Omdat sommige bedrijven pas een scherm omruilen bij meerdere dode pixels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef achterop23 het volgende:
waarom zou ik er meerdere moeten hebben?
Ik heb goede hoop dat daar voor het verstrijken van je garantie wel iets aan gedaan wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef achterop23 het volgende:
ik heb 1 jaar garantie
maar geen tel nummer die open is
hoezo verplicht? dat ligt aan hun pixelpolicy..veel bedrijven vinden het normaal als je een aantal dode pixels hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:27 schreef jna het volgende:
Eerste reactie: Pwned!
Tweede reactie: Ze zullen hem gewoon vervangen, dit zijn ze verplicht.
Apple niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef MegA het volgende:
[..]
hoezo verplicht? dat ligt aan hun pixelpolicy..veel bedrijven vinden het normaal als je een aantal dode pixels hebt.
Nee Apple nietquote:
LEZEN DOMME KNEUS.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Nee Apple niet![]()
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=22194-nl
Op hun site staat ook helemaal niet dat je gewoon pech hebt......![]()
Misschien ff klikkerdeklik doen en gewoon lezen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:36 schreef achterop23 het volgende:
http://www.macupdate.com/info.php/id/20962
deze laat ik vannacht even draaien
op zwart is de pixel rood. dus niet helemaal dood of wel.
Maar HellRaver, wat bedoel je nu? Is apple wel/niet schappelijk
Hoe scheel kun je zijn? Op hun site staat dat dooie subpixels voor kunnen komen en dat dat normaal is alleen als het er meer zijn willen ze er alleen naar kijken en dan rekenen ze daar nog kosten voor ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef tonks het volgende:
Kortom. je kunt je apple gewoon terugbrengen
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Hoe scheel kun je zijn? Op hun site staat dat dooie subpixels voor kunnen komen en dat dat normaal is alleen als het er meer zijn willen ze er alleen naar kijken en dan rekenen ze daar nog kosten voor ook.
En ach ja.... lezen is een gave.....
Heeft die winkel dat in haar voorwaarden staan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef tonks het volgende:
[..]
. je kunt dat ding sowieso terugbrengen, met of zonder reden. Hij heeft hem pas sinds vandaag
Zo moeilijk staat het er toch niet? Natuurlijk kun je je apple terug brengen, maar je krijgt er geen nieuwe voor hoor. Er staat duidelijk dat een klein aantal dode pixels goed mogelijk. Alleen als je het idee hebt, dat je wel erg veel dode pixels hebt, dan kan je terug gaan naar de winkel en dan bekijken ze daar of ze het veel genoeg vinden om te vervangen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef tonks het volgende:
Kortom. je kunt je apple gewoon terugbrengen
is dat iets van Apple want het is zeker niet wettelijk geregeld.. alleen als je hem via internet gekocht hebt, heb je 8 dagen te tijd om hem terug te sturen (colportagewet)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef tonks het volgende:
[..]. je kunt dat ding sowieso terugbrengen, met of zonder reden. Hij heeft hem pas sinds vandaag
Inderdaad ook nog een puntje... Binnen 7 dagen mag je spullen retourneren....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef tonks het volgende:
[..]. je kunt dat ding sowieso terugbrengen, met of zonder reden. Hij heeft hem pas sinds vandaag
Als dat apple-policy is kan het, anders is't gelul.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Inderdaad ook nog een puntje... Binnen 7 dagen mag je spullen retourneren....
Dat is de wetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als dat apple-policy is kan het, anders is't gelul.
Daarom koop ik ook nooit spul voor anderen, maar mogen ze het lekker zelf kopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef achterop23 het volgende:
Het punt is dat ik dat ding koop. Mij ipod heb ik ook al 4 keer terug gebracht en telkens een nieuwe gekregen (ipod mini, waardeloze batterij).
Ik kan echt niet bij mijn schoonmoeder aankomen met een iMac die haar 1400 euro heeft gekost met een dode pixel.
Weet ik veel, ik heb geen verstand van wettenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef Guilin het volgende:
[..]
Zou je niet eerst beginnen met: Welke wet?
Mensen die altijd schreeuwen: Het staat in de wet!
Dat is dus gelul.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef achterop23 het volgende:
Binnen 7 dagen retourneren, inderdaad, dat heb ik eerder gehoord.
Nou dan ben ik in geval van niet mogelijk bij ruilen ivm dode pixel opeens heel ontevreden over mijn aankoop.
Geld terug.
En daarna laat ik mijn pa wel even een nieuwe kopen (beetje knullig als ik zelf een minuut later, plots met snor en zonnebril die winkel inloop)
Dan heeft het dus geen fuck met de wet te maken, maar gewoon met de Apple-policy.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Bij apple kan dat gewoon. is gewoon zo klaar
Die wet bestaat niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:52 schreef achterop23 het volgende:
maar je zegt net zelf dat geld terug wel een optie is, mits die wet bestaat en apple store eraan mee wil werken
Ik moet zeggen dat ik nu toch ook wel aan jouw kant sta hoor. Je hebt me omgepraat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Bij apple kan dat gewoon. is gewoon zo klaar
Drink jezelf nog wat moed in, en je gelooft dat ze je voor het ongemak ook nog een ipod meegeven. Minimaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef achterop23 het volgende:
ik weet wel dat die apple store altijd erg schappelijk is.
stoer kereltje ben jijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:52 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu toch ook wel aan jouw kant sta hoor. Je hebt me omgepraat.
Bron?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze zijn je wettelijk verplicht een nieuwe te geven, aangezien jij verwacht een werkend product te kopen, wat dus niet 100% werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |