Het is dus nog niet gevult verderquote:16:00 - 16:30 K-do ruil verzorgt door Bar-Le-Duc
18:30 - 19:00 Paultjuhhh en Dribbel_ show
19:00 - 21:00 BBQ verzorgt door Silven
6:07 Mogelijkheid voor verzamelaars om lichaamdelen mee te nemen van de overledenen
Datum en tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
Locatiequote:
Ik vond de jaarbeurs minder geschiktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Al nagedacht over de lokatie?
Treinen zijn uitgesloten van deelname om zekere trauma's bij NS(copyright)passagiers te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Rijdt er wel een trein onder dat balkon?
Het is het balkon van de treinquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Rijdt er wel een trein onder dat balkon?
Dat duurt nog veelste lang mên!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef master_X het volgende:
dan leg ik nog lekker te slapen![]()
12-12-12 12:12 geen beter tijd ? dan zijn er meer mensen wakker![]()
Militaire kazerne in oirschot, klimtoren van 50m als ik het goed heb, in het bos!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik vond de jaarbeurs minder geschikt. Ik dacht erder ergens een hoge toren in de natuur enzo
Maar wel redelijk dicht bij de de bewoonde werled
![]()
dat ene hoge toren in rotterdam. hoe heet die nou ook alweerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik vond de jaarbeurs minder geschikt. Ik dacht erder ergens een hoge toren in de natuur enzo
Maar wel redelijk dicht bij de de bewoonde werled
![]()
Ow scheit daar komen we niet binnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Militaire kazerne in oirschot, klimtoren van 50m als ik het goed heb, in het bos!![]()
Zoals in de OP staat hebben we dag programma op 5 juni en feesten we de hele nacht door, dus slapen is er niet bij. Je kan dus gewoon komen. Zal ik je vast op de lijst zetten??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef master_X het volgende:
dan leg ik nog lekker te slapen![]()
12-12-12 12:12 geen beter tijd ? dan zijn er meer mensen wakker![]()
Maatjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik help wel als er mensen zijn die zich halverwege bedenken.
Ja we kunnen allemaal een k-do meenemen en dan met elkaar ruilenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik verwacht dus wel allemaal een cadeautje van jullie tijdens de meet op 5 juni he
Ik ben jarig op 5 Juniquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik verwacht dus wel allemaal een cadeautje van jullie tijdens de meet op 5 juni he
Sieg marcquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben jarig op 5 Juni![]()
![]()
Denn bekomme ich 22, jawohl! Heil!
heb je nou mijn geboortedatum ingepikt of is het gewoon toeval?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben jarig op 5 Juni![]()
![]()
Denn bekomme ich 22, jawohl! Heil!
Ik heb al gezegd dat verzamelaars een aandenken kunnen afknippen/snijden/scheuren/bijten, gelieve na constatering van overlijden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Toevalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb je nou mijn geboortedatum ingepikt of is het gewoon toeval?
geen idee. ik heb geen flauw idee hoe laat ik geboren ben, maar ik weet wel hoe laat ik ga stervenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toeval
Ik ben om 10:13 geboren, wie is er dan ouder?
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
"It's a good day, to die.."
Naja bijna dan
Overigens is dit mijn 8000e post
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regen
Mênquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dat is nog maar afwachten. af het regent doe ik niet mee hoor. ik sterf niet graag in regen
Bedankt Snakey!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Daar het eerste deel al aardig SC werd willen we dit graag als laatste topic houden. Onder voorbehoud dat deze niet ten onder gaat aan SC, anders zal het eerder dicht moeten.
Dus doe je best, jullie hebben nog 1 deel om 'definitieve' () afspraken te maken.
Ik hoor trouwens net van mijn vriendin dat ze het geen goed idee vind dat ik naar deze meet ga...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt Snakey!
Moge gij rusten in vrede
ik hoop het wel. ik hoop echt op super mooi weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên
Het is nu al mooi weer!
Moet je nagaan hoe het dan is! Ik heb mooi gelopen met m'n Sjeck de Bouwert tas vandaag
nou je zal wel moetenquote:
Jij hebt toch geen leven meer!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens net van mijn vriendin dat ze het geen goed idee vind dat ik naar deze meet ga...
Ik trek me dan ook terug!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen leven meer!
Je bent net uit een oldbie topic gegooid
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Iemand die nog iets speciaals wil doen voordat het sterft, er is nog plek in de planning![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.![]()
nou ik moet nog wel mijn testament in orde maken en natuurlijk afscheid nemen van mijn vrienden en familie leden. ook zou ik dat lekkerding een paar beurten willen gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Iemand die nog iets speciaals wil doen voordat het sterft, er is nog plek in de planning![]()
Ze kosten wel een aardige duit voor een avond niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het, voor het showeffect natuurlijk, wel mooi vinden als bijvoorbeeld Pautjuhhh en Dribbel_ in pek en veren rondrennen waarna ze in de fik gestoken worden. Dat doet het altijd goed op zulke feestjes, zegt men.![]()
Whehehe, een kratje bier p.p. das toch niet zo veelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze kosten wel een aardige duit voor een avond niet?
We sturen ze een uitnodiging dat er gratis bier ende frituur isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Na show uitbetalen uiteraard.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |