik ook trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:42 schreef Z het volgende:
Tilly and The Wall vond ik ook leuker (waren ook in de Paradiso).
Tof!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef bigshadow het volgende:
Als deerhoof-toefje op de koffie, een My bloody valentine cover!
Hier dus
Afscheidsplaat toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef peaceman het volgende:
Gister de nieuwe Grandaddy geluisterd, puike plaat hoor
Klopt. Wel een fraaie!quote:
Sumday bevat echt pareltjes, als je maar de moeite doet om verder te luisteren dan de eerste zeven nummers. This warming sun bijvoorbeeld. Maar ik ben het met Z eens, de nieuwe is maar een doorslagjje. Maar dat betekent niet dat ik niet geïnteresseerd ben in de komende projecten van Lytle.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Is elke Grandaddy plaat niet overbodig, op een paar leuke nummers na?
Live is het nog saaier overigens.
Ik zal ze niet missen.
Wat een 'mallerds' af en toe toch daar bij PF. Maar goed, Phoenix, 'in touch met hun feminine side', en een leuke plaat.quote:Maybe it's the French heritage, or their collaborations with new-age dabblers Air, but Phoenix has proven itself a band in touch enough with its feminine side to embrace the dulcet tones and oxymoronic world of soft rock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |