Kan aardig meekomen. Maar als er echt aangevallen wordt zal ie niet meekunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe schatten jullie eigenlijk dat hontchar het gaat doen in de bergen?
Buitenblad overal. Maar zonder dollen, ik denk al jaren dat het een keer over moet zijn, maar hij zal ook dit jaar wel weer meekunnen. Niet met de allerbesten, maar kort daarachter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe schatten jullie eigenlijk dat hontchar het gaat doen in de bergen?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vond die nieuwe presentator bij de belg btw zwaar irritant
lol, hij onderbrak die ander continu, was mij iets te belgisch .. en te 'overdone' allemaal.quote:
En terecht met z'n lompe opmerkingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, hij onderbrak die ander continu, was mij iets te belgisch .. en te 'overdone' allemaal.
Over het algemeen vin ik de commentatoren en zeker uitenhoeven goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En terecht met z'n lompe opmerkingen.
"Davitamon komt met 8 man aan, dus zijn ze er één verloren onderweg...."
Duh, die zijn ze al verloren in België![]()
Je zou toch denken met al dat gezeik over Belgen de hele tijd, dat ze dat wel zouden weten![]()
Ja, vreemd dat ze het op de Belgische TV over Belgen hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
Je zou toch denken met al dat gezeik over Belgen de hele tijd, dat ze dat wel zouden weten![]()
Maar hij onderbrak hem wel vaak irritant als je merkt dat je medepresentator ernaast zit hel tijd doe dan dat knopje ff indrukken en wijs hem erop(als het wat rustiger is)quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik vond Mark wel goed vandaag hij verteld tov Renaat tenminste zinnige dingen. Al vergiste Uytterhoeven zich wel met Caisse en Liberty maar enfin
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat ze even "vergeten" dat een BELG uit een BELGISCHE ploeg is afgestapt, is toch best wel vreemd to say the least.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat ze het op de Belgische TV over Belgen hebben.
in de bergen worden de verschillen aan de finish groter dan een paar seconden. Maar de eerste klappen zijn toch meestal een daalder waard. Dus Basso de grote favoriet met Il Falco op 9 sec. Honchar en T-Mobile zie ik in de echte bergen wegzakken. Cunego, Di Luca moeten aanvallen en Gibo al helemaal maar die zal dat wel doen dit weekend al naar Saltara en de Passo Lanciano op Zondag. Van Rujano verwacht ik ook weinig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef maril het volgende:
Zullen die secondes in die bergen niet kunnen worden goedgemaakt?
As weekeinde zat. en zondag zijn er al bergen hè?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef placebeau het volgende:
De verschilen zijn er maar met dit giro-parcours zullen de verschillen in de bergritten vaak groter zijn.
zondag aankomst boven jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:48 schreef maril het volgende:
[..]
As weekeinde zat. en zondag zijn er al bergen hè?
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Lucaquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:07 schreef maril het volgende:
zaterdag zag ik ook wat bultjes.
[afbeelding]
bonificatie rememberquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Ericr het volgende:
Cunego zal toch niet zo snel zich laten zien op het voorste plan lijkt me, het echte werk komt nog.
Goed punt, maar dit klimmetje aan het slot aan de aanloop lijkt me niet selectief genoeg om snelle jongens af te schudden die meer kans maken om daar te gaan voor de top 3.quote:
Saltara en Lanciano zijn lastig genoeg om de rappere mannen af te schuddenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goed punt, maar dit klimmetje aan het slot aan de aanloop lijkt me niet selectief genoeg om snelle jongens af te schudden die meer kans maken om daar te gaan voor de top 3.
quote:"The day after Tirreno Adriatico we (Zaugg, Bertogliati, Trentin and me) stayed in the Abruzzo and went to spot the final climb of the 8th stage in the Giro d'Italia, the Passo Lanciano. We started early in the morning and covered the final, hilly, 50 kms of the stage. The climb is pretty hard, constant in his hardness, with an average of 9% along the final 12 kms. At the top, surrounded by lots of snow and some skiers, we had a shower and we started soon for inspecting the climbs of stage 7 from Cesena to Saltara.
We drove along the "Adriatica", stopped for a lunch, and despite a delay caused by an accident on the autoroute, we arrived at the foot of Monte Cadria at 4 PM. We climbed it by car and soon we understood that this stage will be really hard. The road after some kms are still covered by lots of snow and it will require lots of work to make it possible to pass. We couldn't cover the whole climb, but where forced to go back due to the conditions of the road. Then we drove through Fossombrone and see the last climb of stage 7, a 9 km that request a 39x28 I think. After the descent, as the dark was coming, we came back home and I arrived late in the night.
Next step now: Coppi&Bartali, after some recover, of course."
Rebellin staat ook hoog in de stand. Zou wel wat vboor hem zijn, en Bettini die voor paars gaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Luca
Dat was een heel andere etappe. Zelfs de finish ligt gezien de hoogtes niet op dezelfde plaats.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Luca
haha, ik hoop met je meequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:35 schreef flyckje het volgende:
[wishfull thinking] savoldellli neemt hem :p heeft zich mogen sparen in TTT.
Is niet echt zinnig, je sparen in de TTT in de hoop om later rose te winnen, zeker niet met de uitgangspositie van Savlodelli, die al een aardige voorsprong had op alle favorieten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:35 schreef flyckje het volgende:
[wishfull thinking] savoldellli neemt hem :p heeft zich mogen sparen in TTT.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het wel lief vinden als Der Jan vanmiddag ook nog op kop gaat rijden
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snackenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
der jan gaat helemaal geen trap teveel doen vandaag
sja ik heb liever ook dat een rasmussen met een dik contract iig van zich laat spreken in 1 van de berg etappes. En you betcha dat ik al die berg etappes ga bekijken of ik hem ergens kan zienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snacken![]()
Rasmussen mag blij zijn als 'ie op tijd binnen komt bij sommige etappes, met deze vormquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sja ik heb liever ook dat een rasmussen met een dik contract iig van zich laat spreken in 1 van de berg etappes. En you betcha dat ik al die berg etappes ga bekijken of ik hem ergens kan zien. Hetzelfde geld voor Der Jan idd.
neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rasmussen mag blij zijn als 'ie op tijd binnen komt bij sommige etappes, met deze vorm![]()
Wie dan welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
....
... Maarja gelukkig heb ik atm niet zoveel fietshelden. Dat zijn er maar 3
ALS 'ie in vorm is wel ja.. Hij doet gewoon hetzelfde als vorig jaar. Het rijden van de Giro om het rijden ervan, en dan naar topvorm toewerken met als hoogtepunt in de Tourquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:16 schreef kaat17 het volgende:
Rasmussen kan denk ik nog veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien
il falco & basso & zubeldia. Jammer dat de laatste niet echt in topvorm is. Vind het een pracht kerelquote:
let maar op Haimar staat er wel in de Tour net als Mayoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
il falco & basso & zubeldia. Jammer dat de laatste niet echt in topvorm is. Vind het een pracht kerel![]()
Mja ik vond hem tegenvallen in romandiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
let maar op Haimar staat er wel in de Tour net als Mayo![]()
Ik zal eens een quote zoeken waar je van versteld zal staan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snacken![]()
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.quote:Gontsjar: "Jan Ullrich heeft me echt doen afzien"
Sergej Gontsjar, verzamelaar van Giro-ereplaatsen, veroverde de roze leiderstrui. "Tweede worden, op één seconde van CSC, dat zich speciaal op deze rit heeft voorbereid, is toch sterk. Of ik het podium haal? Wij zijn hier vooral om de Tour van Ullrich voor te bereiden. Hij en Rogers hebben veel kopwerk gedaan, ze hebben het me heel lastig gemaakt. Op het einde was ik buiten adem."
idd, dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.
Hij is z'n geld commercieel wel waard hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.
Juist al die aandacht krijgt de sponser (t-mobile) dus ook! Hij is zo populair als wat ,, wie kent hem nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij is z'n geld commercieel wel waard hoorEen van de populairste mensen in Duitsland
![]()
Deze onder andere niet:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:22 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Juist al die aandacht krijgt de sponser (t-mobile) dus ook! Hij is zo populair als wat ,, wie kent hem niet
Tja, ik had het niet gepikt als ploegmaats zijnde. Kijken hoe Ullrich in het najaar zich volvreet om vervolgens in de Tour weer volop te moeten werken voor iemand die toch geen kans maakt op de eindoverwinning.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ullrich heeft één doel en dat is de Tour. Hij wil helemaal geen hoge klassering halen in de Giro, hij wilt alleen in vorm komen. En hij krijgt die ruimte gewoon, dus maakt hij er gebruik van.
zo erg zal het heus niet zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze in de bergen niet een mannetje opofferen aan Ullrich ten koste van Honchar![]()
savolldeli was de top2 beste klimmers in de 2de week. pas de week erna verviel hij. (mss ook door krachten verbruik door brakke ploeg enzo).quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
haha, ik hoop met je mee![]()
Al had ik wel het idee dat ze zich wat inhielden. En pas op het laatse beetje gingen gassen .. omdat ze die roze trui nie wouden hebben. En daarbij kan ik me ook nog een etappe herinneren die savoldelli won vorig jaar .. volgens mij was dat heuvel/berg etappe? En toen was basso nog niet ziek. Dus ik heb nog hoop. En daarbij denk ik dat vooral savoldelli in redelijke vorm steekt, de rest van zn team niet heel erg. En ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe rubiera/beltran/danielson mee kunnen helpen c.q knechten in de bergen voor savoldelli.
Maar mijn grootste wens is natuurlijk dat rasmussen zaterdag als een gek weg gaat, maar dat zal wel helemaal niet gebeuren, ik las dat hij totaal NIET in vorm was op de Rabo-site..
Hij zal inderdaad de kans maken om die tour te winnwen ,maar in hoeverre neem je je ploegmaats en vooral jezelf serieus met de manier waarop,van mijhad hij een moorkop in his face gekregen maar ik trapte geen meter voor hem, leven Zabel en Vino, je hoeft je niet zo te laten piepelen.quote:
Idd. Als ie nu de Tour zou winnen dit jaar, dan blijkt gewoon dat ie alle andere jaren onvoldoende heeft gepresteerd. In die 7 jaar van Lance moet ie toch minimaal een jaar of 2, 3 tegenstand hebben kunnen bieden. Eigenlijk had Lance maar 1 jaar moeite met hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:14 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad de kans maken om die tour te winnwen ,maar in hoeverre neem je je ploegmaats en vooral jezelf serieus met de manier waarop,van mijhad hij een moorkop in his face gekregen maar ik trapte geen meter voor hem, leven Zabel en Vino, je hoeft je niet zo te laten piepelen.
idd .. strax wordt hij nog verastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef flyckje het volgende:
jantje zal er wel staan in de tour hoor.
en zoals hij die TTT aanvatte... echt slecht is hij niet hoor. Maar dit is de eerste keer hij echt compleet volluit moest gaan. de andere dage gaat ie niet in het rood, omwille dat het trainingsdage zijn. dus verwacht je maar aan een goede ullrich in juli. Basso kan maar beter opassen.
Dat Azevedo in dienst van Armstrong top5 reed was ook alleen in 2004.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef flyckje het volgende:
van beltran verwacht ik niet superveel. van rubeira verwacht ik een superhelper. en TD zal wel zeer lang bij zen koman blijven. als ze die er zelfs afrijden bergop.. Denk zelfs dat danielson in de komende ITT mss wel top5 haalt en in de bergen fungeert als 2de kopman. (zoals azevedo was in era armstrong).
Dat Ullrich nooit tegenstand heeft kunnen bieden lag ook aan T-Mobile vind ik. Niet voor niets was Ullrich het sterkst toen hij voor Bianchi reed. Bij T-Mobile rijden uitstekende renners, maar voor elkaar werken zoals dat bij US Postal ging werd nooit gedaan. Als je alleen al kijkt naar vorig jaar: toen Kloden Vinokourov terughaalde toen hij demarreerde in de bergen. Dan is er toch geen goede tactiek afgesproken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Als ie nu de Tour zou winnen dit jaar, dan blijkt gewoon dat ie alle andere jaren onvoldoende heeft gepresteerd. In die 7 jaar van Lance moet ie toch minimaal een jaar of 2, 3 tegenstand hebben kunnen bieden. Eigenlijk had Lance maar 1 jaar moeite met hem.
idd. Ik ga uit van precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef flyckje het volgende:
[..]
savolldeli was de top2 beste klimmers in de 2de week. pas de week erna verviel hij. (mss ook door krachten verbruik door brakke ploeg enzo).
van beltran verwacht ik niet superveel. van rubeira verwacht ik een superhelper. en TD zal wel zeer lang bij zen koman blijven. als ze die er zelfs afrijden bergop.. Denk zelfs dat danielson in de komende ITT mss wel top5 haalt en in de bergen fungeert als 2de kopman. (zoals azevedo was in era armstrong).
Maar dat moet de kopman toch regelen onder leiding van The Boss gebeuren zulke dingen niet,maar Vino nam der Jan niet serieus dat was mij wel duidelijk, hij zal ook wel blij zijn dat hij weg is bij T.Mobilequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat Azevedo in dienst van Armstrong top5 reed was ook alleen in 2004.
[..]
Dat Ullrich nooit tegenstand heeft kunnen bieden lag ook aan T-Mobile vind ik. Niet voor niets was Ullrich het sterkst toen hij voor Bianchi reed. Bij T-Mobile rijden uitstekende renners, maar voor elkaar werken zoals dat bij US Postal ging werd nooit gedaan. Als je alleen al kijkt naar vorig jaar: toen Kloden Vinokourov terughaalde toen hij demarreerde in de bergen. Dan is er toch geen goede tactiek afgesproken?
En misschien weegt de druk ook wel mee. In 2003 kwam hij terug na een dopingaffaire en verwachtte niemand iets van hem, in al die andere jaren was hij toch DE kopman van T-Mobile en DE uitdager van Armstrong.
Als hij dit jaar de Tour wint bewijst dat alleen maar dat Armstrong een betere renner was, en Ullrich hem gewoon niet kon kloppen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Als ie nu de Tour zou winnen dit jaar, dan blijkt gewoon dat ie alle andere jaren onvoldoende heeft gepresteerd. In die 7 jaar van Lance moet ie toch minimaal een jaar of 2, 3 tegenstand hebben kunnen bieden. Eigenlijk had Lance maar 1 jaar moeite met hem.
haha idd de tactiek bij t-mobile vorig jaar in de TDF leek meer op een veredeld rampenplan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat Azevedo in dienst van Armstrong top5 reed was ook alleen in 2004.
[..]
Dat Ullrich nooit tegenstand heeft kunnen bieden lag ook aan T-Mobile vind ik. Niet voor niets was Ullrich het sterkst toen hij voor Bianchi reed. Bij T-Mobile rijden uitstekende renners, maar voor elkaar werken zoals dat bij US Postal ging werd nooit gedaan. Als je alleen al kijkt naar vorig jaar: toen Kloden Vinokourov terughaalde toen hij demarreerde in de bergen. Dan is er toch geen goede tactiek afgesproken?
En misschien weegt de druk ook wel mee. In 2003 kwam hij terug na een dopingaffaire en verwachtte niemand iets van hem, in al die andere jaren was hij toch DE kopman van T-Mobile en DE uitdager van Armstrong.
ja .. en zaterdag en zondag zie je hem weer op TIG minuten binnenkomenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef Bartoli het volgende:
Ullrich is goed bezig in de Giro. Honchar was gisteren bang dat hij moest lossen toen Ullrich op kop kwam zo hard reed die. Dus Ulle
ja dat boeit niet met zijn conditie zit het wel snorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja .. en zaterdag en zondag zie je hem weer op TIG minuten binnenkomen![]()
Ik vin het erg om te zeggen maar dat van gister was dus geen uitzondering.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef kaat17 het volgende:
wat een kut commentaar bij die belgische zender haha
boeiuh Mark Uyterhoeven is gewoon leuk om naar te luisteren. Dat ze Renaat wegschoppenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vin het erg om te zeggen maar dat van gister was dus geen uitzondering.![]()
ik versta alleen geen fransquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |