�quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
�
quote:
Jelleke is evil. Als je zoekt op "Jelleke Veenendaal" krijg je dit bij Google:quote:
Oh.quote:
quote:
Nee, je mag MB nog even niet bevruchten.quote:
En doe je nog wat met de informatiequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
Spuiten en Slikken zonet even teruggekeken. Best leuke aflv.
Hoe lang moet ik wachten dan?!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, je mag MB nog even niet bevruchten.
Tot Buup en Dizer haar hebben uitgewoondquote:
In ShowChat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik vraag me af wat voor cd het isAch, who cares, ik heb een keer wat gewonnen
![]()
Tuurlijk! Morgen ga ik aan de Salviaquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
En doe je nog wat met de informatie?
Ik heb het gelezen toen je het zeiquote:
Ow dat, dat heb ik in huis liggen, maar het moment is nog niet daarquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk! Morgen ga ik aan de Salvia.
Whaha. Ik ben niet zo van het trippenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow dat, dat heb ik in huis liggen, maar het moment is nog niet daar.
Ooit paddo's gebruikt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha. Ik ben niet zo van het trippen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie.Dat zei ik 2 dagen gelden ook al.
Ik kan zo stoppen met de pil hoorquote:
Stuk of 8 keer. Zeker als je het nog nooit gebruikt hebt, kan het je hele leven op z'n kop zetten. Vaak in positieve zin overigens.quote:
Mmquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Stuk of 8 keer. Zeker als je het nog nooit gebruikt hebt, kan het je hele leven op z'n kop zetten. Vaak in positieve zin overigens.
Ik zal je nog 's doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, de sfeer, de mensen en gewoon de hele stad staat mij niet aan.
Ik heb 1 bad trip gehad, dan schieten er opeens 1000 dingen door je hoofd. Bij een paddotrip schieten er veel dingen door je hoofd, maar dat was net iets teveel. Gewoon met een lichte trip beginnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mm. Misschien doe ik het nog eens. Maar was je niet bang voor een bad trip?
Ja, ik heb het ook vaker gelezen.quote:
Dat zal wel niet. Die traagheid sluimert nog ergens in de diepste riolen van FOK! en slaat toe op momenten dat je het 't minst verwacht.quote:
Helemaal!quote:
quote:
pfff gelukkig maar... ik maakte me wel 'n beetje zorgen om ons fokje.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
Helemaal! Hij heeft wel nog wat last van hooikoorts, maar omdat het gisteren regende gaat het alweer wat beter, de schat.![]()
![]()
* Tha_Erik opgelucht adem haalt.quote:
Of Dizer is weer terug gegaan naar de trilsteen. Hij leek het daar naar zijn zin te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar... ik maakte me wel 'n beetje zorgen om ons fokje.....
nu Dizer nog terug zien te krijgen, want die is volgens mij nog steeds boos
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
So if someone wants to know
and asks you where I am
you say you saw me go
for a swim with Sam
quote:
quote:Sam here says they call him "nice"
And that it makes him really sick
That his "nice" is like "polite"
And silence does the trick
Forum Opties | |