abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37740823
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV gewoon als underdog het seizoen in gaat. Ajax zal, samen met AZ, favoriet zijn voor de titel (gezien de waarschijnlijke selecties).
hou toch op man, je praat jezelf nog wat aan als je niet uitkijkt
pi_37741038
De kampioen hoort altijd minstens bij de favorieten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37741044
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
precies
pi_37741053
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hou toch op man, je praat jezelf nog wat aan als je niet uitkijkt
eh? Gewoon een kwestie van inschatten en analyseren hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37741126
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37741224
jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
pi_37741244
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:

[..]

Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
PSV is altijd een kampioenskandidaat. De meest stabiele topclub van Nederland. Ook volgend jaar doen die gewoon mee. Die andere teams moeten eerst maar eens ingespeeld raken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37741403
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.RentreeKoeman&ns_type=clickout

Veel dom gelul (de club die voor mij veel betekend heeft en betekende ) , maar ook iets positiefs: Koeman refereert aan de "goede scouting van PSV" en het lijkt er op dat ie zich daar zo min mogelijk mee gaat bemoeien .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37741639
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.
De Jong is langdurig geblesseerd en dat is ook een gemis, want anders had hij zeker weten in de basis gestaan.
Dat Ooijer en Cocu blijven is natuurlijk goed nieuws, maar voetballen doe je altijd nog met elf man in het veld.
Alex gaat waarschijnlijk naar Corinthians.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV.
Farfán gaat vermoedelijk naar een Europese topclub. Hij had zelf nog best willen verlengen, maar z'n zaakwaarnemer (zal wel een nieuwe auto willen kopen of zo) loopt 'm te pushen om de overstap naar een Europese grootmacht te maken.
Gelukkig worden Fehér, Wilson, Sibon, kaartenpakker Ferreyra en Thompson geloosd.
Aissati blijft een fenomenaal talent (die moet echter nog rustig gebracht worden en veel arbeid in het krachthonk verrichten)... Afellay is dat toch niet.
Tenzij PSV 2 superbacks, een goede stopper, een spelmaker en adequate vervangers van Farfán en de breedtespelers Beasley en Lucius naar Eindhoven haalt, zie ik het kampioenschap naar Ajax of AZ gaan.
pi_37741654
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:

[..]

Dan nog. Of je moet een half elftal kwijt raken. Maar in Nederland bestaan er altijd maar twee favorieten: PSV en Ajax. De rest is outsider.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37741904
----------------------Gomes---------------------
rechtsback----Ooijer---stopper----linksback
rechtshalf----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------linksbuiten

Haal maar 5 adequate versterkingen voor de basis. Ik geef 't Valckx en co te doen...
En Afellay op rechtshalf zetten is geen optie. Die zou eerste invaller moeten worden op het middenveld.
pi_37741978
Kromkamp----Ooijer---Mathijsen----linksback
Afellay----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------Boussoufa

Dit zou al mooi zijn!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37741989
Mooi wel, maar haalbaar? Ik zou er idd voor tekenen.
pi_37742043
Hmm, waarom zou Afellay niet in de basis kunnen? Vanaf het begin ben ik al erg gecharmeerd van hem (en al helemaal na Feyenoord vorig seizoen. Afgelopen jaar toch een half seizoen in de basis gestaan en Europese ervaring opgedaan. Het komende jaar zou hij juist nog verder moeten groeien naar een meer bepalende rol. Hij kon dit jaar nog frank en vrij spelen met Cocu en Simons in de rug. Het is nu tijd dat hij zich gaat ontwikkelen tot een volledige middenvelder. Ik heb veel vertrouwen in die jongen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37742370
Koeman mag de aankopen doen Geen TD, word leuk voor jullie.
pi_37742465
Ik denk nog wel dat Alex een jaartje blijft
pi_37742717
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, waarom zou Afellay niet in de basis kunnen? Vanaf het begin ben ik al erg gecharmeerd van hem (en al helemaal na Feyenoord vorig seizoen. Afgelopen jaar toch een half seizoen in de basis gestaan en Europese ervaring opgedaan. Het komende jaar zou hij juist nog verder moeten groeien naar een meer bepalende rol. Hij kon dit jaar nog frank en vrij spelen met Cocu en Simons in de rug. Het is nu tijd dat hij zich gaat ontwikkelen tot een volledige middenvelder. Ik heb veel vertrouwen in die jongen.
Afellay heeft talent, maar vertraagt het spel, is snel geblesseerd, fysiek erg licht, is slecht in de omschakeling en is het gewoon net niet. Misschien dat ie zichzelf kan verbeteren, maar dan moet je geen risico nemen met hem als basisrechtshalf.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:27:01 #168
127004 maril
Smeetsfan
pi_37742822
Datum: 11-mei 17:58

Ronald Koeman heeft bij zijn presentatie als trainer van PSV bekendgemaakt dat Jan Wouters en Tonny Bruins Slot zijn assistenten worden. Laatstgenoemde houdt zich vooral bezig met het analyseren van tegenstanders. Bij PSV is er volgend seizoen geen technisch directeur meer. Die functie bekleedde Guus Hiddink de laatste jaren naast het trainerschap.

"Manager voetbalzaken Stan Valckx deed al zoveel voor Hiddink, dat we het niet nodig vonden om een nieuwe technisch directeur te benoemen", aldus voorzitter Rob Westerhof, die samen met Valckx en Koeman verantwoordelijk wordt voor het technische beleid.

Koeman benadrukte op de persconferentie dat hij niet verplicht was om samen te werken met Wouters, die in een eerder stadium al een akkoord bereikte over zijn rol als assistent. "Dat is allemaal eerst overlegd. Ik kijk er naar uit om met Jan samen te werken. We kunnen veel van elkaar leren." Koeman werkte met Bruins Slot al samen bij Ajax en Benfica.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37743315
Leuk ja, om de aankopen door Koeman, Westerhof en Valckx te laten doen.
pi_37743456
Hahahaha.
Ajax kampioen

Nee serieus sterkte gasten, maybe heeft koeman wat geleerd
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37743533
Ook een leuk (en ik denk haalbaar) team trouwens:

----------------------Gomes------------------------
Sankoh-------Ooijer------Hofland-------Bouma-
-----------------------Simons-----------------------
--------------Mendes----------Cocu---------------
Koné------------------VOH--------------Palacio--

bank: Moens, Afellay, Aissati, Addo, Lamey, Nguyen, Beerens
pi_37744719
Is Palacio nog wel haalbaar?

De rest moet inderdaad kunnen. Ik zou ervoor tekenen!
We sure are cute for two ugly people.
pi_37744901
Waar speelt die Palacia nu trouwens? Ik ben niet erg op de hoogt van buitenlandse spelers. Verder zou de rest erg leuk zijn om te halen, al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Bouma. Ik hoop trouwens wel dat Farfan blijft, dan zou hij samen met Kone (en dus eventueel die Palacio) de voorinposities kunnen bemannen naast VoH.
pi_37745362
Bouma is centraal in belangrijke wedstrijden een drama, maar als linksback een hele goede speler. Palacio speelt nog steeds bij Boca Juniors.
pi_37745498
Hofland
Zou echt leuk zijn als hij terug zou keren
pi_37745577
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
Hofland
Zou echt leuk zijn als hij terug zou keren
Nodigt ie na wedstrijden weer supporters uit om in z'n achtertuin bier te komen drinken of te komen barbequen.
pi_37746887
quote:
'Transfer Braziliaan Tom naar PSV ketst af'
Volgens de zaakwaarnemer van de Braziliaan Tom is een transfer naar PSV afgeketst. Tom is een 18-jarige flankspeler bij Nacional Atlético Clube. De financiele voorwaarden zouden het struikelblok zijn geweest bij de overgang, volgens de zaakwaarnemer.
Ik ken deze speler niet. Ik zal eens aan Steef vragen of 't wat is.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:51:25 #178
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37748321
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Afellay heeft talent, maar vertraagt het spel, is snel geblesseerd, fysiek erg licht, is slecht in de omschakeling en is het gewoon net niet. Misschien dat ie zichzelf kan verbeteren, maar dan moet je geen risico nemen met hem als basisrechtshalf.
Wat ben jij een wijsneus joh.

Nee, hij is nog net geen Zidane. Wat verwacht je van zo'n jonge speler? Wel eens in perspectief leren zien?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:55:57 #179
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37748450
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.
De Jong is langdurig geblesseerd en dat is ook een gemis, want anders had hij zeker weten in de basis gestaan.
Dat Ooijer en Cocu blijven is natuurlijk goed nieuws, maar voetballen doe je altijd nog met elf man in het veld.
Alex gaat waarschijnlijk naar Corinthians.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV.
Farfán gaat vermoedelijk naar een Europese topclub. Hij had zelf nog best willen verlengen, maar z'n zaakwaarnemer (zal wel een nieuwe auto willen kopen of zo) loopt 'm te pushen om de overstap naar een Europese grootmacht te maken.
Gelukkig worden Fehér, Wilson, Sibon, kaartenpakker Ferreyra en Thompson geloosd.
Aissati blijft een fenomenaal talent (die moet echter nog rustig gebracht worden en veel arbeid in het krachthonk verrichten)... Afellay is dat toch niet.
Tenzij PSV 2 superbacks, een goede stopper, een spelmaker en adequate vervangers van Farfán en de breedtespelers Beasley en Lucius naar Eindhoven haalt, zie ik het kampioenschap naar Ajax of AZ gaan.
Ze moeten jou maar aanstellen joh! Zowel als technisch directeur, hoofdscout, coach en assistent coach. Waar haal je die wijsheid allemaal vandaan?
Alex naar Corinthians, bron? Gebeurt toch niet.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo niet geschikt voor de basis van PSV. Tóch stonden ze er regelmatig, ik denk dat Guus het beter weet dan jij.
Ken jij de zaakwaarnemer van Farfán? Ik denk dat Farfán nog altijd zelf beslist wat hij doet.

Laat ook eigenlijk maar joh.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_37749422
Je hebt gelijk, footballhero. Farfán verlengt z'n contract, PSV koopt Alex van Chelsea voor 10 miljoen euro, Lamey moet in Oranje, Ball is een superverdediger, Addo is een topper.
Hou toch op joh.
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:29:42 #181
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37749751
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gelijk, footballhero. Farfán verlengt z'n contract, PSV koopt Alex van Chelsea voor 10 miljoen euro, Lamey moet in Oranje, Ball is een superverdediger, Addo is een topper.
Hou toch op joh.
Wie zal het zeggen? Maar die uit de lucht gegrepen berichten voordoen als de enige, echte waarheid is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend hè.
pi_37750202
Naja, ergens heeft cultheld zeker wel gelijk m.i. Lamey (toevallig dit jaar een kans gekregen en "half" gegrepen), Ball (ik zal niet flauw zijn om het over zondag te hebben, maar er hebben heel wat betere linksbacks bij PSV rondgelopen), Addo (jarenlang uitgekotst door het publiek en doet het nu ineens een half jaartje aardig) en Reiziger (heeft werkelijk in geen 1 wedstrijd zijn niveau gehaald wat ik ervan verwachtte) zijn nou niet echt de spelers die PSV naar de top moeten brengen, zeker niet internationaal gezien. Dat is allemaal een beetje 'Lucius-niveau', leuk om er bij te hebben, maar niet om een heel seizoen in de basis te hebben. Culina en Beasley behoren wat mij betreft ook tot deze categorie, al heeft de eerste nog iets meer krediet.

Aan de andere kant, gelukkig hebben we volgend jaar in ieder geval nog Gomes (top), Simons (top), Vennegoor (redelijk), waarschijnlijk Cocu (top) en hopelijk Ooijer (top), Alex (top) en Farfan (top).
Dan heb je sowieso nog Afellay en Aisatti. En ondanks de meningen van alles en iedereen hoop ik volgend jaar toch op een betere Koné.
Met die 6 topspelers heb je een goede basis staan, zeker op de as van het veld. Daarom heen moet Koeman er wat van zien te maken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 mei 2006 @ 02:10:19 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37750650
omg Cultheld na jaren de positiefste geweest te zijn probeer je nu Grrrrrrrrrrrrrrr te verslaan en negativisme
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 mei 2006 @ 02:13:37 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37750682
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
rechtsback----Ooijer---stopper----linksback
rechtshalf----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------linksbuiten

Haal maar 5 adequate versterkingen voor de basis. Ik geef 't Valckx en co te doen...
En Afellay op rechtshalf zetten is geen optie. Die zou eerste invaller moeten worden op het middenveld.
die backs moesten dit jaar ook al vervangen worden en we hebben het geriemd met wat we hadden, een goede investering aan die kant zou ons alleen maar versterken.

Sankoh zou een prima en betaalbare optie zijn voor het centrum, eventueel Hofland.

rechtshalf gewoon weer Afellay. Bovendien is het te hopen dat Lucius zn dip heeft gehad en dan heb je voor rechtsback en rachtshalf ook een prima speler.

Voorin kan je best met Vennegoor & Koné spelen. Dan komt Koné ook meer voor de goal ipv van links, dat is meer zoals hij bij Roda speelde en daar komt hij meer tot zn recht.

En van de verkoop van Farfan kun je dus investeren!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 mei 2006 @ 02:15:55 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37750706
aanvalling:

als je met 2 man voorin speelt zou je op het middenveld Cziommer als 4e man in kunnen zetten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37750846
Ik ben toch benieuwd wie er allemaal gaat komen hoor. Westerhof zei dat, verkopen daargelaten, er 15 tot 20 miljoen investeer geld is. AZ en Ajax zijn al druk bezig (geweest) op de transfermarkt. Zal er voor het WK al wat gepresenteerd worden? Ik mag toch hopen dat dit keer de selectie wel voor 31 augustus rond is. Helemaal met een nieuwe technische staf.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37750945
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:29 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Wie zal het zeggen? Maar die uit de lucht gegrepen berichten voordoen als de enige, echte waarheid is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend hè.
Klopt, die berichten heb ik uit m'n duim gezogen. Steef is mijn bron.
pi_37750951
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:10 schreef rubbereend het volgende:
omg Cultheld na jaren de positiefste geweest te zijn probeer je nu Grrrrrrrrrrrrrrr te verslaan en negativisme
Nee hoor, dat heet realisme. Ik ben alleen positief als daar reden toe is. Zie jij de relatief onervaren (understatement) Valckx de scouting succesvol (naar PSV maatstaven) verzorgen samen met clown Westerhof en het debiele broertje van Erwin? Ik niet .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 mei 2006 @ 02:47:31 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37750988
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heet realisme. Ik ben alleen positief als daar reden toe is. Zie jij de relatief onervaren (understatement) Valckx de scouting succesvol (naar PSV maatstaven) verzorgen samen met clown Westerhof en het debiele broertje van Erwin? Ik niet .
Koeman heeft zn lijntje met Hiddink nu al uitliggen. Zolang Hiddink geen officiele rol bij PSV krijgt zal alles wel via Koeman lopen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37751049
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Koeman heeft zn lijntje met Hiddink nu al uitliggen. Zolang Hiddink geen officiele rol bij PSV krijgt zal alles wel via Koeman lopen!
Ik vraag me af in hoeverre dat tot uiting in het aankoopbeleid gaat komen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:15:48 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37752864
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre dat tot uiting in het aankoopbeleid gaat komen.
Westerhof, Valcx en Koeman zijn verantwoordelijk voor de aankopen die er gedaan worden maar ze zullen geadviseerd worden door de scouting van PSV.

Ik heb absoluut vertrouwen in deze scouting van PSV(van der Zee, de Visser, van Kraaij) en ben niet bang dat er meer miskopen gedaan zullen worden dan dat onder Hiddink het geval was.

Want laten we wel zijn het aankoopbeleid van Hiddink was ook niet alles:

Miskopen: Feher, Smit, Ball, Reiziger, Thompson, Sibon, Ferreyra(huur) en Robert.
Topaankopen: Alex, Gomes, Farfan, Simons, Park & Lee
Twijfelgevallen: Beasley, Kone, Culina en Väyrynen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37753435
Ik denk ook niet dat er heel anders aan toe zal gaan op aankoopgebied. Het steekt bij PSV wel aardig in elkaar. Het is jammer dat je de meerwaarde van Hiddink verliest om toptalent te binden.
That's all folks!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:18:04 #193
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37754273
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt, die berichten heb ik uit m'n duim gezogen. Steef is mijn bron.
Pure gok die berichten. Ik denk dat niemand in de voetballerij zijn kostbare discretie doorbreekt om een mannetje van 21 op de hoogte te houden.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:50:20 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37755122
quote:
Valckx, Koeman en Westerhof zijn vanaf nu bij PSV verantwoordelijk voor het technische beleid.

Hoe hij gisteren tijdens die persconferentie de hele tijd met z'n glaasje water zat te draaien. Wat een bal gehakt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:56:00 #195
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37755274
Verder wil ik nog steeds dat Danny Buijs wordt aangetrokken.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:58:11 #196
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37755333
En Sankoh wellicht, als versterking voor de defensie. Ik vind Addo wel een prima verdediger hoor, maar hij mist wat onverzettelijkheid en wat charisma voor een centrale verdediger. Dat gevoel had ik met Bouma ook. Ik voel steeds een bepaalde negatieve spanning opkomen als Addo een actie moet maken.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:01:01 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37755404
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoe hij gisteren tijdens die persconferentie de hele tijd met z'n glaasje water zat te draaien. Wat een bal gehakt.
Het is inderdaad (bijna) net zo'n clown als Jaake.

Wat een koekenbakkers hebben wij als voorzitters bij onze clubs
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:02:28 #198
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37755445
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef PyTh het volgende:
Wat een koekenbakkers hebben wij als voorzitters bij onze clubs
Lijkt vrij normaal te zijn bij de top3.
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef Bombardier het volgende:
Verder wil ik nog steeds dat Danny Buijs wordt aangetrokken.
Denk niet dat zoiets zal gebeuren...
A.M.A.B
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:11:15 #199
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37755664
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lijkt vrij normaal te zijn bij de top3.
[..]

Denk niet dat zoiets zal gebeuren...
Waarom niet?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:14:14 #200
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37755740
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Waarom niet?
Van de top 3 wil hij alleen bij Feijenoord spelen.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')