Datum en tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
En als het de eerste keer allemaal niet zo goed uitpakt dan kan er altijd nog een vervolg meet komenquote:
Alleen persoonlijke aanmeldingen worden serieus genomenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef tonks het volgende:
Kan ik maikuuul vast aanmelden?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Moet je wel snel zijn.. Tenzij je van snuff houdt!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
Treinbalkon?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
Nee, ergens van de 7e verdieping of hoger, dan weet je tenminste zeker dat je het niet kunt na vertellenquote:
Ik zorg wel voor 'De Ontdekking van de Hemel', dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Count me in. Ik zorg voor de pillen.
Ik zag het zo voor me:quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0rquote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef ehqo het volgende:
Ik wacht de foto's wel af.
Ja dat is nét wat ik wou.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0r![]()
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staatquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Voor ons een weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staat![]()
Tijdloze Topic Titel?
Nou, ik was eens aan het denken.. als we met genoeg man zijn kunnen we misschien een bus huren.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens voor de geïnteresseerden; we krijgen korting als we met z'n allen 1 graf en 1 begravenis nemen!
Proefritjes kunnen eventueel op aanvraag
We willen best in Fok! formatie gaan liggen en dan ons door het hoofd schieten hoor, geen probleemquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ja nuttig ookquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ik dacht juist dat de bedoeling van de meet was dat eea wat opgeruimd zou wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nuttig ook
Nummer 5 message board in de wereld, constant capaciteitsproblemen. Dan heb je vast nóg meer bezoekers nodig
Doe ik graag! Moet èèn van de zelfmoordaanmelders wel even een camera meenemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef demonseeker14 het volgende:
We laten jogy filmen!
Mijn camera, wat doe jequote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik graag! Moet èèn van de zelfmoordaanmelders wel even een camera meenemen.
Dan pas.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ik stel voor om het op 6 juni om 6 over 6 te doen. Dan doen we het toch nog op een soort speciale datum.![]()
06/06/06 06:06quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ik stel voor om het op 6 juni om 6 over 6 te doen. Dan doen we het toch nog op een soort speciale datum.![]()
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:25 schreef Tally het volgende:
Hej ik wil op de misschien lijst..
Niet op de lijst van mensen die al komen
niet een dag na mijn verjaardag! mijn ouders vermoorden mequote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ja maar kijk..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?![]()
En dat kan bestquote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?![]()
Heel hard vatten, zodat het glas een belangrijke ader raakt.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef BrauN het volgende:
Ik vat liever een pilske.
Het is maar een voorstel datum, en wat is er nou een mooier k-do voor je verjaardag. Een echte once in a lifetime experiencequote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet een dag na mijn verjaardag! mijn ouders vermoorden me![]()
dat is ook weer waar. zoiets maak je idd maar 1 keer in je leven meequote:Op maandag 8 mei 2006 15:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel datum, en wat is er nou een mooier k-do voor je verjaardag. Een echte once in a lifetime experience![]()
Het lijkt me eigenlijk wel cool om opgezet te worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:31 schreef c0nd0r het volgende:
Voor de verzamelaar.. Er mogen lichaamsdelen afhandig gemaakt worden
Gelieve wel na overlijden!
Zie cabdriver.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
komen er ook gothics ofzo?
zo ja dan neem ik scheermesjes mee.![]()
Uiteraard hopen we hier wel op!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
Wanneer wil je uitgerekend zijn? Ik kan deze vrijdag... ben je over 9 maandjes uitgerekend, schikt het?quote:
Hoop het niet! Ze stinken zo die kut gothics !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef demonseeker14 het volgende:
Zal dit figuur ook meedoen? >> ღ * [[* .(ci)ßreChtje(ci). *]] ,,houuvnJouu roosj,, !!(L)* ;; ღ:D feestéé!!,, --(K)
Nou... Uhm even denken..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wanneer wil je uitgerekend zijn? Ik kan deze vrijdag... ben je over 9 maandjes uitgerekend, schikt het?
![]()
Rustig maar aandachtshoern00b we vonden hem gewoon niet grappig!quote:
Alleen als ze het duidelijk is dat het hier om het echte werk gaatquote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rustig maar aandachtshoern00b we vonden hem gewoon niet grappig!
We hadden hem heus wel gezien
Uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
Mag ik een hoop users voordragen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou... Uhm even denken..
Februari word het dan..
Ja is wel een mooie maand..
In elk geval voor de zomer lijkt me handig..
Ik meld me bij deze af voor de meet..
Ik heb andere dingen te doen
Wel als we nog vers zijn he.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
Ik kom wel even over jullie lijken heen pissen.
Je kunt een kunstzinnig schilderij maken met geronnen bloedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef Sebasser het volgende:
ik kom misschien
alleen als er iemand voor kiest om zichzelf levend te verbrandenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
Om ons in te wijden op weg naar de hemel?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
eigen gebruik of publicatie?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
Als jij maar niet komtquote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef demonseeker14 het volgende:
Alle blauwen en ex-blauwtjes komen langs![]()
Wel samen met jogy dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
Breaking news voor op de frontpagequote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
je bent een sukkelquote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Niets wat ik zelf niet ga doen hoor die dag![]()
Goed plan!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:43 schreef tritri het volgende:
zojuist 20 scheermesjes gekocht.![]()
ik heb trouwens een idee,we maken er een workshop van.
iedereen mag het eerst uit proberen op een meute gothics,snij die polsen door.![]()
nadat je er een beetje goed in bent kun je het bij jezelf doen.
kras ze zal ik zeggen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |