Ja, want die post hij inderdaad op het cultheld-steef forum. Hij heeft al te vaak gelijk gekregen om hem maar gewoon een zwetser te noemen die gokt op berichten. Maar ik ga het niet eens meer uitleggen. Ik post z'n geruchten hier gewoon; Doe er mee wat je wiltquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Pure gok die berichten. Ik denk dat niemand in de voetballerij zijn kostbare discretie doorbreekt om een mannetje van 21 op de hoogte te houden.
We zijn idd kampioen geworden met Lamey, Reiziger, Addo en Ball regelmatig in de basis. Wel oogde hun spel, zelfs met rugsteun van Ooijer en Alex, nogal onzeker. Ik wil niet weten wat er gebeurt als een Alex wordt vervangen door een kwalitatief mindere speler (er ís geen tweede Alex)..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik heb geen zicht op t eventuele aanblijven van Alex en Farfan (waarschijnlijk en vermoedelijk?!). Lamey, Ball, Reiziger en Addo zijn niet geschikt voor de basis van PSV zeg je, maar we zijn er dit seizoen kampioen mee geworden. Ik denk vooral dat Lamey t niet eens zo slecht heeft gedaan dit seizoen (veel linksback , vreemde positie voor m) en volgend seizoen op rechtsback lijkt me een prima keuze. Als ik verder hoor dat Valckx toch al tijden het technisch beleid van Hiddink zowat zelf voor zn rekening name en bedenk dat PSV elk jaar nog het vertrek van enkele bepalende spelers goed kon opvangen, zie ik geen reden tot negativisme (of realisme, zoals jij het zegt)
Een linksback lijkt me wenselijk en verder vervangers als farfan en alex eventueel vertrekken (maar als maatje Gomes al blijft...). Op rechtsback hebben we toch Culina? Goeie voetballer. Eventueel Vayrynen achter de hand
Huntelaar had in Euroborg toch maar bar weinig te vertellen toen Sankoh centraal achterin stond.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:18 schreef cultheld het volgende:
Sankoh is een uitstekende verdediger, maar ik zie in hem een nog betere rechtsback. Die vent strooit met (diepte) passes, is snel, erg balvast en kan óók nog eens uitstekend verdedigen. Een soort neo-Trabelsi zeg maar.
Hij is dan ook een uitstekende stopper. Maar daar zijn er (internationaal) meer van verkrijgbaar. Een betaalbare, uitblinkende rechtsback is iets schaarser.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar had in Euroborg toch maar bar weinig te vertellen toen Sankoh centraal achterin stond.
Trabelsi, die is transfervrijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is dan ook een uitstekende stopper. Maar daar zijn er (internationaal) meer van verkrijgbaar. Een betaalbare, uitblinkende rechtsback is iets schaarser.
Eigenlijk moeten we Luisao dan voor het centrum halen.
Alles best, ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alles goed voor de rest Cart_mandat is al een tijdje geleden
Komt ie samen met Maaskant?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Frank van der Struijk is zo op te halen in Tilburg. Met name Valckx is weg van die jongen!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Saadi Al Gheddafi wordt ook genoemd. Westerhof ziet veel geld in deze investering.
Aldus Staf, een Vlaamse scout in Italië.
Ik hoop dat je jezelf wél grappig vindt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Saadi Al Gheddafi wordt ook genoemd. Westerhof ziet veel geld in deze investering.
Aldus Staf, een Vlaamse scout in Italië.
Die zag ik ook lopen. Vrij triest als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:50 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Tijdens de bekerfinale zag ik paar gasten met shirt lopen met een lul er op met de tekst "Ajax, daar krijg je een slappe van" of iets in die richting. Waar hebben jullie die vandaan?
en toch geloof ik er geen hout van... waar komen die geruchten dan vandaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
Geruchten over de komst van Javier Saviola zwellen weer op. Woensdag zou er een gesprek hebben plaats gevonden. De uitkomst van dat gesprek is nog onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |