Gewoon de Active topics zou daar al genoeg voor zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 13:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je mijn AT in je favorieten staan ofzo
Ok volgende deel voor Linux dan.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef dekkered het volgende:
windows zuigt net zo hard
linux is daar in tegen beter
De OP komt in de goede richting.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Repeat het volgende:
linuxrukkersDie zijn nog erger dan Apple gebruikers. Waar Apple gebruikers over het algemeen nog redelijk normaal zijn en buiten komen, zitten die linuxnerds alleen maar op hun zolderkamertje op hun kernel te rukken
![]()
die had mn papsie ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb jij soms dezelfde als mij?
[afbeelding]
Mijn Apple is een mp3speler.. and more.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Jack Russel ook, maar dat maakt van hem nog geen fijne computer.
maar je hebt dus een Jack Russel..quote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Jack Russel ook, maar dat maakt van hem nog geen fijne computer.
Nee, ik heb eigenlijk een hekel aan dieren. Ik wist alleen even niets geils te noemen, en een pakje boter is ook zo cliché.quote:
Boe fucking hoe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef editor2 het volgende:
Omgekeerde wereld. Kloothommels mogen doorzuigen en diegenen die het treft mogen niks terug doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |