Het is dus nog niet gevult verderquote:16:00 - 16:30 K-do ruil verzorgt door Bar-Le-Duc
18:30 - 19:00 Paultjuhhh en Dribbel_ show
19:00 - 21:00 BBQ verzorgt door Silven
6:07 Mogelijkheid voor verzamelaars om lichaamdelen mee te nemen van de overledenen
Datum en tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
Locatiequote:
Ik vond de jaarbeurs minder geschiktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Al nagedacht over de lokatie?
Treinen zijn uitgesloten van deelname om zekere trauma's bij NS(copyright)passagiers te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Rijdt er wel een trein onder dat balkon?
Het is het balkon van de treinquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Rijdt er wel een trein onder dat balkon?
Dat duurt nog veelste lang mên!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef master_X het volgende:
dan leg ik nog lekker te slapen![]()
12-12-12 12:12 geen beter tijd ? dan zijn er meer mensen wakker![]()
Militaire kazerne in oirschot, klimtoren van 50m als ik het goed heb, in het bos!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik vond de jaarbeurs minder geschikt. Ik dacht erder ergens een hoge toren in de natuur enzo
Maar wel redelijk dicht bij de de bewoonde werled
![]()
dat ene hoge toren in rotterdam. hoe heet die nou ook alweerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik vond de jaarbeurs minder geschikt. Ik dacht erder ergens een hoge toren in de natuur enzo
Maar wel redelijk dicht bij de de bewoonde werled
![]()
Ow scheit daar komen we niet binnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Militaire kazerne in oirschot, klimtoren van 50m als ik het goed heb, in het bos!![]()
Zoals in de OP staat hebben we dag programma op 5 juni en feesten we de hele nacht door, dus slapen is er niet bij. Je kan dus gewoon komen. Zal ik je vast op de lijst zetten??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef master_X het volgende:
dan leg ik nog lekker te slapen![]()
12-12-12 12:12 geen beter tijd ? dan zijn er meer mensen wakker![]()
Maatjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik help wel als er mensen zijn die zich halverwege bedenken.
Ja we kunnen allemaal een k-do meenemen en dan met elkaar ruilenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik verwacht dus wel allemaal een cadeautje van jullie tijdens de meet op 5 juni he
Ik ben jarig op 5 Juniquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik verwacht dus wel allemaal een cadeautje van jullie tijdens de meet op 5 juni he
Sieg marcquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben jarig op 5 Juni![]()
![]()
Denn bekomme ich 22, jawohl! Heil!
heb je nou mijn geboortedatum ingepikt of is het gewoon toeval?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben jarig op 5 Juni![]()
![]()
Denn bekomme ich 22, jawohl! Heil!
Ik heb al gezegd dat verzamelaars een aandenken kunnen afknippen/snijden/scheuren/bijten, gelieve na constatering van overlijden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Toevalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb je nou mijn geboortedatum ingepikt of is het gewoon toeval?
geen idee. ik heb geen flauw idee hoe laat ik geboren ben, maar ik weet wel hoe laat ik ga stervenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toeval
Ik ben om 10:13 geboren, wie is er dan ouder?
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
"It's a good day, to die.."
Naja bijna dan
Overigens is dit mijn 8000e post
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regen
Mênquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regen
Bedankt Snakey!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Daar het eerste deel al aardig SC werd willen we dit graag als laatste topic houden. Onder voorbehoud dat deze niet ten onder gaat aan SC, anders zal het eerder dicht moeten.
Dus doe je best, jullie hebben nog 1 deel om 'definitieve' () afspraken te maken.
Ik hoor trouwens net van mijn vriendin dat ze het geen goed idee vind dat ik naar deze meet ga...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt Snakey!
Moge gij rusten in vrede
ik hoop het wel. ik hoop echt op super mooi weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên
Het is nu al mooi weer!
Moet je nagaan hoe het dan is! Ik heb mooi gelopen met m'n Sjeck de Bouwert tas vandaag
nou je zal wel moetenquote:
Jij hebt toch geen leven meer!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens net van mijn vriendin dat ze het geen goed idee vind dat ik naar deze meet ga...
Ik trek me dan ook terug!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen leven meer!
Je bent net uit een oldbie topic gegooid
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Iemand die nog iets speciaals wil doen voordat het sterft, er is nog plek in de planning![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.![]()
nou ik moet nog wel mijn testament in orde maken en natuurlijk afscheid nemen van mijn vrienden en familie leden. ook zou ik dat lekkerding een paar beurten willen gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Iemand die nog iets speciaals wil doen voordat het sterft, er is nog plek in de planning![]()
Ze kosten wel een aardige duit voor een avond niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.![]()
Whehehe, een kratje bier p.p. das toch niet zo veelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze kosten wel een aardige duit voor een avond niet?
We sturen ze een uitnodiging dat er gratis bier ende frituur isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Na show uitbetalen uiteraard.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar zelfmoordattributen ten geschenke gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja we kunnen allemaal een k-do meenemen en dan met elkaar ruilen.
er was geen vorige keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:31 schreef Lathund het volgende:
Komen er eigenlijk nog mensen die de vorige keer ook mee zijn geweest?
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helderquote:
mooi, hoe meer zielen hoe meer doodquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doe mee.
Dan zit net pinkpop erop en ben ik dronken genoeg
Uhhu ja, de lemelerberg nou goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Dafar het volgende:
[..]
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helder![]()
Maargoed.. een mogelijke lokatie -> het limburgse hooggebergte!![]()
Domquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Staphorst?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Ow ja daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?
Je bent nooit in Staphorst geweest hè?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
6 Juni is niet op zondag. Maar ik dacht meer iets aan een echt klein dorp
![]()
Duidelijkquote:
helaas welquote:
nee ik woon in een ander incest dorp Epequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gij woonde dan ook in de buurt
Ken je Dion?
Rouveen it isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Duidelijk
Maar anders dan doen we vanuit Staphorst 2 stappen naar Rouveen.. Dat is helemaaaaaal niets
Ik zag het daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik woon in een ander incest dorp Epe![]()
Dus je komtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
Stumperts, zelfmoord is voor n00bs...
Toch niet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
Stumperts, zelfmoord is voor n00bs...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet!
Zelfmoordn00bs kunt u herkennen aan het veelvuldig missnijden!
Zie ook 'Gothics'
Is Offsprngr al geweest?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Dafar het volgende:
[..]
![]()
Voor wie gaat dit de 2e zelfmoordpoging worden?? n00b..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet door gaat zetten!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Bange-Frans het volgende:
ik kom ook...
dan valt ie nog wel onder het deeltje moord....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet door gaat zetten!
Weet niet waarom..
quote:Herman Finkers
OMG! Zelfmoord... dat is wel het laatste wat ik zou doen.
Goed idee krijgen we zo'n vage mysterieuse meet met die gothics van TRU, dan kan nog gezellig wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
ik weet een mooie lokatie.. het Solse Gat.. dan kunnen de TRU-ers daarna met jullie geesten communiceren
misschien kan hij vanaf de andere kant nog wat extra tips geven, hij heeft ervaring zat tenslottequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
*live* *live* *live* zelfs. Svp.
De ultieme plaats!quote:
quote:Artikel 18 van de Wet op de lijkbezorging laat er geen twijfel over bestaan: overledenen hebben recht op een uitvaart die past bij hun persoonlijke opvattingen en de manier waarop ze hebben geleefd.
Boeiend merken we niks meer van. ! einsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:46 schreef switchboy het volgende:
Dan beïndig je ook het leven van andere personen hier. Dat is moord!
je bent bij deze ingeschrevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik ook mensen nomineren voor deelname?
Ik denk dat ID-tweak ook wel intresse heeft om hieraan deel te nemen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik ook mensen nomineren voor deelname?
Een kratje bier pp was genoeg hoorde ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
oh!?!
ik ga een show doen met dribbel
leuk
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een kratje bier pp was genoeg hoorde ik?
Betaling na afloop?
Ik denk dat we een beetje vaart moeten maken, dadelijk word het hiernamaals onbetaalbaarquote:Graf opnieuw fors duurder
APELDOORN - Een graf op een gemeentelijke begraafplaats is dit jaar weer fors duurder geworden. Gemiddeld stegen de kosten die de gemeenten voor een graf in rekening brengen, met 7 procent. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Monuta Uitvaartzorg onder 396 gemeenten.
In twee jaar tijd zijn de grafkosten gemiddeld 23 procent omhooggegaan. Dat betekent niet dat mensen zich vaker laten cremeren of kiezen voor een algemeen graf, dat aanzienlijk goedkoper is.
Naarden
De duurste begraafplaats ligt in Naarden, waar een graf 5818 euro kost. In Ameland is een graf het goedkoopst met 400 euro. Gemiddeld kost een graf dit jaar 1784 euro.
Het onderzoek gaat uit van de totale grafkosten. Die houden het recht in op een eigen graf voor twintig jaar, de kosten van het begraven en overige kosten, zoals monumentenvergunning. Kosten van onderhoud vallen er buiten.
Stijging
De afgelopen jaren hebben Kamerleden meermalen vragen gesteld over de stijging van de gemeentelijke grafkosten. Ouderenbonden en consumentenorganisaties dringen al sinds de stijging is ingezet, aan op maatregelen. Het vaststellen van de gemeentelijke grafkosten valt echter onder de verantwoordelijkheid van de gemeente.
Monuta heeft ook onderzocht of mensen uitwijken naar cremeren of een algemeen graf uit financiële overwegingen. Dat lijkt niet het geval: slechts een tiende van de mensen die een voorkeur hebben voor begraven, meldt te overwegen zich te laten cremeren als de kosten nog verder stijgen. Cremeren kost gemiddeld 829 euro.
Nog eens 13 procent overweegt een algemeen graf in plaats van een privégraf voor twintig jaar. In een algemeen graf liggen drie mensen en het kan na tien jaar geruimd worden. Maar het is dan ook gemiddeld 1000 euro per persoon goedkoper.
Bron: www.nu.nl
We hebben altijd nog de GFTquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:03 schreef Dafar het volgende:
[..]
Ik denk dat we een beetje vaart moeten maken, dadelijk word het hiernamaals onbetaalbaar![]()
Marshmellows en cumbaja erbijquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:08 schreef Dafar het volgende:
KloptOf we houden een groot kampvuur als afsluiting van de meet?
![]()
Dat bedoel ik maar net:quote:
quote:Kumbayah my Lord, kumbayah
Kumbayah my Lord, kumbayah
Kumbayah my Lord, kumbayah
Oh Lord, kumbayah
Someone's singing my Lord, kumbaya
Oh Lord, kumbayah
Someone's laughing, my Lord, cumbaya
Someone's laughing, my Lord, cumbaya
Someone's laughing,my Lord, cumbaya
Oh Lord, cumbaya
Someone's crying, my Lord, cumbayah
Oh Lord, cumbayah
Someone's praying, my Lord, kumbaya
Oh Lord, kumbaya
Someone's sleeping, my Lord, kumbaya
Someone's sleeping, my Lord, kumbaya
Someone's sleeping,my Lord, kumbaya
Oh Lord, kumbaya
Oh Lord, kumbaya
Geef er maar 1 alvast, ik moet me nog scherenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:14 schreef tritri het volgende:
door jullie heb ik hier 20 nieuwe scheermesjes die ik niet kan gebruiken.![]()
![]()
krijg je niet,hebben we nodig voor de volgende meet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geef er maar 1 alvast, ik moet me nog scheren
Nee, sterfquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Kunnen alle participanten hun tegoeden op mijn rekening overmaken?
bvd,
allsystemshalt
dat is wel de bedoeling jaquote:
Dit is een aanmelding?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Zelfmoord ja
Nu heb ik nog meer zin in die meetquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus, kijk eens om je heen
kut wereld
die jongen is toch zo behulpzaam, nooit te beroerd om mensen eens wat extra te motiverenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu heb ik nog meer zin in die meet
Bedankt..
Jawel je gaat mee! niet terugkrabbelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb gisteravond in het zonnetje gezeten
euh
ik wil eigenlijk toch nog niet dood
Van het weekend wordt het weer weer slechterquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb gisteravond in het zonnetje gezeten
euh
ik wil eigenlijk toch nog niet dood
Neequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef LiquidLans het volgende:
mag ik ook komen?
Behalve als het een lekker wijf betreftquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee
Het maximum aantal inschrijvingen is al bereikt!
Of aan veel bier kunt gerakenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:25 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Behalve als het een lekker wijf betreft![]()
De biertjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet suicidaal zijn...
Niet ècht maar je zou eraan kunnen wennen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
De vrouwen... Necrofilie is niet écht mijn ding..
hij heeft geen keusquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet ècht maar je zou eraan kunnen wennen?
Ach, zolang het vlees nog warm is moet het kunnen tochquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet ècht maar je zou eraan kunnen wennen?
Zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ach, zolang het vlees nog warm is moet het kunnen toch
Ja, maar er komen verschillende feesten, in verschillende tenten. Er is een feest in "café 't Hemeltje" en er is er ook nog een in "Hell's Kitchen".quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef Kogando het volgende:
Komt er ook nog een afterparty?
Touwquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Wie neemt het touw eigenlijk mee dan?
Dat nam jij toch meequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Wie neemt het touw eigenlijk mee dan?
Weet je..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef ryangozer het volgende:
waarom zijn er afterpartys als toch iedereen aan t eind dood isgaan de buurtbewoners dan een feestje vieren ofz
![]()
Waar kan ik die volgenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet je..
Misschien heeft de LOI ook cursussen onder de noemer.. 'Sarcasme'? Zie ook 'gevoel voor humor'?
Hoi n00b!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef DeYoshi het volgende:
Ehm ben ik nou degene die gek is of zijn jullie het? Ik vroeg me echt af toen ik dit forum aan 't lezen was, wat hiervan de 'humor' zou moeten zijn... Mja, die 'humor' zal ik dan wel niet begrijpen. Have fun
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef DeYoshi het volgende:
Hoi depressief informatica studentje...
Misschien is het voor jou ook maar beter jah, om er gelijk een einde aan te maken.
Maar ik was eigenlijk ook van plan om dit topic te verlaten totdat mijn pink de F5 toets aanraakte (Jeweetwel die knop waar je mee vernieuwt)
Wil je deze n@@b dan misschien uitleggen wat de gedachte is achter dit topic?
quote:Hoi depressief informatica studentje...
Hoi hier een paar tipsquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef DeYoshi het volgende:
Ehm ben ik nou degene die gek is of zijn jullie het? Ik vroeg me echt af toen ik dit forum aan 't lezen was, wat hiervan de 'humor' zou moeten zijn... Mja, die 'humor' zal ik dan wel niet begrijpen. Have fun
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef DeYoshi het volgende:
Hahaha nounounou wat lig ik hier dubbel...
Waar kan ik dit soort humor kopen? TBS kliniek ofzo?
Maar ik dacht ook eerlijk gezegd niet dat dit serieus was bedoeld, maar ik vroeg me meer af wat de reden was waarom iemand zo'n topic start. Ik zie ook wel dat het in dit forum is gepost, maar er zijn grenzen...
Ik gebasht worden xD haha dat is dan wel weer humor ja...
Maar goed, ik ben al weg... Het laatste wat ik dan nog tegen jullie zou willen zeggen:
Get a life, don't waste it
Neem je eigen advies ter harte zou ik zeggen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef DeYoshi het volgende:
Hahaha nounounou wat lig ik hier dubbel...
Waar kan ik dit soort humor kopen? TBS kliniek ofzo?
Maar ik dacht ook eerlijk gezegd niet dat dit serieus was bedoeld, maar ik vroeg me meer af wat de reden was waarom iemand zo'n topic start. Ik zie ook wel dat het in dit forum is gepost, maar er zijn grenzen...
Ik gebasht worden xD haha dat is dan wel weer humor ja...
Maar goed, ik ben al weg... Het laatste wat ik dan nog tegen jullie zou willen zeggen:
Get a life, don't waste it
Ik dacht dat dit topic de voorbereiding was voor een meet om het leven te verliezen...quote:
Alweer het laatste?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef DeYoshi het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen he. Als er verschillende mensen zijn met verschillende opvattingen, waarom zou ik hier dan niet mogen posten dat ik vind dat het nergens op slaat dat dit topic bestaat. Ik hoef namelijk met niemand rekening te houden in dit topic... Je weet mijn mening, dit is dan ook het laatste wat ik erover post...
Blaat... Ik houd niet van paardrijden en ik ga er ook niet naartoe om te vertellen hoe k*t ik het vind. Maar als er om de hoek bij mij een zelfmoordmeeting wordt gehouden ga ik toch wel ff kijken wat ze nou precies aan t doen zijn, en als mij vervolgens wordt verteld dat het allemaal een grap is. Zou ik ze aankijken en ze kei hard, recht in het gezicht uitlachen. Dit was trouwens mn laatste post, je weet...quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alweer het laatste?
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen!
Maar jij vindt paardrijden vast ook niet leuk (om maar iets te noemen) Ga je dan ook naar wedstrijden om te roepen hoe stom je het vindt? Dat dacht ik al!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:41 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Blaat... Ik houd niet van paardrijden en ik ga er ook niet naartoe om te vertellen hoe k*t ik het vind. Maar als er om de hoek bij mij een zelfmoordmeeting wordt gehouden ga ik toch wel ff kijken wat ze nou precies aan t doen zijn, en als mij vervolgens wordt verteld dat het allemaal een grap is. Zou ik ze aankijken en ze kei hard, recht in het gezicht uitlachen. Dit was trouwens mn laatste post, je weet...
Ehm... Ken je mij? Nee dacht het niet. Weet je wat ik voor een opleidings-niveau doe? (Nee... hoger dan dat van jou iigquote:
die laatste posts van jou hebben nogal de neiging niet de laatste te zijn hequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:43 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Ehm... Ken je mij? Nee dacht het niet. Weet je wat ik voor een opleidings-niveau doe? (Nee... hoger dan dat van jou iig) En wat is volgens jou de definitie van dom?
Dom vind ik een zelfmoordmeet-topic opstarten, maar dat was inmiddels wel duidelijk.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:58 schreef longinus het volgende:
Lees ik helemaal over dit topic heen,
Ik wil ook meedoenof moet het nou
zijn.
En een dooie boel ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
natuurlijk het word namelijk 1 dolle boel
![]()
Precies. En iedereen kan zich helemaal lam zuipen want terugrijden hoeft niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:20 schreef Dafar het volgende:
het word wel gezellig met BBQ vooraf en kampvuur naderhand...
![]()
kampvuur achteraf kan ook prima een BBQ zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:20 schreef Dafar het volgende:
het word wel gezellig met BBQ vooraf en kampvuur naderhand...
![]()
quote:zeg maar dat ik die show opvoer in ruil voor 10 scooby snacks
quote:
We gaan niet terugkrabbelen hè?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe langer het duurt hoe meer ik er eigenlijk tegen op zie![]()
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.quote:
En je probleem is..?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.
Dat kan ik me voorstellen.. waarom neem je vantevoren geen blij-wordt pilletje? Je kunt het trouwens ook gewoon combineren natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou ik wil wel met een goed gevoel en met plezier een zelfmoord plegen
Lach gas is aanwezigquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je kan ons natuurlijk vooraf gaan, en dan met goed gevoel zelfmoord plegen in de wetenschap dat je het goede voorbeeld geeftquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Zo mag ik het graag horen!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oh ok mooi![]()
anders slik ik nog wat pillen en zuip wat liters bier
Ik zorg voor boxen zodat iedereen er iets aan heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die zet ik op, op mijn ipod tijdens ons zelfmoord
geniet er nu maar van nu het nog kanquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zorg voor boxen zodat iedereen er iets aan heeft
Ow ja ik ben nu even van appeltaart genieten![]()
roep een modje, TS kan de OP al lang niet meer aanpassen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef VaderJacob het volgende:
Sta ik nou nog niet in de OP![]()
Oplichterij zeg ik je![]()
waarom niet? heeft hij een ban gekregen?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
roep een modje, TS kan de OP al lang niet meer aanpassen...
Nu wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef VaderJacob het volgende:
Sta ik nou nog niet in de OP![]()
Oplichterij zeg ik je![]()
te makkelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom niet? heeft hij een ban gekregen?
hoe moeilijk is het om te bepalen of het nog vóór 6 juni is of er al na?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus, zijn jullie nou nog niet dood ?
jawel, wij zijn internet spokenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus, zijn jullie nou nog niet dood ?
moet ik dan ook nog je handje vasthouden?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nog enige tijd en we gaan allen heen, wel dronken anders durf ik misschien niet.
Mietjequote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nog enige tijd en we gaan allen heen, wel dronken anders durf ik misschien niet.
Die nemen we tog mee neem ik aanquote:Op maandag 15 mei 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat dit een officiële feestdag wordt op FOK! ?
Onder de mods sowieso
Ik heb al een nieuw icoontje klaarstaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
elk jaar een minuut stilte ter nagedachte aan ons
Als je niet met dat gevoel kan leven moet je zelfmoord plegen. Ik heb iets gehoord van een zelfmoord-meet op 6 juni.......quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.
En niet te vergeten een berichtje door MSN:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw icoontje klaarstaan.
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
ben er gewoon stil van. prachtigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die copy/paste ik er na de meet wel in.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten een berichtje door MSN:
ZeTt UhHn (F) VoOHr JUhHh NaAm UiT ThAaaA RepSTeCp VoOrHR DeE MeNsjUhhHs VaN FoKkK!
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die copy/paste ik er na de meet wel in.![]()
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef VaderJacob het volgende:
Kunnen we de locatie niet veranderen naar de voortuin van Yvonne ofzo? dat verhoogt denk ik het psygologishe Fok! aspect!!
En mischien dat we sommige andere fokkers daar een klein pleziertje mee doen.
Dat was mijn laatste wens![]()
nee niet haar dildo'squote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.
Hoewel sommigen hierdoor nog meer gestimuleerd waren hebben we er toch maar vanaf gezien.
Een dildo in je oogkas staat niet zo heel sjiek op een begravenis.
Dank u wel.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.
Hoewel sommigen hierdoor nog meer gestimuleerd waren hebben we er toch maar vanaf gezien.
Een dildo in je oogkas staat niet zo heel sjiek op een begravenis.
Dank u wel.
Meteen aidsquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks vliegt er 1 in je kont. dat wil je natuurlijk ook niet
Al jij erbij bent altijdquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
VaderJacob. Wat fijn dat je ook mee doet
![]()
Ik heb een goede verzekeringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tomhoog het volgende:
Die doodskisten kosten wat natuurlijk..
Kan ik het geld van iedereen van te voren innen
Ik het eerste deel heb ik al groepskorting geregeld en gratis proefrittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tomhoog het volgende:
Die doodskisten kosten wat natuurlijk..
Kan ik het geld van iedereen van te voren innen
Men als me dood zijn kan je je geld tog niet meenemenquote:
Het laatse wat je doet, is doodgaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef Tomhoog het volgende:
gezegt heb ik het nog niet. Alleen dat ik voor de kisten zou zorgen
Bedenktijd hoort hier wel bij natuurlijk
Het laatste wat ik doe moet wel leuk zijn
wat wel leuk moet zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het laatse wat je doet, is doodgaan![]()
treuquote:
1 iemand was het zat en derest loopt meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:50 schreef dokkie0527 het volgende:
mmm zelfmoordplegen is wel het laatste dat ik zo doen....![]()
Heeft iedereen trouwens hetzelfde motief waarom ze vroegtijdig willen sterven? Mocht er iemand zijn dienog ff wil lijden voor zijn zondes, kan ie zich bij mij aanmelden![]()
![]()
Hallooooooooooquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik bedacht me net, kun je ook zelfmoordplegen zonder een motief??![]()
Uiteraard die wedstrijd hebben we nog staanquote:
Weet je hoeveel moeitequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef Slappertje het volgende:
Kunnen jullie niet als gladiatoren vechten tot de dood er op volgt? Dan kom ik ook nog wel ff kijken en na afloop wat horloges snaaien.
Wie doet de catering eigenlijk? Sterven met een lege maag is voor het plebs.
We betalen achterahaf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:26 schreef -Marc- het volgende:
En wie gaat de BBQ betalen dan?
Whehehehe, c0nd0r wordt genegeerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We betalen achterahaf!
Luistert er nou niemand?!?!?!
Verkeerde topic...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou net zo goed dood kunnen zijn
O wacht..
Nog even vol houden c0nd0rquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou net zo goed dood kunnen zijn
O wacht..
Onze nabestaande fokkersquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:26 schreef -Marc- het volgende:
En wie gaat de BBQ betalen dan?
TJAKKA!quote:
Is jou voornaam echt Geraldquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TJAKKA!
IK KAN HET! IK HOU HET VOL! FOK! IS NIET HEET! JE KAN EROVER LOPEN! HA HA HA ! TJAKKA!
*slaat op de borst enzo
zo lang zijn achternaam niet Vanenburg is, is het goedquote:
Overigens spreek je mijn voornaam wel op dezelfde manier uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo lang zijn achternaam niet Vanenburg is, is het goed
JFKquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens spreek je mijn voornaam wel op dezelfde manier uit
Dit doordat mijn volledige naam John Fitzgerald is!
Zeg maar nix
En Marc.. Ja dus
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan hoef ik het niet eens zelf te doen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens spreek je mijn voornaam wel op dezelfde manier uit
Dit doordat mijn volledige naam John Fitzgerald is!
Zeg maar nix
En Marc.. Ja dus
Hij heeft geen keuze hij heeft zich al ingeschreven en het bedenkingstermijn is al verlopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of wil je nu niet meer nu de chickies achter je aan zitten?
Helaas. Fok is HoT ShiT.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TJAKKA!
IK KAN HET! IK HOU HET VOL! FOK! IS NIET HEET! JE KAN EROVER LOPEN! HA HA HA ! TJAKKA!
*slaat op de borst enzo
Scoutingquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:45 schreef DeGast het volgende:
Gebs doet heel die scouting van jou ook mee?
Edwin Keijerquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij durft je naam niet eens te vemelden
dan zet je hem op een ander lijstjequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als je zo doet haal ik je uit mijn lijstje![]()
Wat is nu het antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als je zo doet haal ik je uit mijn lijstje![]()
en misschien kunnen die welpen of hoe dat ook heet alvast lijk zakken gaan maken. Hebben ze ook wat te doenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan zet je hem op een ander lijstje
scouting is wel handig voor alle knopen die gelegd gaan moeten worden op die dag
dat voelde hij alwel aankomen op dat moment lijkt mij zo...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
Hahaha c0nd0r geen LaPo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |