Als je je al drukt maakt om deze dingen, dan heb je het ergste nog niet meegemaakt. Je kan maar beter verhuizen naar een boerendorp ofzo.quote:Gezette mensen die met een barbeque en geplukte halve kippen erop langs de weg stonden
Mensen die schreeuwden van de ene weghelft naar 't andere.
Luidruchtge mensen die je boos aankeken als je langsliep
Afval her en der, wat niet op straat hoort
whehequote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef ReneH83 het volgende:
waar het is misgegaan?
dat zulke mensen als dat jij bent naar ons mooie stadje komen!![]()
scheer je weg...![]()
tuurlijk heeft rotterdam zijn problemen, welke grote stad heeft die niet...
en tegenwoordig kijkt volgens mij iedereen je boos aan![]()
Dat was een eerste schokgolf die er door me heen gingquote:Op maandag 8 mei 2006 12:41 schreef addictivebeat het volgende:
heb je het over de alllochtonen?
I know what you mean!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef Piemol het volgende:
En ik wist dus niet hoe snel ik weer naar het station moest rennen om daar mijn trein terug naar huis te knuffelen
Wat is er misgegaan in Rotterdam? waar is het misgegaan?
Gezette mensen die met een barbeque en geplukte halve kippen erop langs de weg stonden
Ik ga NOOIT meer naar Rotterdamwat een drama is die stad geworden !
I know what you mean!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef Piemol het volgende:
En ik wist dus niet hoe snel ik weer naar het station moest rennen om daar mijn trein terug naar huis te knuffelen
Gezette mensen die met een barbeque en geplukte halve kippen erop langs de weg stonden
dat zijn onze allochtone medemensenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef Piemol het volgende:
Nee, eigenlijk is heel NL kut geworden...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:14 schreef Rekkie het volgende:
Maar dit komt natuurlijk ook alleen maar voor in Rotterdam
Als je heel erg pessimistisch bent is de hele wereld kut geworden.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:15 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is heel NL kut geworden...
Wel dat Almere een wannabe-stad is en dat ze daarin in heel slecht zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef _Gromit_ het volgende:
Lelystad is erger, zijn jullie je daar wel van bewust?
Idd, de sfeer, de mensen en gewoon de hele stad staat mij niet aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Angelic1 het volgende:
Ik vind het echt een kutstad geworden.
Brabant is okay.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:15 schreef Angelic1 het volgende:
Nee, eigenlijk is heel NL kut geworden...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Brabant is okay.
M.u.v. Helmond en Uden dan.
Ben maar wat blij dat ik dicht bij België woon... een biertje op het terras is daar een stuk goedkoper.quote:
Ja, hehehe, dat is ook niet zo slim.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:03 schreef Piemol het volgende:
[..]
Dat was een eerste schokgolf die er door me heen ging
Als je uit Centraal Station loopt kan je links en rechts; links is de binnenstad en rechts is een lange weg
Wij gingen de verkeerde kant op en sloegen af naar rechts
![]()
Voelde me heeeel ongelukkig daar
Je kan ook een topic openen..........................quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef Hr-Flip het volgende:
Tip
Pak de telefoon
Bel een nummer van een willekeurige rotterdammer
Vraag "Is Rotterdam nog leuk? "
Antwoord is uiteraard "Nee"
Dan zeg je "Oke bedankt "
En je spaart je weer een duur treinkaartje uit naar Rotterdam, en je hebt dezelfde conclusie.
Idd. Nķg goedkoperquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:01 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Je kan ook een topic openen..........................![]()
Heb ik gehoord ja, ernstig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef _Gromit_ het volgende:
Lelystad is erger, zijn jullie je daar wel van bewust?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |