Omdat sommige bedrijven pas een scherm omruilen bij meerdere dode pixels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef achterop23 het volgende:
waarom zou ik er meerdere moeten hebben?
Ik heb goede hoop dat daar voor het verstrijken van je garantie wel iets aan gedaan wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef achterop23 het volgende:
ik heb 1 jaar garantie
maar geen tel nummer die open is
hoezo verplicht? dat ligt aan hun pixelpolicy..veel bedrijven vinden het normaal als je een aantal dode pixels hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:27 schreef jna het volgende:
Eerste reactie: Pwned!
Tweede reactie: Ze zullen hem gewoon vervangen, dit zijn ze verplicht.
Apple niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef MegA het volgende:
[..]
hoezo verplicht? dat ligt aan hun pixelpolicy..veel bedrijven vinden het normaal als je een aantal dode pixels hebt.
Nee Apple nietquote:
LEZEN DOMME KNEUS.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Nee Apple niet![]()
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=22194-nl
Op hun site staat ook helemaal niet dat je gewoon pech hebt......![]()
Misschien ff klikkerdeklik doen en gewoon lezen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:36 schreef achterop23 het volgende:
http://www.macupdate.com/info.php/id/20962
deze laat ik vannacht even draaien
op zwart is de pixel rood. dus niet helemaal dood of wel.
Maar HellRaver, wat bedoel je nu? Is apple wel/niet schappelijk
Hoe scheel kun je zijn? Op hun site staat dat dooie subpixels voor kunnen komen en dat dat normaal is alleen als het er meer zijn willen ze er alleen naar kijken en dan rekenen ze daar nog kosten voor ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef tonks het volgende:
Kortom. je kunt je apple gewoon terugbrengen
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Hoe scheel kun je zijn? Op hun site staat dat dooie subpixels voor kunnen komen en dat dat normaal is alleen als het er meer zijn willen ze er alleen naar kijken en dan rekenen ze daar nog kosten voor ook.
En ach ja.... lezen is een gave.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |