je kan ons natuurlijk vooraf gaan, en dan met goed gevoel zelfmoord plegen in de wetenschap dat je het goede voorbeeld geeftquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou ik wil wel met een goed gevoel en met plezier een zelfmoord plegen
Zo mag ik het graag horen!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oh ok mooi![]()
anders slik ik nog wat pillen en zuip wat liters bier
Ik zorg voor boxen zodat iedereen er iets aan heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die zet ik op, op mijn ipod tijdens ons zelfmoord
geniet er nu maar van nu het nog kanquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zorg voor boxen zodat iedereen er iets aan heeft
Ow ja ik ben nu even van appeltaart genieten![]()
roep een modje, TS kan de OP al lang niet meer aanpassen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef VaderJacob het volgende:
Sta ik nou nog niet in de OP![]()
Oplichterij zeg ik je![]()
waarom niet? heeft hij een ban gekregen?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
roep een modje, TS kan de OP al lang niet meer aanpassen...
Nu wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef VaderJacob het volgende:
Sta ik nou nog niet in de OP![]()
Oplichterij zeg ik je![]()
te makkelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom niet? heeft hij een ban gekregen?
hoe moeilijk is het om te bepalen of het nog vóór 6 juni is of er al na?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus, zijn jullie nou nog niet dood ?
jawel, wij zijn internet spokenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus, zijn jullie nou nog niet dood ?
moet ik dan ook nog je handje vasthouden?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nog enige tijd en we gaan allen heen, wel dronken anders durf ik misschien niet.
Mietjequote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nog enige tijd en we gaan allen heen, wel dronken anders durf ik misschien niet.
Die nemen we tog mee neem ik aanquote:Op maandag 15 mei 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat dit een officiële feestdag wordt op FOK! ?
Onder de mods sowieso
Ik heb al een nieuw icoontje klaarstaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
elk jaar een minuut stilte ter nagedachte aan ons
Als je niet met dat gevoel kan leven moet je zelfmoord plegen. Ik heb iets gehoord van een zelfmoord-meet op 6 juni.......quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.
En niet te vergeten een berichtje door MSN:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw icoontje klaarstaan.
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
ben er gewoon stil van. prachtigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die copy/paste ik er na de meet wel in.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten een berichtje door MSN:
ZeTt UhHn (F) VoOHr JUhHh NaAm UiT ThAaaA RepSTeCp VoOrHR DeE MeNsjUhhHs VaN FoKkK!
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die copy/paste ik er na de meet wel in.![]()
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef VaderJacob het volgende:
Kunnen we de locatie niet veranderen naar de voortuin van Yvonne ofzo? dat verhoogt denk ik het psygologishe Fok! aspect!!
En mischien dat we sommige andere fokkers daar een klein pleziertje mee doen.
Dat was mijn laatste wens![]()
nee niet haar dildo'squote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.
Hoewel sommigen hierdoor nog meer gestimuleerd waren hebben we er toch maar vanaf gezien.
Een dildo in je oogkas staat niet zo heel sjiek op een begravenis.
Dank u wel.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Yvonne heeft persoonlijk laten weten dat wanneer wij een locatie te dicht bij haar verblijfplaats kiezen zij persoonlijk met een grote katapult al haar dildo's en vibo's op ons af zal vuren.
Hoewel sommigen hierdoor nog meer gestimuleerd waren hebben we er toch maar vanaf gezien.
Een dildo in je oogkas staat niet zo heel sjiek op een begravenis.
Dank u wel.
Meteen aidsquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks vliegt er 1 in je kont. dat wil je natuurlijk ook niet
Al jij erbij bent altijdquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
VaderJacob. Wat fijn dat je ook mee doet
![]()
Ik heb een goede verzekeringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tomhoog het volgende:
Die doodskisten kosten wat natuurlijk..
Kan ik het geld van iedereen van te voren innen
Ik het eerste deel heb ik al groepskorting geregeld en gratis proefrittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tomhoog het volgende:
Die doodskisten kosten wat natuurlijk..
Kan ik het geld van iedereen van te voren innen
Men als me dood zijn kan je je geld tog niet meenemenquote:
Het laatse wat je doet, is doodgaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef Tomhoog het volgende:
gezegt heb ik het nog niet. Alleen dat ik voor de kisten zou zorgen
Bedenktijd hoort hier wel bij natuurlijk
Het laatste wat ik doe moet wel leuk zijn
wat wel leuk moet zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het laatse wat je doet, is doodgaan![]()
treuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |