in de bergen worden de verschillen aan de finish groter dan een paar seconden. Maar de eerste klappen zijn toch meestal een daalder waard. Dus Basso de grote favoriet met Il Falco op 9 sec. Honchar en T-Mobile zie ik in de echte bergen wegzakken. Cunego, Di Luca moeten aanvallen en Gibo al helemaal maar die zal dat wel doen dit weekend al naar Saltara en de Passo Lanciano op Zondag. Van Rujano verwacht ik ook weinig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef maril het volgende:
Zullen die secondes in die bergen niet kunnen worden goedgemaakt?
As weekeinde zat. en zondag zijn er al bergen hè?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef placebeau het volgende:
De verschilen zijn er maar met dit giro-parcours zullen de verschillen in de bergritten vaak groter zijn.
zondag aankomst boven jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:48 schreef maril het volgende:
[..]
As weekeinde zat. en zondag zijn er al bergen hè?
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Lucaquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:07 schreef maril het volgende:
zaterdag zag ik ook wat bultjes.
[afbeelding]
bonificatie rememberquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Ericr het volgende:
Cunego zal toch niet zo snel zich laten zien op het voorste plan lijkt me, het echte werk komt nog.
Goed punt, maar dit klimmetje aan het slot aan de aanloop lijkt me niet selectief genoeg om snelle jongens af te schudden die meer kans maken om daar te gaan voor de top 3.quote:
Saltara en Lanciano zijn lastig genoeg om de rappere mannen af te schuddenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goed punt, maar dit klimmetje aan het slot aan de aanloop lijkt me niet selectief genoeg om snelle jongens af te schudden die meer kans maken om daar te gaan voor de top 3.
quote:"The day after Tirreno Adriatico we (Zaugg, Bertogliati, Trentin and me) stayed in the Abruzzo and went to spot the final climb of the 8th stage in the Giro d'Italia, the Passo Lanciano. We started early in the morning and covered the final, hilly, 50 kms of the stage. The climb is pretty hard, constant in his hardness, with an average of 9% along the final 12 kms. At the top, surrounded by lots of snow and some skiers, we had a shower and we started soon for inspecting the climbs of stage 7 from Cesena to Saltara.
We drove along the "Adriatica", stopped for a lunch, and despite a delay caused by an accident on the autoroute, we arrived at the foot of Monte Cadria at 4 PM. We climbed it by car and soon we understood that this stage will be really hard. The road after some kms are still covered by lots of snow and it will require lots of work to make it possible to pass. We couldn't cover the whole climb, but where forced to go back due to the conditions of the road. Then we drove through Fossombrone and see the last climb of stage 7, a 9 km that request a 39x28 I think. After the descent, as the dark was coming, we came back home and I arrived late in the night.
Next step now: Coppi&Bartali, after some recover, of course."
Rebellin staat ook hoog in de stand. Zou wel wat vboor hem zijn, en Bettini die voor paars gaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Luca
Dat was een heel andere etappe. Zelfs de finish ligt gezien de hoogtes niet op dezelfde plaats.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die saltara rit won Knaven verleden jaar in de Tirreno. Maar dat groepje kon toen vooruit blijven wordt idd een leuke etappe. Op papier geknipt voor Cunego en Di Luca
haha, ik hoop met je meequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:35 schreef flyckje het volgende:
[wishfull thinking] savoldellli neemt hem :p heeft zich mogen sparen in TTT.
Is niet echt zinnig, je sparen in de TTT in de hoop om later rose te winnen, zeker niet met de uitgangspositie van Savlodelli, die al een aardige voorsprong had op alle favorieten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:35 schreef flyckje het volgende:
[wishfull thinking] savoldellli neemt hem :p heeft zich mogen sparen in TTT.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het wel lief vinden als Der Jan vanmiddag ook nog op kop gaat rijden
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snackenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
der jan gaat helemaal geen trap teveel doen vandaag
sja ik heb liever ook dat een rasmussen met een dik contract iig van zich laat spreken in 1 van de berg etappes. En you betcha dat ik al die berg etappes ga bekijken of ik hem ergens kan zienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snacken![]()
Rasmussen mag blij zijn als 'ie op tijd binnen komt bij sommige etappes, met deze vormquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sja ik heb liever ook dat een rasmussen met een dik contract iig van zich laat spreken in 1 van de berg etappes. En you betcha dat ik al die berg etappes ga bekijken of ik hem ergens kan zien. Hetzelfde geld voor Der Jan idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |