abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37761618
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Pure gok die berichten. Ik denk dat niemand in de voetballerij zijn kostbare discretie doorbreekt om een mannetje van 21 op de hoogte te houden.
Ja, want die post hij inderdaad op het cultheld-steef forum. Hij heeft al te vaak gelijk gekregen om hem maar gewoon een zwetser te noemen die gokt op berichten. Maar ik ga het niet eens meer uitleggen. Ik post z'n geruchten hier gewoon; Doe er mee wat je wilt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37761737
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik heb geen zicht op t eventuele aanblijven van Alex en Farfan (waarschijnlijk en vermoedelijk?!). Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV zeg je, maar we zijn er dit seizoen kampioen mee geworden. Ik denk vooral dat Lamey t niet eens zo slecht heeft gedaan dit seizoen (veel linksback , vreemde positie voor m) en volgend seizoen op rechtsback lijkt me een prima keuze. Als ik verder hoor dat Valckx toch al tijden het technisch beleid van Hiddink zowat zelf voor zn rekening name en bedenk dat PSV elk jaar nog het vertrek van enkele bepalende spelers goed kon opvangen, zie ik geen reden tot negativisme (of realisme, zoals jij het zegt )
Een linksback lijkt me wenselijk en verder vervangers als farfan en alex eventueel vertrekken (maar als maatje Gomes al blijft...). Op rechtsback hebben we toch Culina? Goeie voetballer. Eventueel Vayrynen achter de hand
We zijn idd kampioen geworden met Lamey, Reiziger, Addo en Ball regelmatig in de basis. Wel oogde hun spel, zelfs met rugsteun van Ooijer en Alex, nogal onzeker. Ik wil niet weten wat er gebeurt als een Alex wordt vervangen door een kwalitatief mindere speler (er ís geen tweede Alex)..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:14:40 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37762278
Indien Alex echt vertrekt bij PSV moet Sankoh van Groningen gehaald worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37762382
Sankoh is een uitstekende verdediger, maar ik zie in hem een nog betere rechtsback. Die vent strooit met (diepte) passes, is snel, erg balvast en kan óók nog eens uitstekend verdedigen. Een soort neo-Trabelsi zeg maar.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:24:29 #230
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37762596
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:18 schreef cultheld het volgende:
Sankoh is een uitstekende verdediger, maar ik zie in hem een nog betere rechtsback. Die vent strooit met (diepte) passes, is snel, erg balvast en kan óók nog eens uitstekend verdedigen. Een soort neo-Trabelsi zeg maar.
Huntelaar had in Euroborg toch maar bar weinig te vertellen toen Sankoh centraal achterin stond.
pi_37762668
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Huntelaar had in Euroborg toch maar bar weinig te vertellen toen Sankoh centraal achterin stond.
Hij is dan ook een uitstekende stopper. Maar daar zijn er (internationaal) meer van verkrijgbaar. Een betaalbare, uitblinkende rechtsback is iets schaarser.
Eigenlijk moeten we Luisao dan voor het centrum halen .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:48:21 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37763315
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is dan ook een uitstekende stopper. Maar daar zijn er (internationaal) meer van verkrijgbaar. Een betaalbare, uitblinkende rechtsback is iets schaarser.
Eigenlijk moeten we Luisao dan voor het centrum halen .
Trabelsi, die is transfervrij
pi_37765315
Frank van der Struijk is zo op te halen in Tilburg. Met name Valckx is weg van die jongen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:52:00 #234
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37765402
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:

[..]
Alles goed voor de rest Cart_man dat is al een tijdje geleden
Alles best, ja. Genoten in Australië?
A.M.A.B
pi_37765769
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Frank van der Struijk is zo op te halen in Tilburg. Met name Valckx is weg van die jongen!
Komt ie samen met Maaskant?
pi_37765817
Saadi Al Gheddafi wordt ook genoemd. Westerhof ziet veel geld in deze investering.

Aldus Staf, een Vlaamse scout in Italië.
www.thuisuiteten.nl
pi_37765849
Ah, het weekje basisschoolterreur is weer voorbij en mm haalt z'n beste grappen maar eens uit de kast .
pi_37765900
Moest jij wel naar school? Hier in de regio was het gewoon vakantie. Ik zal je directeur eens bellen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_37765986
Hier in de regio schijnt er geen vakantie meer te zijn, al heb ik sinds december al vakantie .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:49:10 #240
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_37768152
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Saadi Al Gheddafi wordt ook genoemd. Westerhof ziet veel geld in deze investering.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_37768178
Tijdens de bekerfinale zag ik paar gasten met shirt lopen met een lul er op met de tekst "Ajax, daar krijg je een slappe van" of iets in die richting. Waar hebben jullie die vandaan?
pi_37768262
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:

Ik hoop dat je jezelf wél grappig vindt.
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37769147
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:50 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Tijdens de bekerfinale zag ik paar gasten met shirt lopen met een lul er op met de tekst "Ajax, daar krijg je een slappe van" of iets in die richting. Waar hebben jullie die vandaan?
Die zag ik ook lopen. Vrij triest als je het mij vraagt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37769628
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was dat al gemeld? .
Alex wil nog wel een jaar blijven.
Farfan wil zijn contract verlengen..
pi_37770096
12/5/2006 - Vertrek Alex? Koeman: het wordt moeilijk hem te behouden
(Gepost door RvN)

De Braziliaanse verdediger Alex lijkt aan te sturen op een transfer. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Koeman al voorzichtig een streep door de naam van Alex gezet. Hij zou te kennen hebben gegeven toe te zijn aan een nieuw avontuur. 'Het wordt moeilijk hem te behouden' aldus Koeman. 'Met Farfan ligt het eenvoudiger. Die heeft nog een contract van een jaar. Ook met hem wil ik zo snel mogelijk praten. Noodgedwongen moet dat telefonisch , want hij is al niet meer in Nederland.'
pi_37770124
Geen nood, PSV heeft Marcellis.
pi_37785989
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Cziommer speelt bij Roda...
Ja ik had die buijs in me kop
pi_37786338
Geruchten over de komst van Javier Saviola zwellen weer op. Woensdag zou er een gesprek hebben plaats gevonden. De uitkomst van dat gesprek is nog onbekend.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_37787356
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
Geruchten over de komst van Javier Saviola zwellen weer op. Woensdag zou er een gesprek hebben plaats gevonden. De uitkomst van dat gesprek is nog onbekend.
en toch geloof ik er geen hout van... waar komen die geruchten dan vandaan?

Volgens de krant (Gelderlander) was Cocu erg positief over zijn gesprek met Koeman, maar wil hij nog steeds niet zeggen wat hij gaat doen...
We sure are cute for two ugly people.
pi_37787379
Cziommer
Hij gaat definitief weg bij Roda, maar men zegt dat ie bij AZ aan de slag gaat, gemiste kans voor PSV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')