We zullen zien. Heb in ieder geval mijn best gedaan om hem over te halen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwacht niet dat hij blijft als Alex en Farfan vertrekken.
Had hem ook gezien, Ronald de Boer en Ooijer waren er ook bij.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef R4V3 het volgende:
Kwam Cocu gisteravond op Stratumseind tegen. Hij wilde geen antwoord geven op de vraag of ie bij PSV bleef.
Ronald de Boer idd ook. Ooijer heb ik niet gezien maar kan komen doordat ik lichtjes aangeschoten was.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Had hem ook gezien, Ronald de Boer en Ooijer waren er ook bij.
Zou wel leuk geweest zijn als jij de scoop had.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef R4V3 het volgende:
Kwam Cocu gisteravond op Stratumseind tegen. Hij wilde geen antwoord geven op de vraag of ie bij PSV bleef.
Hulde!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef R4V3 het volgende:
[..]
We zullen zien. Heb in ieder geval mijn best gedaan om hem over te halen.
inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volgens mij gaat VoH echt mee als minst gesteunde spits ooit. Als ik die shit lees die er nu over hem geschreven wordt hier...
Behalve dan die bal op de paal of latquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn stats bij Barca en River zijn verre van slecht te noemen. Maar idd in de finale was hij totaal onzichtbaar. Ook vorig seizoen in de CL wedstrijden tegen PSV heb ik hem niet gezien.
Dus, hopelijk kan hij zijn oude niveau terugvinden anders hebben we er vrij weinig aan denk ik zo.
Ach, Babel wordt nou ook niet bepaald opgehemeld, het verbaasde me trouwens dat die twee mee gingen, ik had een van beide verwacht, en dan Huntelaar, maar ik vind het erg leuk voor Vennegoorquote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volgens mij gaat VoH echt mee als minst gesteunde spits ooit. Als ik die shit lees die er nu over hem geschreven wordt hier...
6 interlands, 0 goals.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat ie belangrijk kan zijn op het WK![]()
Het gaat niet alleen om het maken van goals als breekijzer, maar om bijvoorbeeld om het doorkoppen van een bal waardoor een ander kan scoren. Ik kan me nog Armenië uit herinneren (uitslag 0-1) waarin Vennegoor de bal doorkopte op van Nistelrooij waardoor die kon scoren.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
6 interlands, 0 goals.
Echt een breekijzer hoor..
Met een scorende spits heb je dat niet eens nodig.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het maken van goals als breekijzer, maar om bijvoorbeeld om het doorkoppen van een bal waardoor een ander kan scoren. Ik kan me nog Armenië uit herinneren (uitslag 0-1) waarin Vennegoor de bal doorkopte op van Nistelrooij waardoor die kon scoren.
Ja het wonder van Armeniëquote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het maken van goals als breekijzer, maar om bijvoorbeeld om het doorkoppen van een bal waardoor een ander kan scoren. Ik kan me nog Armenië uit herinneren (uitslag 0-1) waarin Vennegoor de bal doorkopte op van Nistelrooij waardoor die kon scoren.
Inderdaad. Huntelaar heeft helemaal geen voorzet nodig. Die vraagt altijd de bal aan Stekelenburg bij de eigen 16, dribbelt vervolgens langs alle spelers om vervolgens, na eerst een salto te hebben gemaakt, de bal met een hakje door de benen van de keeper te spelen. Op zich moet het hem ook wel lukken om die bal aan v.d. Sar te vragen bij de eigen 16, dus erg raar dat hij niet geselecteerd is...quote:Op zondag 14 mei 2006 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een scorende spits heb je dat niet eens nodig.
LOLquote:Op zondag 14 mei 2006 15:31 schreef FCLFanatic het volgende:
[..]
Inderdaad. Huntelaar heeft helemaal geen voorzet nodig. Die vraagt altijd de bal aan Stekelenburg bij de eigen 16, dribbelt vervolgens langs alle spelers om vervolgens, na eerst een salto te hebben gemaakt, de bal met een hakje door de benen van de keeper te spelen. Op zich moet het hem ook wel lukken om die bal aan v.d. Sar te vragen bij de eigen 16, dus erg raar dat hij niet geselecteerd is...
Dat was de enige keer. Hoe vaak is dat nodig op het WK denk je?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In alledrie de groepswedstrijden.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was de enige keer. Hoe vaak is dat nodig op het WK denk je?
Heitinga speelt wel erg goed de laatste tijd, ook in de bekerfinale tegen PSV was ie erg sterk. En ik het duel tegen Jong Oranje schijnt hij ook goed gespeeld te hebben. Dus die zou ik niet inruilen, want hij is ook multifunctioneel, kan ook op rechtsback, net als Ooijer, dus dan zou Jaliens wel wegkunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:58 schreef ASSpirine het volgende:
Kon je beter Jaliens of Heitinga omruilen met Huntelaar vind ik, mjah, tis nog altijd Van Basten
Enne, Vennegoor
Dat weet niemand.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was de enige keer. Hoe vaak is dat nodig op het WK denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |