quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:jemig, er is nog niet één speler vertrokken en ok we zullen niet iedereen behouden.
maar ik moet t eerst allemaal gaan zien, voordat ik voorspellingen over een competitie ga doen die over pakweg 4 maanden gaat beginnen
Beasley en Lucius gaan zeker weg. Geen basisspelers, maar ik ben benieuwd wie er voor terug komen in de breedte.
De Jong is langdurig geblesseerd en dat is ook een gemis, want anders had hij zeker weten in de basis gestaan.
Dat Ooijer en Cocu blijven is natuurlijk goed nieuws, maar voetballen doe je altijd nog met elf man in het veld.
Alex gaat waarschijnlijk naar Corinthians.
Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV.
Farfán gaat vermoedelijk naar een Europese topclub. Hij had zelf nog best willen verlengen, maar z'n zaakwaarnemer (zal wel een nieuwe auto willen kopen of zo) loopt 'm te pushen om de overstap naar een Europese grootmacht te maken.
Gelukkig worden Fehér, Wilson, Sibon, kaartenpakker Ferreyra en Thompson geloosd.
Aissati blijft een fenomenaal talent (die moet echter nog rustig gebracht worden en veel arbeid in het krachthonk verrichten)... Afellay is dat toch niet.
Tenzij PSV 2 superbacks, een goede stopper, een spelmaker en adequate vervangers van Farfán en de breedtespelers Beasley en Lucius naar Eindhoven haalt, zie ik het kampioenschap naar Ajax of AZ gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.