ja maar dat zijn er ?? uit de ????quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vind ide fotos met die bit wel leuk
Ja en ik ga ook actief met foto's bezig zijn wel hoor ooitquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar dat zijn er ?? uit de ????
eenneh GB..gewoon lekker blijven posten. ik vind je gezellig
laat eens wat zien inplaats van te beginnen met koffie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik ga ook actief met foto's bezig
.....................![]()
Hallo ik ben niet bij jullie in dienst hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
laat eens wat zien inplaats van te beginnen met koffie.
het is dat ik niet om bewijs mag vragenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben al leuk zonder foto's zeg maar![]()
Maar moet een grotere memorystick kopen nog
Ja een 512 mbquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
het is dat ik niet om bewijs mag vragen
heb je al in gedachten wat voor mem stick je wil?
hoefd ook niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik ben niet bij jullie in dienst hoor![]()
Check mn postgeschiedenis is randdebiel ik post overal,en flink zeiken erover helpt niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoefd ook niet.
maar begin het gevoel te krijgen dat je alleen maar hier komt als op US alles is uitgestorven.
we zijn geen opvangplaats voor zielige users die nergends anders terecht kunnen.
dus laat eens zien dat je iets met fotografie hebt inplaats van iets hebt met fokken op tijden dat je us vriendjes niet online zijn
Van fok geest ....quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik ga ook actief met foto's bezig zijn wel hoor ooit![]()
Prup doet altijd net of ze de vertegenwoordigster van FOT is![]()
Jullie maken gewoon de regels niet op Fokquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Van fok geest ....
maar als ik mijn tieten laat zien is het niet goed
laat ik mijn mening horen is het ook niet goed...
paars staat jou HELEMAAL niet aan
dus wat blijft er dan over?>....
en het is weer gezelliequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Check mn postgeschiedenis is randdebiel ik post overal,en flink zeiken erover helpt niet.
Dat jullie iets tegen US hebben moeten jullie weten,boeit mij geen zak
ik reageer ff omdat jij jullie zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Check mn postgeschiedenis is randdebiel ik post overal,en flink zeiken erover helpt niet.
Dat jullie iets tegen US hebben moeten jullie weten,boeit mij geen zak
ook koekjes kunnen beter in CULquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en het is weer gezellie![]()
kijk dit is ook een vorm van tvp-en![]()
koekje dr bij?![]()
IK maak niets...ze maken het toch maar na.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jullie maken gewoon de regels niet op Fok
Kan je wel denken maarja
Joe joe edgemoron?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
ik reageer ff omdat jij jullie zegt
ik heb niets tegen US. het is misschien eerder andersom
joe joe edgemoron![]()
met dat project ben ik al vanaf mn accountaanmaak op fok bezigquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:01 schreef prupke het volgende:
[..]
IK maak niets...ze maken het toch maar na.
post nou eens een foto dan ben je van mijn gezeik af![]()
hey subquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:02 schreef Subhuman het volgende:
Die persoonlijke vetes vechten jullie maar uit over MSN, maar niet hier.
Lees even goed wie er begint enzo ook he`quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:02 schreef Subhuman het volgende:
Euh dat was eigenlijk niet mijn bedoeling, hoezo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey subging jij ook nog naar die kleine grote modellenmeet?
ow gewoon ik ging ff ontopic reagerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Euh dat was eigenlijk niet mijn bedoeling, hoezo?
Ik zei niks over wie begonnen is, alleen dat de slowchat niet bedoeld is voor persoonlijke vetes.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lees even goed wie er begint enzo ook he`
Sub dan BAN me maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:02 schreef Subhuman het volgende:
Prupke en Ghostbuster:
Nee maar het gaat er wel over,dat BB niet vind dat ik hier mag postenquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zei niks over wie begonnen is, alleen dat de slowchat niet bedoeld is voor persoonlijke vetes.
Drank maar meer kapot dan je lief is zullen we maar zeggen weerquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:04 schreef prupke het volgende:
[..]
Sub dan BAN me maar
ik ben vriendelijk tegen over dat lijk.
doe dan doe dan
Zoals ik al zei, vechten jullie drieën dat maar over MSN uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar het gaat er wel over,dat BB niet vind dat ik hier mag posten
Aangezien hij geen mod ofzo is.komt dat vrij vreemd over wel.
waarom krijg ik toch elke keer op mijn falie als bb reageert op een post?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je mag van mij best posten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ok,dan snap ik de policy van FOT helemaalquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vechten jullie drieën dat maar over MSN uit.
Zolang je het buiten het forum houdt heb ik daar geen problemen mee hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ok,dan snap ik de policy van FOT helemaal![]()
Als iemand je niet aanstaat bashen dus?
mafzequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
owkeeejjjj laatste biertje is op
* Puckzzz gaat slapies doen![]()
dan post godver een keer een foto!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik heb godver 3 digitale camera's
Plus mn telefoon
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestelquote:
schiet jij dan 60MP raw foto's of wat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestel![]()
truste oh gij grote truffelopspoorderquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestel![]()
Dat is wel even iets anders dan waar ik sliep in Praag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:31 schreef Re het volgende:
joepie
ik ga ook eens een bed opzoeken in die kamer hier.... is toch niets een suite hoor, 15 meter lang dat kreng, 2 TVs DV
was nog niet klaar ... zie editquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is wel even iets anders dan waar ik sliep in Praag!
En nu?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh ik ging te laat naar bed gistereavond
succes ermee!quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh![]()
Heb koppijn. Al sinds 01.30.
De dag begint goed. Dingen vergeten, kopjes uit mijn handen laten vallen, nog steeds koppijn.
Eens zien hoe het werken me af gaat.
thnx.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
succes ermee!
ik zal ook es kijken of ik nog op gang kom
Ja, echt heerlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:56 schreef Re het volgende:
wat een lekker weer weer om heel de dag binnen te zitten
Voor de verandering is er voor mij de kans om daadwerkellijk om half 5 naar huis te gaan vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijkBinnenzitten van 1100 tot 2200, en dan zijn we weer thuis dus zit ik nog binnen
. Bah, werken
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Pea en SpeedyGJ, tnx voor jullie reactie op mijn foto's.
Ben er best trots op.
Gaat steeds een stukje beter!
zegguh Speedy...doe mij es een weersvoorspellinkje van het weer voor het weekend?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaanen ik ben zelf ook niet perfect in foto's maken hoor, je komt er pas achter als je ze op de pc gaat bekijken
dit heb ik zovaak
Ja Speedy ook effe eentje voor 't Noord'nquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zegguh Speedy...doe mij es een weersvoorspellinkje van het weer voor het weekend?
ja lui enzo
Moet dat nou echt?? Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zegguh Speedy...doe mij es een weersvoorspellinkje van het weer voor het weekend?
ja lui enzo
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet dat nou echt?? Nou vooruit dan maar
Voor vandaag hebben we alweer voor de zoveelste dag te maken met prachtig weer, de temperatuur liggen in het westen rond de 18 graden (dit komt door wind van zee) en in het rest van het land liggen de temperaturen rond de 25 graden, in het oosten kan zelfs de 27 graden gehaald worden, dit alles bij een zwake wind die uit het noord tot noordoosten komt.
Morgen hebben we weer een prachtige dag voor de boeg, overal schijnt de zon weer flink, alleen in het westen kan later meer bewolking binnen drijven maar er blijft ook ruimte voor de zon, de temperaturen komen dan rond de 23 graden te liggen bij niet al te veel wind.
Het weekend
Zaterdag hebben we te maken met veel bewolking en periode met regen, de temperaturen liggen rond de 17 graden bij niet al te veel wind.
Zondag hebben we nog te maken met aantal buien, deze nemen in de loop van de dag steeds verder af. Ook zien we de zon dan even te voorschijn komen, echt warmer wordt het er niet op, de temperatuur zullen in het noorden rond de 15 graden liggen en in het zuiden kan de 17 graden gehaald worden, ook op deze dag staat er niet al te veel wind.
Begin volgende week hebben we nog steeds te maken met buien of periode met regen, de temperaturen liggen rond de 16 graden in het noorden en mogelijk 20 graden in het zuiden, rond eind volgende verwacht ik echter een weersverbetering met meer zon en hogere temperaturen
Ik doe mijn best, meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
SpeedyGJ you're my Hero
![]()
Kan ik eens een poging tot planninng doen voor volgende week.![]()
Ik kan daar helaas niks aan doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Bedankt voor je moeite
maar wordt wel kutweer dit weekend dus
Yups... erg natquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Bedankt voor je moeite
maar wordt wel kutweer dit weekend dus
quote:
Ja, jij was weg.quote:
Ik ben zelf gewoon een weeramateur, hoewel ik me wel steeds minder mee bezig hou en steeds meer met fotografie begin bezig te houdenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Cool weerbericht SpeedyG ben je weeramateur?
Die kans is klein, we krijgen maandag te maken met buien, dinsdag zal wel eens een regendag kunnen worden. Voor het noorden die inmiddels deze maand nog maar amper tegen de 5mm aan zitten kunnen zeker wel wat gebruiken.quote:
Grumbelquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is klein, we krijgen maandag te maken met buien, dinsdag zal wel eens een regendag kunnen worden. Voor het noorden die inmiddels deze maand nog maar amper tegen de 5mm aan zitten kunnen zeker wel wat gebruiken.
Overegens: Noorden telt nu zo'n 9 a 10 zomerse dagen met temp van 22+ waarvan 7 25+
Bruin en warm en vloeibaarquote:
Als jij mij 500euro geeft dan wil ik daar best wel even voor zorgenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef Esto het volgende:
[..]
Grumbel.
Zorg jij er eens voor dat het droog blijft dan![]()
Euhquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bruin en warm en vloeibaar
Men dat klinkt ranzig zo
Het is meer zwart eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bruin en warm en vloeibaar
Men dat klinkt ranzig zo
Het is meer zwart eigenlijk![]()
Voor je Macro lensje zekerquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als jij mij 500euro geeft dan wil ik daar best wel even voor zorgen![]()
[..]
Euh
Ja kloptquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:45 schreef Esto het volgende:
[..]
Voor je Macro lensje zeker?
Geloof dat Gb koffie bedoeld![]()
Ja als ik al 3 maanden over koffie lulquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje bekijk deze foto's eensik vind ze heel erg mooi (niet allemaal) maar dat paard is helemaal
![]()
![]()
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=31068
Ja heyquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Ja, maar ik mag me er niet mee bemoeien blijkt opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |