hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:20 schreef Tommeke het volgende:
Lach ze --->hier<--- allemaal uit!
Want mensen die een Apple kopen, kopen die alleen maar omdat het zogenaamd hip is en ze er zogenaamd mooi uit zien, want beter dan een Windows-pc is zo'n gare appel toch niet!
TS begint! ROFL!!E@R!!!einszwe!!!@%appelsap!LOLLERCOPTER!!!Apfelstrudel!!!!![]()
Gebruik ze door elkaar en ik moest toch even lachen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
Hahahahohoho lach jou uit omdat je Windows gebruikt!
hihihi
hahohihohahiho zoiets?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gebruik ze door elkaar en ik moest toch even lachen.
Whehehe, wat een gay/metroman/wijven pcquote:
Het moment dat Windows op mijn netvliezen begon te branden vond ik dit topic al vuilnisbak waardig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:20 schreef Tommeke het volgende:
Lach ze --->hier<--- allemaal uit!
Want mensen die een Apple kopen, kopen die alleen maar omdat het zogenaamd hip is en ze er zogenaamd mooi uit zien, want beter dan een Windows-pc is zo'n gare appel toch niet!
TS begint! ROFL!!E@R!!!einszwe!!!@%appelsap!LOLLERCOPTER!!!Apfelstrudel!!!!![]()
Wacht maar tot je een vriendin hebt...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Whehehe, wat een gay/metroman/wijven pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardon..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Toch iets meer ingetogen nu ik zie dat het om uitlachen gaat.
Onze Poolse huishoudster (19) is ook mooi, maar die werkt ook niet goedquote:
Iquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Klant:
IK had een keer iemand aan de lijn die belde voor haar probleem.
Zegt ze, ja ik doe niet zoveel met m'n computer, alleen een beetje internetten.
Oja, het is wel een Apple....
Ikke:
........![]()
Wat moet je in godsnaam met een Apple als je alleen op internet zit???
Fooooooooooolish people.
Heb jij soms dezelfde als mij?quote:
geilquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb jij soms dezelfde als mij?
[afbeelding]
Whehe, daar heb ik ooit nog wel eens op gewerkt tijdens m'n stagequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef Megumi het volgende:
Als we hadden nagedacht werkten we allen met een Apple BSD.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Onze Poolse huishoudster (19) is ook mooi, maar die werkt ook niet goed![]()
Ik zei toch dat je homo was!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:36 schreef Hugster het volgende:
Whahahah apple prutsers![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze gay computers
maak er een topic overquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat heeft Java met een Mac te maken?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol een mac is alleen voor de mensen die niks met hun computer doen met uitzondering van een beetje aankliederen met kleurtjes! Java
Ik zit te wachten op een nieuwe model iMac zodat ik die eindelijk kan aanschaffenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
Anthraxx, Wat denk je er van? vandaag MacBook's?
En dan bannen hè?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
*meelacht*
niet zozeer om de producten van Apple, die gaan nog wel, maar voorAL om het Jehova gedrag van de fanatiekelingen.
Alsof je ze persoonlijk verrot scheldt over hun moeder en alles wat ze dierbaar is als je 1 kritiek puntje uit.
heerlijk bashvoer.
Dat is natuurlijk wel weer knap te noemen van de PR afdeling daar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
*meelacht*
niet zozeer om de producten van Apple, die gaan nog wel, maar voorAL om het Jehova gedrag van de fanatiekelingen.
Kutquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan bannen hè?
Ik heb jou wel door mannetje
Ik bedoel, je zult maar iets met audio doen en verplicht aan een Mac moeten werken omdat daar al dat soort software er bij aanschaf al op zit. Lijkt me echt zo rot.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef Nolius het volgende:
Apple-users zijn nichten.
Ze kopen die rommel omdat het er 'zo leuk' uitziet.
Dat het verder totaal niet functioneel is en dus blijkbaar net zoveel bugs bevat als Windows, maar dat nog nooit ontdekt is omdat niemand die rommel gebruikt, boeit ze niet.Apple
Professioneel misschien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zult maar iets met audio doen en verplicht aan een Mac moeten werken omdat daar al dat soort software er bij aanschaf al op zit. Lijkt me echt zo rot.
Geil worden van een computerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Apple's zijn echt freaking geil... serieus...
goede vergelijking!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een iPod EN een iBook, maar gewoon omdat ik ze gekregen hebquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook een iPod omdat ze mooi zijn. Blijkbaar kan het.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:47 schreef Reza-impreza het volgende:
Vanaf dag 1 op deze aarde ging het al mis met appels , kijk maar naar Adam en Eva.
En dan nog erover zeiken. Kut windows jehova.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een iPod EN een iBook, maar gewoon omdat ik ze gekregen heb.
En nog ergens een G4 bak ook.. IK barst van de applemeuk.
Die error had ik dus ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
*wijst naar een Windows user en lacht hem uit: HAHA*
[afbeelding]
Nee helemaal niemandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Del_Toro het volgende:
geen wonder dat er geen virussen zijn voor mac, niemand gebruikt het
Awwquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nichten en freaks wel, daar heb je gelijk in
Bak jij de taart ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:45 schreef tonks het volgende:
Apple shipped 1,254,000 Macintosh® computers and 14,043,000 iPods during the quarter, representing 20 percent growth in Macs and 207 percent growth in iPods over the year-ago quarter.
Oh, aangenaam, ik ben Noliusquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:53 schreef tonks het volgende:
kneusje
Lekker hequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:20 schreef Tommeke het volgende:
Dat is geen PC.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wou net lachen tot ik me bedacht dat ik een iPod Nano heb.
dus het percentage is dus van 0,000000000000000000000000000000000001% naar 0,0000000000000000000000000000000000001,5 % gestegen ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:45 schreef tonks het volgende:
Apple shipped 1,254,000 Macintosh® computers and 14,043,000 iPods during the quarter, representing 20 percent growth in Macs and 207 percent growth in iPods over the year-ago quarter.
Apple heeft een gigantisch marktaandeel wat betreft de iPodquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef Del_Toro het volgende:
idd, tis een SD, een SchijtDoos
trouwens
[..]
dus het percentage is dus van 0,000000000000000000000000000000000001% naar 0,0000000000000000000000000000000000001,5 % gestegen ?
ThinkSecret!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
Anthraxx, Wat denk je er van? vandaag MacBook's?
Als mijn iPod representatief is voor de kwaliteit van Apple is dat geen goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:47 schreef editor2 het volgende:
![]()
idd lekker lachen om die Applefanboys en hun Mac's..
![]()
Maarre heb je nu door dat die iPod beschikbaar stellen voor de PC,onderdeel was van
een Apple "Paard van Troje" plannetje?Bedoel op de iPod zelf hoefden we
niks te verdienen,weggeefertje,maar het iPod visje was er wel om jullie langzaam
richting de Mac over te halen...Dat laatste is gelukt want de switches zijn heel
succesvol geweest..![]()
Niet dat ik een Apple bezit, trouwens.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:57 schreef JeRa het volgende:
mensen met een iPod of iets wat op een Apple-logo lijkt steek ik dan ook pertinent neer.
Ja serieus, vooral op basisscholen waar kindertjes met een iPod lopen wordt mijn killing spree niet gewaardeerd.quote:
Microsoft heeft altijd al van anderen gekopiëerd en is daar gewoon heel erg goed in. Windows Vista heeft verder nog een hoop veranderingen onder de motorkap, dus je kunt de GUI niet echt gelijk stellen aan heel Mac OS X. Anyways, een nixje+KDE roeleert het toch allemaal wel met een shitload aan opties en appsquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef parselmouth het volgende:
Trouwens, volgens mij wordt die nieuwe Windows een dikke OSX-kloon, ze wilden toch ook al zo'n hendig geile dock onderin doen enzo?
Nog beter als je bij mooi weer buiten zit te midden op een terras van mensen die ook op dat moment hun PB's e.d.hebben uitgeklapt om wat te werken en er zo een dell-gebruiker later achteloos bij zitten,om zich heen kijkt en alleen maar Apple notebooks om zich heen ziet en dan maar weer verkast.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef parselmouth het volgende:
Windowsgebruikers voelen zich altijd zo heerlijk snel aangevallen als je je iBook naast ze openknalt.
"WAAROM APPLE" "WAT IS ER MIS MET WINDOWS" "WINDOWS IS OOK GOED HOOR" Of ze gaan verdedigen waarom ze geen Apple hebben.
Trouwens, volgens mij wordt die nieuwe Windows een dikke OSX-kloon, ze wilden toch ook al zo'n hendig geile dock onderin doen enzo?
Ik vind je mening prima, maar OSX een BSD-ripoff noemen gaat wat ver. Ik denk dat je toch juist blij moet zijn dat Apple zich bezig houdt met BSD of OpenSource in het algemeen. Afgezien van wat kleine opstootjes hebben ze toch redelijk wat bijgedragen aan de OSS community, zoals KHTML, GCC en andere software wat meegeleverd wordt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:55 schreef JeRa het volgende:
[..]
Microsoft heeft altijd al van anderen gekopiëerd en is daar gewoon heel erg goed in. Windows Vista heeft verder nog een hoop veranderingen onder de motorkap, dus je kunt de GUI niet echt gelijk stellen aan heel Mac OS X. Anyways, een nixje+KDE roeleert het toch allemaal wel met een shitload aan opties en appswat dat betreft is Mac OS X ook maar een BSD-ripoff
Ja, Windows gebruikers happen altijdquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef parselmouth het volgende:
Windowsgebruikers voelen zich altijd zo heerlijk snel aangevallen als je je iBook naast ze openknalt.
"WAAROM APPLE" "WAT IS ER MIS MET WINDOWS" "WINDOWS IS OOK GOED HOOR" Of ze gaan verdedigen waarom ze geen Apple hebben.
De huidige macs zijn dat wel.quote:
Neehee, het is:quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De huidige macs zijn dat wel.
-x86 structuur.
-de complete IO is hetzelfde als PCs
-de mogelijkheid tot meerdere besturingssystemen.
Een x86 architectuur is niet de definitie voor een PC. Een Mac met G4 PowerPC processor is net zoveel PC als een Intel of AMD bak.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De huidige macs zijn dat wel.
-x86 structuur.
-de complete IO is hetzelfde als PCs
-de mogelijkheid tot meerdere besturingssystemen.
Ik duid meer op het feit dat als je een intel Powermac open trekt (ja, ik weet dat hij nog niet bestaat), deze er hetzelfde uit ziet als een standaard X86 PC, qua chipsets, qua moederbord en qua interfaces.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een x86 architectuur is niet de definitie voor een PC. Een Mac met G4 PowerPC processor is net zoveel PC als een Intel of AMD bak.
Was niet serieus hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind je mening prima, maar OSX een BSD-ripoff noemen gaat wat ver.
Die elitaire kutkneuzen mogen doodvallen (en dat uit de mond van een Apple gebruikerquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:47 schreef JeRa het volgende:
[..]
Was niet serieus hoorhet is alleen maar mooi dat ze een BSD-backend hebben draaien zodat je ook diep in het systeem kunt duiken naast alleen grafische meuk te gebruiken. Maar toch, het elitaire eromheen had je ook met Firefox en Linux in het algemeen, en dat is niet okay
Ik denk dat zolang er een Apple logo op staat de users nooit gaan spreken over een PCquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een x86 architectuur is niet de definitie voor een PC. Een Mac met G4 PowerPC processor is net zoveel PC als een Intel of AMD bak.
En dát is de juiste gedachte.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die elitaire kutkneuzen mogen doodvallen (en dat uit de mond van een Apple gebruiker). Ik gebruik Apple omdat *ik* mijn werk zonder al teveel gezeik voor elkaar kan krijgen en omdat het prettig werkt. Niet omdat het toevallig een modieus item is voor mij.
Nee hoor, ze happen niet altijd, maar ze voelen zich wel altijd meteen aangevallen als je ook maar iets te veel in de buurt komt zitten met je Apple laptop.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, Windows gebruikers happen altijd
In tegenstelling tot Apple-gebruikers. Die blijven altijd stil en zitten stil in een hoekje.
Wake up! Noem het woord Apple + [insert iets negatiefs] en er staan hier meteen 30 Tonkjes op hun achterste benen
Die users moeten die betonplaat eens voor hun kop weghalen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang er een Apple logo op staat de users nooit gaan spreken over een PC
Apple users![]()
![]()
Ach, sommigen doen dat met auto's, anderen met hun huis, typisch mannelijk oergedragquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef Croupouque het volgende:
Het is echt niet hilarisch om te zien dat mensen met elkaar gaan kibbelen omdat de één een ander computertje heeft dan de ander, heus niet!
Mensen met een Apple hebben iets te compenseren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:53 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ach, sommigen doen dat met auto's, anderen met hun huis, typisch mannelijk oergedrag
Sorry?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nee hoor, ze happen niet altijd, maar ze voelen zich wel altijd meteen aangevallen als je ook maar iets te veel in de buurt komt zitten met je Apple laptop.
Is een beetje hetzelfde als met vegetariers. Als je een stukje vlees weigert en zegt dat je een veggie bent hoor je ook meteen "Oooh maar ik eet ook bijna geen vlees hoor!" "Ik zou wel vega willen worden hoor, maar ik vind het vlees gewoon zooo lekker". Veel mensen voelen zich gewoon gelijk aangevallen omdat iets anders hebt/bent en schieten dan meteen in de verdediging (wat overigens helemaal niet nodig is, want ik heb niks tegen windows, maar ik vind osx gewoon fijner werken).
Ik ben de enige Apple gebruiker zonder iPod.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry?
Apple is kut![]()
(Hoeveel gaan er nu reageren)
Als mensen naast mij zitten met een powerbook zeg ik, gaaf ding! Laat eens zien? Ik ben namelijk wél geinteresseerd in technologie! Maar andersom gaan ze nog een wat harder tikken op hun powahboeque omdat dat immers het beste is!
Ik heb een windows computer met een crt scherm en ik heb een creative zen microOok hebben we een dell laptop
ZO!
Statement
Whehehequote:Op woensdag 10 mei 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan er tenminste wel goed games mee spelen![]()
Ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:07 schreef FiveseveN het volgende:
Hier is de beste Apple:
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06193/DSC02479.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06193/DSC02483.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06193/DSC02487.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt er ook kunst mee maken, Corneille is er niets bij!
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06193/DSC02526.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Groetjes aan Robert-Jan N. van Jan.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Hahahaha wat een homo's hahahaha!
Ja, waar is die?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:55 schreef XL het volgende:
Ah, hier is de nieuwe Apple Slowchat. [afbeelding]
Kunnen we misschien een mailinglist opstellen waarin we alle apple-users even wijzen op de nieuwe locatie van de slowchat. [afbeelding]
De tijd dat een gewone PC user daar nog geil van werd is inmiddels lang verstreken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:17 schreef editor2 het volgende:
Ik heb hier weer iets waar je niet van bijkomt.![]()
Nieuwe Updates voor de Mac...dat die er nog zijn:
Software-update ( 12,5 MB) en Quicktime ( 51,4 MB )
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06195/updates2006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En iets waar je al helemaal niet meer van bijkomt is wel het laatste bericht uit
de Verenigde Staten van de bekende WSJ columnist ® Walter Mossberg die een heel hosana-verhaal houdt over de Mac en alles wat eromheen hangt maar ook al een opmerkelijk feitje al weet te melden.
"slip of the tongue"?
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06195/applenews2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:17 schreef editor2 het volgende:
Ik heb hier weer iets waar je niet van bijkomt.![]()
Nieuwe Updates voor de Mac...dat die er nog zijn:
Software-update ( 12,5 MB) en Quicktime ( 51,4 MB )
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06195/updates2006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En iets waar je al helemaal niet meer van bijkomt is wel het laatste bericht uit
de Verenigde Staten van de bekende WSJ columnist ® Walter Mossberg die een heel hosana-verhaal houdt over de Mac en alles wat eromheen hangt maar ook al een opmerkelijk feitje al weet te melden.
"slip of the tongue"?
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06195/applenews2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ah jij zoekt 't nog uit ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?
--> DIGquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?
Ja, natuurlijk. Maar dan is dit topic niet meer leukquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef switchboy het volgende:
Nee maar ff serieus ieder z'n meug...
Als ik dat wilde, kocht ik wel een Apple. Dan breng je tenminste nog wat nuttige schade aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nolius je moet ook weer niet gelijk zo krampachtig om je heen trappen.![]()
Sure.... Overpricedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Apple blijft gewoon rotzooi. Klote OS dat niets kan, overpriced hardware. Maar het ergste blijven de gebruikers, echt de meest fanatieke moslims hebben nog minder over voor hun geloof dan die eppelers...
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sure.... Overpriced
Geef eens even een linkje waar je voor 500 euro een PC ter grote van een Mac Mini G4 kan kopen, met (ongeveer) dezelfde specificaties.
Ja voor zover ik ooit serieus kan zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik dat wilde, kocht ik wel een Apple. Dan breng je tenminste nog wat nuttige schade aanjij neemt dit topic echt serieus he?
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troep.
Zullen ze niet traag zijn, een snel OSX is alleen maar sneller irritantquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Nog even, en ze gaan er Windows op draaienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Dan kun je met wat minder geheugen toch redelijk vlot een OS draaien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef jelle.k het volgende:
Apple verschilt tegenwoordig niks meer met bijv. dell.
Het zijn gewone x86 computers in een witte kast.
(met openfirmware ipv bios maar daar blijft het ook bij)
Dus ik zie niet waarom iedereen zo´n ophef maakt over het zoveelste computer bouwer
Apple is gewoon niks bijzonders, het enige waarom mensen het kopen is de kast![]()
Het is erg jammer dat apple is overgegaan op x86, het is een stap achteruit in mijn ogen.
Koop dan een bloembak met plantjes erinquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef pi0d het volgende:
Als ze uit staan zijn ze tegenwoordig inderdaad best mooi
kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
Pff ik zit nu op mijn windows school PC veeel beter dan osx.
Bij welk apple center ben je nu?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef editor2 het volgende:
[..]
Wat zei je lulletje roze water?
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06195/ikke2006.png.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Coute que coute.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef editor2 het volgende:
coute co coute
Oh god, dat ik dat niet doorhadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey iSpy. Hoe is het met je pseudologica fantastica?
Ik zie geen ispy maar jij schijnbaar wel in je fantasie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey iSpy. Hoe is het met je pseudologica fantastica?
Ik lach alleen een Apple user uit (zie titel).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik zie geen ispy maar jij schijnbaar wel in je fantasie.
let op deze thread wordt weer verkloot door het geeikel van tonks terwijl er geen
aanleiding voor was... hij flikt het weer om offtopic te gaan die goser![]()
Ben jij Apple user?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef editor2 het volgende:
let op deze thread wordt weer verkloot door het geeikel van tonks terwijl er geen
aanleiding voor was... hij flikt het weer om offtopic te gaan die goser![]()
Doe dan wat terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef editor2 het volgende:
Omgekeerde wereld. Kloothommels mogen doorzuigen en diegenen die het treft mogen niks terug doen?
Welcome to the real world, Calimero.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef editor2 het volgende:
Omgekeerde wereld. Kloothommels mogen doorzuigen en diegenen die het treft mogen niks terug doen?
Het heeft niets van doen met wel of niet mogen. Het gaat er meer om dat je mensen nu gaat stimuleren vaker op jou te reageren, omdat je simpelweg hilarisch bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef editor2 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef RedOctober het volgende:
We moeten ook een topic starten om Intel users uit te lachen.
Dat gaat wat worden![]()
Ik denk dat edtior2 nóg eventjes in photoshop bezig is om datzelfde ook van zichzelf te bewijzenquote:
512 mb in zo'n dure "high-end" notebookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef editor2 het volgende:
Omdat ik me besef tonks dat het bij jou geen zoden aande dijk zet omdat je coute co coute wilt en zal blijven trollen. Daar is het je om te doen dus is alle moeite verspilt om normaal tegen je te doen. Dus kan ik je beter gewoon op de non grata lijst zetten
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06195/ikke2006.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06195/ikke2007.png.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
Als ik dumb assquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn toetsenbord heeft toch echt een CTRL toets en deze wordt ook gewoon gebruikt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:07 schreef Toeps het volgende:
Hahahaha!![]()
![]()
Die dingen zijn tievesduur, compatible met niks, en in plaats van CTRL hebben ze Appeltje. Zo van: "Ja dan klik je Appeltje+A" Hahahaha! Dat klinkt toch niet?!
Zo iets?
"Toe, vertel ons meer! We vinden het allemaal razend interessant wat je te melden hebt! Onze lichamen trillen en scheiden vocht af bij de gedachte aan wat je ons straks weer gaat laten zien, toe, laat ons niet langer in deze kwellende spanning en verlos ons!"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:15 schreef editor2 het volgende:
Yo...ik weer iets waar jullie je vleselijk om moeten lachen.![]()
Nu hebben ze naast de Redmond's MediaCenter ook een Mac © MediaCenter.
Nee,niet zoals dat grappige ® Frontrow op de IntelMac's maar een heuse © MediaCentral in het zwart!![]()
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06195/nieuwprogje.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Voor de echte Maczealoten:
Tis gratis en voor zowel MacIntel als de PPC versie.
Veel beter en sneller dan ® Frontrow en de applicaties starten ook veel sneller en gemakkelijker op.
1 Nadeel: Moment dat je de applicatie opent gaat hij fullscreen.
Resizen e.d. gaat niet in de preferences.
Verder is het met je pijltjes doorklikken naar wat je heen wilt.
Wanneer je wilt stoppen: Q indrukken want backspace e.d. gaat niet.![]()
Ik vind het ook jammer dat jij er geen kunt betalenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:07 schreef Toeps het volgende:
Hahahaha!![]()
![]()
Die dingen zijn tievesduur, compatible met niks, en in plaats van CTRL hebben ze Appeltje. Zo van: "Ja dan klik je Appeltje+A" Hahahaha! Dat klinkt toch niet?!
Zo iets?
Het is triest jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat jij er geen kunt betalen
Tyf eens op anorexiapatientje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Toeps het volgende:
1 dag een iMac en nu al een dode pixel! <<< Hahahaha!
Gewoon de Active topics zou daar al genoeg voor zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 13:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je mijn AT in je favorieten staan ofzo
Ok volgende deel voor Linux dan.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef dekkered het volgende:
windows zuigt net zo hard
linux is daar in tegen beter
De OP komt in de goede richting.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Repeat het volgende:
linuxrukkersDie zijn nog erger dan Apple gebruikers. Waar Apple gebruikers over het algemeen nog redelijk normaal zijn en buiten komen, zitten die linuxnerds alleen maar op hun zolderkamertje op hun kernel te rukken
![]()
die had mn papsie ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn Apple is een mp3speler.. and more.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Jack Russel ook, maar dat maakt van hem nog geen fijne computer.
maar je hebt dus een Jack Russel..quote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Jack Russel ook, maar dat maakt van hem nog geen fijne computer.
Nee, ik heb eigenlijk een hekel aan dieren. Ik wist alleen even niets geils te noemen, en een pakje boter is ook zo cliché.quote:
Boe fucking hoe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef editor2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |