Datum en tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
En als het de eerste keer allemaal niet zo goed uitpakt dan kan er altijd nog een vervolg meet komenquote:
Alleen persoonlijke aanmeldingen worden serieus genomenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef tonks het volgende:
Kan ik maikuuul vast aanmelden?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Moet je wel snel zijn.. Tenzij je van snuff houdt!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
Treinbalkon?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
Nee, ergens van de 7e verdieping of hoger, dan weet je tenminste zeker dat je het niet kunt na vertellenquote:
Ik zorg wel voor 'De Ontdekking van de Hemel', dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Count me in. Ik zorg voor de pillen.
Ik zag het zo voor me:quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0rquote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef ehqo het volgende:
Ik wacht de foto's wel af.
Ja dat is nét wat ik wou.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0r![]()
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staatquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Voor ons een weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staat![]()
Tijdloze Topic Titel?
Nou, ik was eens aan het denken.. als we met genoeg man zijn kunnen we misschien een bus huren.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens voor de geïnteresseerden; we krijgen korting als we met z'n allen 1 graf en 1 begravenis nemen!
Proefritjes kunnen eventueel op aanvraag
We willen best in Fok! formatie gaan liggen en dan ons door het hoofd schieten hoor, geen probleemquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ja nuttig ookquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ik dacht juist dat de bedoeling van de meet was dat eea wat opgeruimd zou wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nuttig ook
Nummer 5 message board in de wereld, constant capaciteitsproblemen. Dan heb je vast nóg meer bezoekers nodig
Doe ik graag! Moet èèn van de zelfmoordaanmelders wel even een camera meenemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef demonseeker14 het volgende:
We laten jogy filmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |