abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 09:35:57 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37836757
nee, een negatief bericht over Nederlandse politici

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 15-05-2006 09:44:26 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:13:58 #52
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_37837514
quote:
Amerikanen dwingen respect af bij Nederlanders

Maar het kan ook zijn dat soldaten afschuwelijke beslissingen moeten nemen om hun eenheid niet in gevaar te brengen. Het voorbeeld dat de Amerikaanse kolonel Morsink noemt, doet de maag samentrekken. „Wat moet een chauffeur van het eerste voertuig in een konvooi doen als er opzettelijk kinderen voor zijn wielen worden gegooid?”

Bron: De Telegraaf.
Familie van onze eigen kolonel Henk Morsink???
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 10:41:24 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37838173
wel heel hechte familie dan

Hank Tansink komt helemaal uit de States om zijn Nederlandse broer te helpen ofzo ... of de Telegraaf klopt niet helemaal, dat kan natuurlijk ook
pi_37839322
Unicorn
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 11:44:09 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37839863
nee DTF, Unicorn (of hoe ze het uiteindelijk ook mogen noemen) start pas in Augustus
pi_37839887
Geen Unicorn meer dus, dat is immers voor mietjes
pi_37841862
deze pak ik even mee
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 13:41:57 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37843270
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
nee dat is voor homo's en dat is vies want homo's zijn mietjes.

zo heb je nu gehoord wat je wilde horen?
dan kun je nu ergens anders topics om zeep proberen te helpen.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:00:23 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37845347
Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit wel eens heftig knokken kan gaan worden voor de Nederlanders.

Vaak als ondersteunende eenheid actief in oorlogsgebieden, nu een echte hoofdtaak dus.

Laat maar eens wat zien dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37845550
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat is voor homo's en dat is vies want homo's zijn mietjes.

zo heb je nu gehoord wat je wilde horen?
dan kun je nu ergens anders topics om zeep proberen te helpen.
Je wilt het er echt niet over hebben he.

Kinderachtig hoor want het is natuurlijk wel tekenend voor de hele mentaliteit van de manschappen.

Voor degenen die het niet weten: de operatie heet eigenlijk Unicorn maar die naam van de eenhoorn is in sommige Amerikaanse landen geadopteerd door de homobeweging, dus wordt er nu van die naam aangezien omdat de militiaren "niet voor mietje willen worden uitgemaakt".

Allemaal begrijpelijk, maar dat laatste citaat van een bevelhebber schiet mij echt in het verkeerde keelgat en vind ik ook zeer denigrerend voor de homo's in het leger.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 15:26:42 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37846129
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
Unicorn
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
ik wil het er best met je over hebben maar dan moet je met iets beters komen dan dit soort nietszeggende posts omdat je je zin (en je eigen topic) niet krijgt, dat is pas kinderachtig

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 15-05-2006 15:33:45 ]
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 15:33:03 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37846348
maar goed, ik zal je helpen
quote:
De oorspronkelijke naam voor de gevaarlijke Nederlandse missie in het zuiden van Afghanistan, Unicorn, is bij de manschappen slecht gevallen en door Defensie vervangen door de naam Taskforce Uruzgan. Unicorn, het mythische vliegende witte paard eenhoorn, blijkt in de Angelsaksische landen associaties op te roepen met de homoscene.

„De Nederlandse militairen vinden een mythische naam prima, zolang ze maar niet voor mietje worden uitgemaakt”, typeert een adjudant op de Nederlandse logistieke basis bij Kandahar de gevoelens onder de troepen.

De commandant van de 1400 man grote Nederlandse troepenmacht die vanaf augustus veiligheid en stabiliteit in de provincie Uruzgan moet brengen, kolonel Vleugels, had na uitvoerig onderzoek voor de naam gekozen. Unicorn, zo had hij begrepen, is voor moslims een onomstreden naam met een positieve klank.

Het onderzoek had zich echter uitsluitend gericht op de acceptatie van de naam in moslimgebied. Dat de eenhoorn in bij voorbeeld de Verenigde Staten wordt geassocieerd met de Amerikaanse homobelangenvereniging, vergelijkbaar met het Nederlandse COC, was de speurders ontgaan.

Na protesten van manschappen uit Afghanistan besloot het ministerie vorige week van het experiment af te zien en weer terug te vallen op een minder fantasievolle benaming. Over Taskforce Uruzgan kan niemand vallen en de naam valt niet op in het rijtje van nietszeggende namen als SFOR, KFOR, UNMEE en UNPROFOR.

Voor Vleugels die met een aparte naam de anonimiteit van de Nederlandse naamgeving eens wilde doorbreken zal het ongetwijfeld een tegenvaller zijn. De Amerikanen in zijn gebied blijven opvallen met namen als operatie Cobra en Anaconda.

Commandant Henk Morsink, de baas van de opbouwmissie in Kandahar en de basis bij Tarin Kowt in Uruzgan, heeft zich voor de naam van het onderkomen wel verzekerd van een onomstreden naam. Internationaal onderzoek had uitgewezen dat de naam 'Holland' op de vijfde plaats stond van namen die bij niemand negatieve associaties opriep. Per 1 augustus gaat de basis daarom door het leven als Kamp Holland. De kolonel koos daarbij bewust niet voor het Engelse woord Camp. Met 'Kamp' wil hij een kleine hommage brengen aan zijn minister, zonder wie de missie nooit van de grond was gekomen.
www.telegraaf.nl
imo beetje flauw allemaal er worden voor vrijwel elke militaire term/eenheid wel vunzige grapjes bedacht, meestal door mensen die er nix mee te maken hebben ... als je je daar druk om gaat maken kun je de Gele Rijders ook wel opdoeken

maar ik vind het wel best zo, terug naar de originele naam van de eenheid, we hebben in Nederland zowieso geen geschiedenis met fantastische in het oog springende titels voor operaties (op. Product bv) ik snap niet waarom dat nu ineens wel zou moeten we moeten Nederlands blijven ipv een soort VS klonen (nu doen de Australiers wel mee natuurlijk en die hebben dan wel weer een geschiedenis met meer in het oog springende namen).

[ Bericht 13% gewijzigd door sp3c op 15-05-2006 15:38:34 ]
pi_37846450
Ja, een dergelijk bericht had ik gisteren ook gepost, en nu?

Ik blijf die opmerking over mietjes erg kwalijk en denigrerend vinden.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 15:39:30 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37846548
en nu weet de rest ook waar je het over hebt want uit jouw nietszeggende posts valt verder nix op te maken
  maandag 15 mei 2006 @ 15:48:34 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37846872
Ga je ergens anders druk over maken SCH Dit is typisch macho gedrag, dat kom je in het leger veel vaker tegen.

En ja, die zijn allergisch voor het woord mietje. Big deal.

Je zou je druk kunnen maken over de Nederlandse doden die gaan vallen. Lijkt me veel belangrijker.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 15:58:46 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37847236
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef popolon het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit wel eens heftig knokken kan gaan worden voor de Nederlanders.

Vaak als ondersteunende eenheid actief in oorlogsgebieden, nu een echte hoofdtaak dus.

Laat maar eens wat zien dan.
vaak als ondersteunende eenheid actief????

dat er niet dagelijks honderden schoten gelost wordt wil nog niet zeggen dat het een ondersteunende taak is!!!
Wat dat betreft is deze missie niet anders als die in Irak of Kosovo, ik mag hopen dat deze ook even rustig verloopt als de eerder genoemde opdrachten, dan ben ik heel erg blij want ik houd niet zo van gevulde lijkzakken daar krijg ik een ongemakkelijk gevoel van in mijn maag
  maandag 15 mei 2006 @ 16:15:12 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37847858
Jij doelt op recente missies, ik meer op wat oudere: TBAT, VBAT etc. Dat waren de ondersteunende.

Misverstandje.
pi_37848227
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:39 schreef sp3c het volgende:
en nu weet de rest ook waar je het over hebt want uit jouw nietszeggende posts valt verder nix op te maken
Als mod zou je je iets volwassener kunnen gedragen ipv users te bashen.
pi_37848335
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef popolon het volgende:
Ga je ergens anders druk over maken SCH Dit is typisch macho gedrag, dat kom je in het leger veel vaker tegen.

En ja, die zijn allergisch voor het woord mietje. Big deal.

Je zou je druk kunnen maken over de Nederlandse doden die gaan vallen. Lijkt me veel belangrijker.
Er zitten ook homo's in dat leger. Daar maak ik me druk over ja.

Jij stelt een beetje van: het is nou eenmaal zo dus leg je er maar bij neer, dat is niet mijn insteek en zal het ook nooit worden.

En over die doden maak ik me ook druk. Ik vrees dat het gigantisch uit de klauwen gaat lopen en dat we voor het eerst echt met body bags te maken krijgen en dat dit hele gebeuren een enorme invloed op de politiek en de verkiezingen gaat krijgen.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:32:38 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848403
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij stelt een beetje van: het is nou eenmaal zo dus leg je er maar bij neer, dat is niet mijn insteek en zal het ook nooit worden.

En over die doden maak ik me ook druk. Ik vrees dat het gigantisch uit de klauwen gaat lopen en dat we voor het eerst echt met body bags te maken krijgen en dat dit hele gebeuren een enorme invloed op de politiek en de verkiezingen gaat krijgen.
Die homo's kunnen wel een tikkie hebben hoor. Kom op zeg, niet elke homo is van de handtasjes en de verwijfde gebaren. Dat zou jij moeten weten.

Hell, misschien zijn er wel echt macho rambo homo's.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 16:46:42 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37848871
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Als mod zou je je iets volwassener kunnen gedragen ipv users te bashen.
ik heb je (nog) niet gebashed, ik geef mijn mening over jouw posts
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 16:53:25 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37849088
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

die homo's zullen ongetwijfeld ook niet voor mietjes uitgemaakt willen worden en dat krijg je natuurlijk wel als je met een titel die schijnbaar synoniem staat voor homosexualiteit.

dat is jammer maar helaas, kun je beter voorkomen ivm de samenwerking
daarom heet de Duitse landmacht tegenwoordig Deutche Heer ipv Wehrmacht
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 16:54:57 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37849138
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef popolon het volgende:
Jij doelt op recente missies, ik meer op wat oudere: TBAT, VBAT etc. Dat waren de ondersteunende.

Misverstandje.
oh ok, never mind

wat is VBAT?
UNPROFOR?
pi_37849432
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb je (nog) niet gebashed, ik geef mijn mening over jouw posts
Doe je dat bij alle users dan? Daar is volgens mij FB voor
pi_37849480
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Die homo's kunnen wel een tikkie hebben hoor. Kom op zeg, niet elke homo is van de handtasjes en de verwijfde gebaren. Dat zou jij moeten weten.

Hell, misschien zijn er wel echt macho rambo homo's. [afbeelding]
Die smiley

Ja teringrtrutje, vertel mij wat - de gemiddelde homo is tegenwoordig zestien keer gespierder dan de doorsnee wiskunde studerende heteronerd met zijn laptopje.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat om die negatieve associatie die homoseksualiteit blijkbaar met zich meebrengt. Zo onzinnig. Unicorn is een prima naam en als het met homoseksualiteit wordt geassocieerd dan lachen ze daar toch om? Man er zijn duizenden clubs die unicorn heten, naar dat malle paard met die hoorn.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:14:33 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37849676
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

oh ok, never mind

wat is VBAT?
UNPROFOR?
Ja, UN signal battalion, zo ook transport.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:07 schreef SCH het volgende:

Unicorn is een prima naam en als het met homoseksualiteit wordt geassocieerd dan lachen ze daar toch om? Man er zijn duizenden clubs die unicorn heten, naar dat malle paard met die hoorn.
Ik vind het ook een prachtige naam en een mooi mythisch beest.

Maar je hebt duidelijk niet in het leger gezeten, die taboe voor zulke woorden/termen is er en zal ook niet zo snel verdwijnen.

Dan zul je moeten vechten tegen de vermachonisering van het leger.
pi_37850121
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:14 schreef popolon het volgende:

Dan zul je moeten vechten tegen de vermachonisering van het leger.
Dat zou sowieso een goede zaak zijn. Meer mens, minder macho
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 17:33:52 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37850191
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe je dat bij alle users dan? Daar is volgens mij FB voor
het is een beetje lastig een discussie voeren via de feedback

als ik er iets in had gezien voor de feedback dan had ik ze wel verwijderd, dan ben jij daar snel genoeg om je beklag te doen
  maandag 15 mei 2006 @ 17:35:00 #79
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_37850199
UNPROFOR?
sp3c, dit zou jij moeten weten.
UNPROFOR staat voor United Nations Protection Force
Heb daar zelf deel van uitgemaakt.

Verder SCH, een hele kleine minderheid binnen defensie is homosexueel. De meerderheid niet. Dus logisch dat de meerderheid een voorkeur heeft voor een andere naam. Dus kwetsend naar de homo hoek wil ik het niet noemen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_37850248
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder SCH, een hele kleine minderheid binnen defensie is homosexueel. De meerderheid niet. Dus logisch dat de meerderheid een voorkeur heeft voor een andere naam. Dus kwetsend naar de homo hoek wil ik het niet noemen.
Het is ook geen homonaam. Het is blijkbaar al heel gevoelig om in de verte een beetje met homo's geassocieerd te worden. Wat is daar nou zo erg aan?

En om het dan mietjes te noemen, dat is vooral dom maar blijkbaar de cultuur in het leger.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:38:12 #81
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37850271
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:37 schreef SCH het volgende:

En om het dan mietjes te noemen, dat is vooral dom maar blijkbaar de cultuur in het leger.
Spijker op de kop: Dom maar zo is die cultuur.
pi_37850277
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is een beetje lastig een discussie voeren via de feedback

als ik er iets in had gezien voor de feedback dan had ik ze wel verwijderd, dan ben jij daar snel genoeg om je beklag te doen
Je zal moeten leren om iets objectiever te modereren en je Panorama-achtige denigrerende toontje er uit laten slijten. Je hebt hier gewoon met mensen te maken, je bent niet in het leger, en hoeft hier niet de stoere vent uit te hangen.
pi_37850302
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Spijker op de kop: Dom maar zo is die cultuur.
Da's toch erg voor mensen die zulke belangrijke en gevoelige dingen gaan doen die met leven en dood te maken hebben?
  maandag 15 mei 2006 @ 17:39:16 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37850304
SCH, dat zwaai smileyding is natuurlijk niet echt bevorderlijk.
pi_37850328
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef popolon het volgende:
SCH, dat zwaai smileyding is natuurlijk niet echt bevorderlijk. [afbeelding]
Weet ik, koekje van eigen deeg heet dat
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 17:43:12 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37850388
overigens vond ik de naam op zich ook wel aardig, het is weer is wat anders alleen jammer dat het weer meteen in het Engels moet

zoals gezegd er worden wel vaker flauwe grappen gemaakt over de verschillende eenheden, zo zijn de gele rijders ook allemaal gay (en geil!) en alle artilleristen zijn ook meteen gele reiders voor het gemak en dus gay, de luchtmobiele brigadiers zijn dom en vliegers zijn chauffeur of op zijn vriendelijkst piloot (loadmasters zijn dan weer wel vliegers ) maakt ook verder nooit iemand zich druk om behalve in de kroeg.

ik snap niet zo dat er nu ineens wel gezeur om is.

maja het is hun missie dus als zij vinden dat unicorn een synoniem is voor mietje en daar niet van gediend zijn dan is dat hun goed recht
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 17:47:59 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37850532
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zal moeten leren om iets objectiever te modereren
als ik niet objectief was dan had jij nu niet zo veel posts op je naam staan
quote:
en je Panorama-achtige denigrerende toontje er uit laten slijten.
moet jij nodig zeggen, jij begint toch al gelijk weer met je standaard 'ja typische militair blablabla' je posts zeiden gewoon nix, niemand kan wat met posts met een enkel woord en een smiley, daar heb ik jouw in het verleden ook wel is op zien reageren dus zeg ik er wat van
quote:
Je hebt hier gewoon met mensen te maken, je bent niet in het leger, en hoeft hier niet de stoere vent uit te hangen.
ten eerste ben ik altijd in het leger en kan ik niets anders dan de stoere vent uithangen want het vogeltje zingt zoals hij gebekt is

net zoals jij waarschijnlijk niet anders kan dan je eeuwige slachtofferrol aanmeten zodra er iets tegen je gezegd wordt wat je niet leuk vind
pi_37850549
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 17:51:10 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37850609
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's toch erg voor mensen die zulke belangrijke en gevoelige dingen gaan doen die met leven en dood te maken hebben?
het zou vooral erg zijn als die mensen vaker met dood dan leven te maken krijgen omdat ze als 'mietjes' te boek staan ... het klinkt raar maar ja reputatie is in zo'n gebied al bijna het halve werk!

zelfs als het slechts blijft bij een associatie met homoverenigingen is het misschien niet een al te geweldig idee in een dergelijk gebied
pi_37850783
Heel leuk dat wij het anders gaan aanpakken als de VS, maar zolang de bevolking daar niet beter van wordt kunnen we het opbouw werk daar vergeten .
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 18:03:02 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37850895
nou ik denk dat de opbouwwerkzaamheden zich zullen concentreren op de lokale bevolking .. die zullen daar wel wat beter van worden lijkt me toch

de vraag is dan ook niet wat de bevolking doet want die staan nu blijkbaar al in de rij om de kampen op te bouwen, de vraag is wat de Taliban doet met die wederopbouwprojecten en hoe goed de Nederlanders in staat zijn die te beschermen
pi_37851083
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

het zou vooral erg zijn als die mensen vaker met dood dan leven te maken krijgen omdat ze als 'mietjes' te boek staan ... het klinkt raar maar ja reputatie is in zo'n gebied al bijna het halve werk!
Exact. Het woord was dan ook uitgebreid gecheckt in de moslimwereld.
quote:
zelfs als het slechts blijft bij een associatie met homoverenigingen is het misschien niet een al te geweldig idee in een dergelijk gebied
Bij moslims heeft het die associatie niet.

Maar ik zie het verband ook niet zo. Worden ze dan sneller aangevallen ofzo?
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 18:48:20 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37852140
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Exact. Het woord was dan ook uitgebreid gecheckt in de moslimwereld.
[..]

Bij moslims heeft het die associatie niet.
In Nederland ook niet toch heeft het niet langer dan een paar weken (samenwerken met Amerikanen?) geduurd tot er dusdanig veel klachten binnenkwamen dat ze de naam terug hebben veranderd
quote:
Maar ik zie het verband ook niet zo. Worden ze dan sneller aangevallen ofzo?
de Taliban zoeken zwakke plekken in de nieuwe ISAF bezetting, als er dan een eenheid die als mietjes (of homo's waar die figuren zowieso niet blij mee zijn) te boek gaat dan kun je er op rekenen dat ze wat meer gaan proberen ja
pi_37852497
Ik snap trouwens niet waarom die namen in het engels moeten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 mei 2006 @ 19:10:07 #95
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37852762
Geef die ops een arabische naam en dito eenheden om te strijden zoadat de harten van de lokale bevolking gewonnen ergo de oorlog gewonnen kan worden.
pi_37857102
De Amerikaanse missie in Afghanistan zou eerst ook Infinite Justice, Oneindige Gerechtigheid, heten, maar dat zou slechts aan Allah voorbehouden zijn en dus werd de naam veranderd in Enduring Freedom. Ja, het is niet eenvoudig.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:16:56 #97
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37857157
ja geef ze een mooie homo-erotische arabische naam
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 21:19:38 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37857286
noem het gewoon operate 1 dan stuit je iig niemand tegen de borst
en dan de volgende operatie 2, etc. etc.
pi_37857454
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef sp3c het volgende:
noem het gewoon operate 1 dan stuit je iig niemand tegen de borst
en dan de volgende operatie 2, etc. etc.
Die Braziliaanse hangjongeren met machinegeweren begrijpen het tenminste: Eerste Dodelijke Commando.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 21:37:04 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37858206
hah!
als ze zo doorgaan zijn ze ook meteen het laatste!

maar goed, ik vind die naam echt een non issue, de mannen die er al zijn vinden het niet leuk want unicorn blijkt iets homoos te zijn dus is het veranderd.

probleem opgelost iedereen blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')