abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37740823
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV gewoon als underdog het seizoen in gaat. Ajax zal, samen met AZ, favoriet zijn voor de titel (gezien de waarschijnlijke selecties).
hou toch op man, je praat jezelf nog wat aan als je niet uitkijkt
pi_37741038
De kampioen hoort altijd minstens bij de favorieten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37741044
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
precies
pi_37741053
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hou toch op man, je praat jezelf nog wat aan als je niet uitkijkt
eh? Gewoon een kwestie van inschatten en analyseren hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37741126
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37741224
jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
pi_37741244
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:

[..]

Niet als de kampioen er zwakker op wordt en de concurentie sterker. ( Op papier. )
PSV is altijd een kampioenskandidaat. De meest stabiele topclub van Nederland. Ook volgend jaar doen die gewoon mee. Die andere teams moeten eerst maar eens ingespeeld raken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37741403
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.RentreeKoeman&ns_type=clickout

Veel dom gelul (de club die voor mij veel betekend heeft en betekende ) , maar ook iets positiefs: Koeman refereert aan de "goede scouting van PSV" en het lijkt er op dat ie zich daar zo min mogelijk mee gaat bemoeien .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37741639
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.
De Jong is langdurig geblesseerd en dat is ook een gemis, want anders had hij zeker weten in de basis gestaan.
Dat Ooijer en Cocu blijven is natuurlijk goed nieuws, maar voetballen doe je altijd nog met elf man in het veld.
Alex gaat waarschijnlijk naar Corinthians.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV.
Farfán gaat vermoedelijk naar een Europese topclub. Hij had zelf nog best willen verlengen, maar z'n zaakwaarnemer (zal wel een nieuwe auto willen kopen of zo) loopt 'm te pushen om de overstap naar een Europese grootmacht te maken.
Gelukkig worden Fehér, Wilson, Sibon, kaartenpakker Ferreyra en Thompson geloosd.
Aissati blijft een fenomenaal talent (die moet echter nog rustig gebracht worden en veel arbeid in het krachthonk verrichten)... Afellay is dat toch niet.
Tenzij PSV 2 superbacks, een goede stopper, een spelmaker en adequate vervangers van Farfán en de breedtespelers Beasley en Lucius naar Eindhoven haalt, zie ik het kampioenschap naar Ajax of AZ gaan.
pi_37741654
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef De_Bierkoerier het volgende:

[..]

Dan nog. Of je moet een half elftal kwijt raken. Maar in Nederland bestaan er altijd maar twee favorieten: PSV en Ajax. De rest is outsider.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37741904
----------------------Gomes---------------------
rechtsback----Ooijer---stopper----linksback
rechtshalf----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------linksbuiten

Haal maar 5 adequate versterkingen voor de basis. Ik geef 't Valckx en co te doen...
En Afellay op rechtshalf zetten is geen optie. Die zou eerste invaller moeten worden op het middenveld.
pi_37741978
----------------------Gomes---------------------
Kromkamp----Ooijer---Mathijsen----linksback
Afellay----------Simons----------Cocu----
Koné----------------VOH-----------Boussoufa

Dit zou al mooi zijn!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37741989
Mooi wel, maar haalbaar? Ik zou er idd voor tekenen.
pi_37742043
Hmm, waarom zou Afellay niet in de basis kunnen? Vanaf het begin ben ik al erg gecharmeerd van hem (en al helemaal na Feyenoord vorig seizoen. Afgelopen jaar toch een half seizoen in de basis gestaan en Europese ervaring opgedaan. Het komende jaar zou hij juist nog verder moeten groeien naar een meer bepalende rol. Hij kon dit jaar nog frank en vrij spelen met Cocu en Simons in de rug. Het is nu tijd dat hij zich gaat ontwikkelen tot een volledige middenvelder. Ik heb veel vertrouwen in die jongen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37742370
Koeman mag de aankopen doen Geen TD, word leuk voor jullie.
pi_37742465
Ik denk nog wel dat Alex een jaartje blijft
pi_37742717
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, waarom zou Afellay niet in de basis kunnen? Vanaf het begin ben ik al erg gecharmeerd van hem (en al helemaal na Feyenoord vorig seizoen. Afgelopen jaar toch een half seizoen in de basis gestaan en Europese ervaring opgedaan. Het komende jaar zou hij juist nog verder moeten groeien naar een meer bepalende rol. Hij kon dit jaar nog frank en vrij spelen met Cocu en Simons in de rug. Het is nu tijd dat hij zich gaat ontwikkelen tot een volledige middenvelder. Ik heb veel vertrouwen in die jongen.
Afellay heeft talent, maar vertraagt het spel, is snel geblesseerd, fysiek erg licht, is slecht in de omschakeling en is het gewoon net niet. Misschien dat ie zichzelf kan verbeteren, maar dan moet je geen risico nemen met hem als basisrechtshalf.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:27:01 #168
127004 maril
Smeetsfan
pi_37742822
Datum: 11-mei 17:58

Ronald Koeman heeft bij zijn presentatie als trainer van PSV bekendgemaakt dat Jan Wouters en Tonny Bruins Slot zijn assistenten worden. Laatstgenoemde houdt zich vooral bezig met het analyseren van tegenstanders. Bij PSV is er volgend seizoen geen technisch directeur meer. Die functie bekleedde Guus Hiddink de laatste jaren naast het trainerschap.

"Manager voetbalzaken Stan Valckx deed al zoveel voor Hiddink, dat we het niet nodig vonden om een nieuwe technisch directeur te benoemen", aldus voorzitter Rob Westerhof, die samen met Valckx en Koeman verantwoordelijk wordt voor het technische beleid.

Koeman benadrukte op de persconferentie dat hij niet verplicht was om samen te werken met Wouters, die in een eerder stadium al een akkoord bereikte over zijn rol als assistent. "Dat is allemaal eerst overlegd. Ik kijk er naar uit om met Jan samen te werken. We kunnen veel van elkaar leren." Koeman werkte met Bruins Slot al samen bij Ajax en Benfica.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37743315
Leuk ja, om de aankopen door Koeman, Westerhof en Valckx te laten doen.
pi_37743456
Hahahaha.
Ajax kampioen

Nee serieus sterkte gasten, maybe heeft koeman wat geleerd
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37743533
Ook een leuk (en ik denk haalbaar) team trouwens:

----------------------Gomes------------------------
Sankoh-------Ooijer------Hofland-------Bouma-
-----------------------Simons-----------------------
--------------Mendes----------Cocu---------------
Koné------------------VOH--------------Palacio--

bank: Moens, Afellay, Aissati, Addo, Lamey, Nguyen, Beerens
pi_37744719
Is Palacio nog wel haalbaar?

De rest moet inderdaad kunnen. Ik zou ervoor tekenen!
We sure are cute for two ugly people.
pi_37744901
Waar speelt die Palacia nu trouwens? Ik ben niet erg op de hoogt van buitenlandse spelers. Verder zou de rest erg leuk zijn om te halen, al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Bouma. Ik hoop trouwens wel dat Farfan blijft, dan zou hij samen met Kone (en dus eventueel die Palacio) de voorinposities kunnen bemannen naast VoH.
pi_37745362
Bouma is centraal in belangrijke wedstrijden een drama, maar als linksback een hele goede speler. Palacio speelt nog steeds bij Boca Juniors.
pi_37745498
Hofland
Zou echt leuk zijn als hij terug zou keren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')