ja en ze is nog een beeb ookquote:Op zondag 4 juni 2006 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:. Lily Allen.
.
Het blijft kauwgom, maar wat zou de wereld zwaar en somber zijn als we alleen maar naar Sigur Ros, Tool en andere verantwoorde serieuze muziek mochten luisteren.
Hoe was Elf Power eigenlijk?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Grobbel het volgende:
Lily Allen maakt best aardige muziek, maar af en toe klinkt het allemaal wel erg fout. Bij het refrein van Alfie krijg ik zelfs een vieze BZN(!)-smaak* in mijn mond.
* paling, dus.
Heb eigenlijk alleen de laatste paar nummers meegemaakt - er waren wat vrienden meegegaan die we al een tijdje niet meer hadden gezien, dus we hebben nog een tijdje onderin de lounge gezeten om bij te praten.quote:
Bizar, inderdaad. Ik heb La Pump al een tijdje in m'n playlist staan, maar je zou toch echt niet zeggen dat het hier om twee piepjonge meisjes gaat. Het is dat jij iets over hun leeftijd had opgemerkt, anders had ik het niet eens doorgehad.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef Mr-Malarini het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Smoosh echt geweldig. Kan niet geloven dat ze nog zo jong zijn.
Kijk eens in de OP zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat me wel leuk leek om eens te weten is welke muziekblogs en sites jullie lezen. Ik lees zelf vrij trouw Stereogum en Pitchfork. Verder google ik nog weleens naar willekeurige dingen die me interesseren en lees dan de blogs waar ik op zo'n moment terecht kom. Niet veel vasts. En jullie ? Zijn er nog aanraders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |