quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV gewoon als underdog het seizoen in gaat. Ajax zal, samen met AZ, favoriet zijn voor de titel (gezien de waarschijnlijke selecties).
preciesquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
De kampioen hoort altijd minstens bij de favorieten!
eh? Gewoon een kwestie van inschatten en analyseren hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hou toch op man, je praat jezelf nog wat aan als je niet uitkijkt
Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
De kampioen hoort altijd minstens bij de favorieten!
PSV is altijd een kampioenskandidaat. De meest stabiele topclub van Nederland. Ook volgend jaar doen die gewoon mee. Die andere teams moeten eerst maar eens ingespeeld raken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
Dan nog. Of je moet een half elftal kwijt raken. Maar in Nederland bestaan er altijd maar twee favorieten: PSV en Ajax. De rest is outsider.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
Afellay heeft talent, maar vertraagt het spel, is snel geblesseerd, fysiek erg licht, is slecht in de omschakeling en is het gewoon net niet. Misschien dat ie zichzelf kan verbeteren, maar dan moet je geen risico nemen met hem als basisrechtshalf.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, waarom zou Afellay niet in de basis kunnen? Vanaf het begin ben ik al erg gecharmeerd van hem (en al helemaal na Feyenoord vorig seizoen. Afgelopen jaar toch een half seizoen in de basis gestaan en Europese ervaring opgedaan. Het komende jaar zou hij juist nog verder moeten groeien naar een meer bepalende rol. Hij kon dit jaar nog frank en vrij spelen met Cocu en Simons in de rug. Het is nu tijd dat hij zich gaat ontwikkelen tot een volledige middenvelder. Ik heb veel vertrouwen in die jongen.
Nodigt ie na wedstrijden weer supporters uit om in z'n achtertuin bier te komen drinken of te komen barbequen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
Hofland
Zou echt leuk zijn als hij terug zou keren
Ik ken deze speler niet. Ik zal eens aan Steef vragen of 't wat is.quote:'Transfer Braziliaan Tom naar PSV ketst af'
Volgens de zaakwaarnemer van de Braziliaan Tom is een transfer naar PSV afgeketst. Tom is een 18-jarige flankspeler bij Nacional Atlético Clube. De financiele voorwaarden zouden het struikelblok zijn geweest bij de overgang, volgens de zaakwaarnemer.
Wat ben jij een wijsneus joh.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay heeft talent, maar vertraagt het spel, is snel geblesseerd, fysiek erg licht, is slecht in de omschakeling en is het gewoon net niet. Misschien dat ie zichzelf kan verbeteren, maar dan moet je geen risico nemen met hem als basisrechtshalf.
Ze moeten jou maar aanstellen joh! Zowel als technisch directeur, hoofdscout, coach en assistent coach. Waar haal je die wijsheid allemaal vandaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.
De Jong is langdurig geblesseerd en dat is ook een gemis, want anders had hij zeker weten in de basis gestaan.
Dat Ooijer en Cocu blijven is natuurlijk goed nieuws, maar voetballen doe je altijd nog met elf man in het veld.
Alex gaat waarschijnlijk naar Corinthians.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV.
Farfán gaat vermoedelijk naar een Europese topclub. Hij had zelf nog best willen verlengen, maar z'n zaakwaarnemer (zal wel een nieuwe auto willen kopen of zo) loopt 'm te pushen om de overstap naar een Europese grootmacht te maken.
Gelukkig worden Fehér, Wilson, Sibon, kaartenpakker Ferreyra en Thompson geloosd.
Aissati blijft een fenomenaal talent (die moet echter nog rustig gebracht worden en veel arbeid in het krachthonk verrichten)... Afellay is dat toch niet.
Tenzij PSV 2 superbacks, een goede stopper, een spelmaker en adequate vervangers van Farfán en de breedtespelers Beasley en Lucius naar Eindhoven haalt, zie ik het kampioenschap naar Ajax of AZ gaan.
Wie zal het zeggen? Maar die uit de lucht gegrepen berichten voordoen als de enige, echte waarheid is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend hè.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gelijk, footballhero. Farfán verlengt z'n contract, PSV koopt Alex van Chelsea voor 10 miljoen euro, Lamey moet in Oranje, Ball is een superverdediger, Addo is een topper.
Hou toch op joh.
die backs moesten dit jaar ook al vervangen worden en we hebben het geriemd met wat we hadden, een goede investering aan die kant zou ons alleen maar versterken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
----------------------Gomes---------------------
rechtsback----Ooijer---stopper----linksback
rechtshalf----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------linksbuiten
Haal maar 5 adequate versterkingen voor de basis. Ik geef 't Valckx en co te doen...
En Afellay op rechtshalf zetten is geen optie. Die zou eerste invaller moeten worden op het middenveld.
Klopt, die berichten heb ik uit m'n duim gezogen. Steef is mijn bron.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:29 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen? Maar die uit de lucht gegrepen berichten voordoen als de enige, echte waarheid is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend hè.
Nee hoor, dat heet realisme. Ik ben alleen positief als daar reden toe is. Zie jij de relatief onervaren (understatement) Valckx de scouting succesvol (naar PSV maatstaven) verzorgen samen met clown Westerhof en het debiele broertje van Erwin? Ik nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:10 schreef rubbereend het volgende:
omg Cultheldna jaren de positiefste geweest te zijn probeer je nu Grrrrrrrrrrrrrrr te verslaan en negativisme
Koeman heeft zn lijntje met Hiddink nu al uitliggen. Zolang Hiddink geen officiele rol bij PSV krijgt zal alles wel via Koeman lopen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet realisme. Ik ben alleen positief als daar reden toe is. Zie jij de relatief onervaren (understatement) Valckx de scouting succesvol (naar PSV maatstaven) verzorgen samen met clown Westerhof en het debiele broertje van Erwin? Ik niet.
Ik vraag me af in hoeverre dat tot uiting in het aankoopbeleid gaat komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman heeft zn lijntje met Hiddink nu al uitliggen. Zolang Hiddink geen officiele rol bij PSV krijgt zal alles wel via Koeman lopen!
Westerhof, Valcx en Koeman zijn verantwoordelijk voor de aankopen die er gedaan worden maar ze zullen geadviseerd worden door de scouting van PSV.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dat tot uiting in het aankoopbeleid gaat komen.
Pure gok die berichten. Ik denk dat niemand in de voetballerij zijn kostbare discretie doorbreekt om een mannetje van 21 op de hoogte te houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, die berichten heb ik uit m'n duim gezogen. Steef is mijn bron.
quote:Valckx, Koeman en Westerhof zijn vanaf nu bij PSV verantwoordelijk voor het technische beleid.
Het is inderdaad (bijna) net zo'n clown als Jaake.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe hij gisteren tijdens die persconferentie de hele tijd met z'n glaasje water zat te draaien.Wat een bal gehakt.
Lijkt vrij normaal te zijn bij de top3.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef PyTh het volgende:
Wat een koekenbakkers hebben wij als voorzitters bij onze clubs
Denk niet dat zoiets zal gebeuren...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef Bombardier het volgende:
Verder wil ik nog steeds dat Danny Buijs wordt aangetrokken.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lijkt vrij normaal te zijn bij de top3.
[..]
Denk niet dat zoiets zal gebeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |