Van iemand die op 13 april wist te melden dat Koeman waarschijnlijk de nieuwe coach werd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
en toch geloof ik er geen hout van... waar komen die geruchten dan vandaan?
Volgens de krant (Gelderlander) was Cocu erg positief over zijn gesprek met Koeman, maar wil hij nog steeds niet zeggen wat hij gaat doen...
Da's knap, want volgens Koeman begonnen de eerste contacten zo rond de play-offwedstrijd Ajax-Feyenoord, een week later.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van iemand die op 13 april wist te melden dat Koeman waarschijnlijk de nieuwe coach werd.
Zijn stats bij Barca en River zijn verre van slecht te noemen. Maar idd in de finale was hij totaal onzichtbaar. Ook vorig seizoen in de CL wedstrijden tegen PSV heb ik hem niet gezien.quote:Voornaam: Javier
Achternaam: Saviola
Geboortedatum: 11-12-1981
Geboorteplaats: Buenos Aires, Argentinië
Nationaliteit: Argentinië
Speler van: Sevilla
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1998/99 River Plate 20 7 Argentinie Apertura
1999/00 River Plate 33 19 Argentinie Apertura
2000/01 River Plate 34 20
2001/02 Barcelona 36 17 Primera Division
2002/03 Barcelona 36 13 Primera Division
2003/04 Barcelona 33 14 Primera Division
2004/05 AS Monaco 29 7 Frankrijk
2005/06 Sevilla 27 6 Primera Division
Totaal 248 103
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Lijkt me vreemd als Farfan zijn contract wil verlengen, als hij bij PSV zo blijft spelen staan de clubs volgend jaar als hij transfervrij is voor hem in de rij. Ik hoop dat er komende zomer een club gek genoeg is om nog geld voor hem neer te leggen, al helpt het niet mee dat hij niet op het WK uitkomt, iig, als we Farfan niet dit jaar verkopen loopt hij volgend jaar gratis weg. Dat hij z'n contract wil verlengen is imo niets anders dan wishfull thinking, en als je even nadenkt is het ook totaal onlogisch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan wil zijn contract verlengen..
Alex heeft weinig te willen denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als PSV intern al op de 13e belsloten had dat Koeman op 1 stond dan kan dat gerucht natuurlijk best waar zijn. PSV wist toch wel dat Koeman wel haalbaar was.
Ik zie Alex wel blijven als Saviola komt. Zou voor hem net het zetje kunnen zijn om te blijven
de berichten rond Farfan zijn een beetje gemengd geweest al die tijd, zowel Farfan als zijn zaakwaarnemer hebben aangegeven dat verlengen van het contract en bij PSV blijven verstandig en wenselijk zou zijn en in andere interviews komt er weer wat anders uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Lijkt me vreemd als Farfan zijn contract wil verlengen, als hij bij PSV zo blijft spelen staan de clubs volgend jaar als hij transfervrij is voor hem in de rij. Ik hoop dat er komende zomer een club gek genoeg is om nog geld voor hem neer te leggen, al helpt het niet mee dat hij niet op het WK uitkomt, iig, als we Farfan niet dit jaar verkopen loopt hij volgend jaar gratis weg. Dat hij z'n contract wil verlengen is imo niets anders dan wishfull thinking, en als je even nadenkt is het ook totaal onlogisch.
Btw, als Farfan en Alex vertrekken ben ik bang dat Cocu ook stopt, dan hebben we helemaal een rampscenario, kunnen we lekker meedoen voor de vijfde plaats volgend jaar.
Bij PSV blijven is idd verstandig voor Farfan, contract verlengen echter niet. Als hij nog zo'n seizoen speelt als dit kan hij voor 0 euro naar elke club die hem wil, geen enkele reden dus om zijn contract te verlengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de berichten rond Farfan zijn een beetje gemengd geweest al die tijd, zowel Farfan als zijn zaakwaarnemer hebben aangegeven dat verlengen van het contract en bij PSV blijven verstandig en wenselijk zou zijn en in andere interviews komt er weer wat anders uit
afwachten dus!
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV blijven is idd verstandig voor Farfan, contract verlengen echter niet. Als hij nog zo'n seizoen speelt als dit kan hij voor 0 euro naar elke club die hem wil, geen enkele reden dus om zijn contract te verlengen.
Ik durf er wel een weddenschap op aan: 100 euro dat Farfan zijn contract deze zomer niet verlengt. Reageren kan op het mail-adres in mijn profiel.![]()
Als PSV slim is verkopen ze hem idd deze zomer. Geen enkele voetballer gaat als hij in de belangstelling van diverse topclubs staat nog eens even zijn contract verlengen. De enige kans op contractverlenging is een heel lage afkoopsom opnemen in het contract...quote:Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan wordt hij dus sowieso verkocht. Als hij wil blijven moet hij verlengen!
Denk niet dat er een club is die ¤ 15.000.000 voor hem neer wil tellen, te meer omdat hij geen WK speelt in Duitsland.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV slim is verkopen ze hem idd deze zomer. Geen enkele voetballer gaat als hij in de belangstelling van diverse topclubs staat nog eens even zijn contract verlengen. De enige kans op contractverlenging is een heel lage afkoopsom opnemen in het contract...
Je kan het ook positief zien dat hij geen WK speelt. Hij kan volgend seizoen fris aan de slag aangezien hij geen zwaar WK gespeeld heeft. Vaak spelen juist spelers die een WK gemist hebben goed in een seizoen na een WK. Een WK is alleen maar extra belasting en je zal zien dat veel spelers al moe aan de competitie beginnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat er een club is die ¤ 15.000.000 voor hem neer wil tellen, te meer omdat hij geen WK speelt in Duitsland.
15 miljoen gaat niemand betalen voor een speler die volgend jaar gratis is nee, daarom zullen we hem flink onder de prijs moeten verkopen, of volgend jaar gratis de deur uit laten wandelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat er een club is die ¤ 15.000.000 voor hem neer wil tellen, te meer omdat hij geen WK speelt in Duitsland.
We zullen zien. Heb in ieder geval mijn best gedaan om hem over te halen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwacht niet dat hij blijft als Alex en Farfan vertrekken.
Had hem ook gezien, Ronald de Boer en Ooijer waren er ook bij.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef R4V3 het volgende:
Kwam Cocu gisteravond op Stratumseind tegen. Hij wilde geen antwoord geven op de vraag of ie bij PSV bleef.
Ronald de Boer idd ook. Ooijer heb ik niet gezien maar kan komen doordat ik lichtjes aangeschoten was.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Had hem ook gezien, Ronald de Boer en Ooijer waren er ook bij.
Zou wel leuk geweest zijn als jij de scoop had.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef R4V3 het volgende:
Kwam Cocu gisteravond op Stratumseind tegen. Hij wilde geen antwoord geven op de vraag of ie bij PSV bleef.
Hulde!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef R4V3 het volgende:
[..]
We zullen zien. Heb in ieder geval mijn best gedaan om hem over te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |