Zolang je het buiten het forum houdt heb ik daar geen problemen mee hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ok,dan snap ik de policy van FOT helemaal![]()
Als iemand je niet aanstaat bashen dus?
mafzequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
owkeeejjjj laatste biertje is op
* Puckzzz gaat slapies doen![]()
dan post godver een keer een foto!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik heb godver 3 digitale camera's
Plus mn telefoon
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestelquote:
schiet jij dan 60MP raw foto's of wat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestel![]()
truste oh gij grote truffelopspoorderquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb godver nog geen grote memorystick op mn toptoestel![]()
Dat is wel even iets anders dan waar ik sliep in Praag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:31 schreef Re het volgende:
joepie
ik ga ook eens een bed opzoeken in die kamer hier.... is toch niets een suite hoor, 15 meter lang dat kreng, 2 TVs DV
was nog niet klaar ... zie editquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is wel even iets anders dan waar ik sliep in Praag!
En nu?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh ik ging te laat naar bed gistereavond
succes ermee!quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh![]()
Heb koppijn. Al sinds 01.30.
De dag begint goed. Dingen vergeten, kopjes uit mijn handen laten vallen, nog steeds koppijn.
Eens zien hoe het werken me af gaat.
thnx.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
succes ermee!
ik zal ook es kijken of ik nog op gang kom
Ja, echt heerlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:56 schreef Re het volgende:
wat een lekker weer weer om heel de dag binnen te zitten
Voor de verandering is er voor mij de kans om daadwerkellijk om half 5 naar huis te gaan vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijkBinnenzitten van 1100 tot 2200, en dan zijn we weer thuis dus zit ik nog binnen
. Bah, werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |